Minulle vai muille???

Aa Ööpisen laidasta

MINÄ-palstan Vierailijat-osiossa on vierailijoista mahdollinen kuva, joskus teksti ja päivämääräkin. Päivämäärä oletettavasti ilmaisee, milloin kyseinen henkilö on käväissyt katsomassa minun profiiliani, mutta entä se teksti? Mihin se on kirjoitettu, minne kaikkialle menee ja keille näkyy? Tekisi aika usein mieli vastata jotain, mutta kun kaikki on salaista ja epämääräistä, niin olen jättänyt vastaamatta. Kertokaa minulle kaikki ja seikkaperäisesti, oi te viisaammat!

9

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka kävi

Päivämäärä kertoo milloin kyseinen henkilö on sen kirjoittanut omaan päivitykseensä, ei vierailun ajankohtaa.

• Olenko oikeassa?

Aiemmin oli päivämäärä ja kellonaika vierailijan kohdalla. Onko nyt niin jotta hän joka on päällimmäisenä vierailijoissa on käynyt viimeksi. Ja se teksti mikä näkyy vierailijan "kuplassa" on vierailijan "kuuluminen" joka näkyy kaikille?Siis jos olet yksityisyysasetuksissasi niin säätänyt.

• kuka kävi

Et ole oikeassa, hän joka on viimeksi kirjautunut ja käynyt omassa galleriassaan on ylimpänä vieraslistassa vaikka ei olisi käynyt kuin kerran aikoja sitten. En tiedä oäkyykö missään käyntiaikaa.

• Päivämäärä tarkoittaa milloin kyseinen henkilö on kirjautunut omaan galleriaansa tai avannut sen, eli kirjoittanut sillä nikillä. Texti on kirjoitettu omaan "mitä kuuluu" osioon ja näkyy kaikille jos ei ole sitä halunnut että se näkyy vain kavereille.
      Ja se että joku joka päivä kävivi kurkkimassa vaikka sinun galleriaasi ei pidä paikkaansa. Jos olet kerrankin käynyt heidän galleriassa ja he sinun, ne näkyvät siellä "vierailijat" osiossa.

• Olenko oikeassa?

Eli aiemmin galleriassa näit kuka oli käynyt ja mihin aikaan. Vaihtuuko nyt sitten se vierailijoiden järjestys sen mukaan, kuka on ollut milloinkin kirjautuneena yleensä, eikö siis tarkoita vaikka olisi vierailijoista ylimpänä että just sun profiiliasi olisi käynyt katsomassa? Eli selvennys: enää ei siis voi nähdä milloin joku on käynyt vaan ainoastaan että ainakin kerran on käynyt?

• Olenko oikeassa?
        Olenko oikeassa? kirjoitti:

Eli aiemmin galleriassa näit kuka oli käynyt ja mihin aikaan. Vaihtuuko nyt sitten se vierailijoiden järjestys sen mukaan, kuka on ollut milloinkin kirjautuneena yleensä, eikö siis tarkoita vaikka olisi vierailijoista ylimpänä että just sun profiiliasi olisi käynyt katsomassa? Eli selvennys: enää ei siis voi nähdä milloin joku on käynyt vaan ainoastaan että ainakin kerran on käynyt?

Ok, sain jo vastauksen ylempää :-).

• kuka kävi
        Olenko oikeassa? kirjoitti:

Ok, sain jo vastauksen ylempää :-).

Just noin, ei voi tietää milloin joku on käynyt, eilen vai puoli vuotta sitten. Olisi ihan kiva tietää.

• kävin kerran

Vastata ja kirjoittaa voit niille jotka sen sallivat, profiileista sen näkee.

• Lue s24 uudistukset

Minä - sivulla vierailijat vaihtavat järjestystä silloin kun itse avaavat rekatun nikkinsä. Eli se päivämäärä ja teksti on hänen sivullaan. Jotkut eivät päivitä sivuaan siksi vanhat merkinnät. Sivunsa voi itse muutella joko täysin avoimeksi tai valikoivasti , asennuksista. Mitään merkkiä ei näe kuka ja koska on käynyt sivuilla, on vain muistettava jo aiemmin vierailleet erottaakseen uudet kurkkijat.
      Yksityisviesti tapaa vain kohteen eikä jää muiden luettavaksi, niin voit olla varma ettei kirjoitustasi kukaan toinen pääse lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      170
      6598
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4388
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3710
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3066
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      87
      2711
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2258
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1508
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      63
      1280
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      411
      1229
    Aihe