Hei! Olin tekemisissä Romaniasta olevien kerjääjien kanssa ja heräsin suunnattomaan hätään, joka Romaniassa vallitsee. Haluaisin aloittaa säännöllisen avustustyön Suomesta Romaniaan, mm. avustusryhmämatkoja paikan päälle, aineellista apua, rahallista apua, vapaaehtoisia lääkäreitä ja sairaanhoitajia käymään varattomissa perheissä ynnä kaikkea muuta mitä mahdollisuuksia eteen tulee. Oletko sinä innostunut aloittamaan kanssani tämän avustustyön, voit olla kuka tahansa - työntekijä, yrittäjä, toimihenkilö, opiskelija, työtön, koululainen, eläkeläinen. Voit tarjoutua vapaaehtoiseksi työntekijäksi joko satunnaisesti tai säännöllisesti jos olet lääkäri, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, tulkki tai muu ammattilainen. Muut voivat olla mukana toiminnassa kukin haluamallaan tavalla joko suunnittelemassa, ideoimassa, rahoittamassa, organisoimassa käytännön asioita jne. Toiminnassa tarvitaan ihmisiä, jotka voivat toimia matkanjohtajina ja vastuuhenkilöinä. Etsin myös Suomen paikkakunnille yhteyshenkilöitä, joihin paikkakuntaiset voivat olla suoraan yhteydessä asian tiimoilta ja jotka levittävät tietoa asiasta omalla seudullaan. Työ aloitetaan kristillisellä pohjalla Raamatun mukaista lähimmäisenrakkautta osoittamalla ja kunnioittamalla jokaista ihmistä Jumalan kuvaksi luotuna olentona. Jeesus sanoi: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." Yhteystiedot: [email protected] tai puh. 040 4131782 terveisin Pasi Tuominen
Apua Romaniaan, haluatko olla mukana?
pt66
0
252
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1282455Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731922Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82401428Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102988- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70882Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45800