Meillä siis asustaa kaksi neljävuotiasta kultaistanoutajaa,uros ja narttu. Uros on leikattu, mutta narttu ei..
Nyt sitten rupesin miettimään, että ruokinko koirani liian vähän, liian paljon vai juuri sopivasti. Käymme päivittäin lenkillä ja koirat leikkivät ja telmivät pihalla päivittäin vapaana kaiken sen ajan kun olemme itse kotona.
Elikkä siis olisi kiva tietää kuinka paljon te annatte omille kultseille ruokaa päivässä? :)
kultsin ruokinta
3
264
Vastaukset
- kultsulabbis
Itse en mittaa nappulaa vaan tuijotan koirieni(kultsu ja labbis) lantiolinjaa ja päätän voinko antaa normimäärän vai normaalia vähemmän. Joitain desejä päivässä annan niille 4-8 välillä? Kultsu painaa 27,5kg ja labbis 29kg narttuja molemmat.
- maaaaria
Sopiva on jossain siinä välillä kun lonkkaluut ei törrötä mutta vyötärö löytyy. Viisainta olisi arviovasti tarkastella omien koiriesi habitusta eikä muilta kysellä. Kun se kulutus on yksilöllistä, koirillakin.
- antti s
moro
Oikeasti etsin tietoa kultaisennoutajan iästä,
oma rakas Malla-Vavi nukkui pois pari viikkoa sitten
korkeassa iässä 16 v 7 kk 20 pv.
Vavi söi pääasiassa yhden aterian päivässä,
iltaisin. Oli syömisissään erikoinen koira, eli söi sen verran
kun oli tarve, loput jätti. Paino ei koskaan ollut ongelma.
Ruoka oli pääasiassa samaa kuin muukin perhe söi,
jopa voimakkaasti maustettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683