Kupittaa

adfsefafe

Olen tulossa n.1½ viikon päästä Turkuun pääsykokeisiin.. Paikka sijaitsee Lemminkäisenkadulla (joku Dentalia..) ja ymmärsin että se sijaitsee Kupittaan lähellä.. Kuinka kauan kestää kävellä Kupittaalle Turun bussiasemalta, onko se miten kaukana keskustasta? Pääseekö sinne edes hyvin kävellen, vai kannattaako ottaa taksi?

5

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polkija-kulkija

Pitäisihän sinun googlen karttahaun perusteella osata...?Puolisen tuntia sinne dallailet jalan.Junalla pääsisit ihan viereen!

• ---

Junalla pääsee viereen vaikka Tampereelta, Helsinkin kautta Turkuun.

• ----

Jotain ehkä parikilsaa, ehkä runsas. Runsas puolituntia.
      Vähän voi olla jyrkkiä kurveja, onhan tässä koneessa karttoja.
      Suosittelisin taksia, se tietenkin maksaa vähän.

• turkulaistunut

Ota taksi mieluimmin. Jos tulet bussilla, niin bussi numero 110 Naantalista Kaarinaan menee sekä bussiaseman edessä olevan pysäkin ohi (missä pysähtyy kaikki bussit kauppatorille mennessään) kauppatorille ja lähtee Kupittaalle, ja pysäkki on aivan Dentalian edessä.

Voit tehdä niinkin että hyppäät em. pysäkillä mihin tahansa bussiin ja tulet torille, jossa jäät pois. Kymmenen minuutin välein lähtee bussit numero 32 ja 42 Varissuolle. Nämä bussit pysähtyvät Dentalian edessä olevalla pysäkillä. Seuraava pysäkki on Kupittaan asema.

http://www.turku.fi/Public/default.aspx?nodeid=11916&culture=fi-FI&contentlan=1

Kuten yksi tässä totesi, uhraisin itsekin taksiin, niin ettei tarvisi stressata muutaman euron tuhlaamisella kävelyn tai bussin sijaan (Googleta tai katso Turun joukkoliikenteen sivut), koska kävelyä kyllä tulee aika pitkästi. Olen itse aikoinaan tullut pääsykokeisiin Turkuun ja siinä on muuta miettimistä kuin matkat. Takseja lähtee bussiasemalta. Sanot vaan että Hammaslääketieteen laitokselle (tai kansan suussa "Hampaseen") Kupittaalle. Taksikuskit ei ehkä tiedä mikä Dentalia on. Itse olen tilannut taksia eri laitoksille yliopistossa ja kuskeilla on kyllä vähän hakusessa mikä Fennicum, Juslenia, Dentalia, Publicum ja Educarium esmes ovat. Parein tietty sanoa osoite eli se Lemminkäisenkatu 2.

Onnea ja tsemppiä pääsykokeeseen!!!

• kävelee...

Lemminkäisen katu on oikeastaan vielä keskustaa, mutta ihan toisella reunalla kaupunkia kuin linja-autoasema.

Kartan mukaan matkaa noin 3km, eli 30-60min kävelyripeydestä riippuen.

http://maps.google.fi/

Jos tulisit Helsingin suunnasta junalla niin Kupittaan asemalta ei ole pitkä matka, tai jos tulee tampereelta junalla ja siitä helsingin junalla kupittaalle (junamatka asemoiden välillä 5 minuuttia).

Riippu vähän että mistä suunnasta olet tulossa, pitkänmatkan busseillakin saattaa olla linja-autoasemaa lähempänä pysäkkejä, jos tulet sopivasta suunasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe