Ostin vuosi sitten Samsung -läppärin. SIinä on DVD-asema. Nyt piti siirtää DVD-levylle Canon -videokameralla ottamia klippejä. Kaikki meni ok Canonbin omalla ohjelmalla kunnes yritin polttaa levyä. Kun olin laittanut levyn asemaan, poltto-ohjelma herjasi, että laite ei tue ko. levytyyppiä. Mitä ihmettä? S-marketin tietsikkaosaston kauppias väitti, että kyllä tuo ostamani Sonyn DVD R -levytyyppi pitäisi kelvata suunnilleen jokaisen nykyläppärin polttimeen. Mitä levyjä siihen pitäisi käyttä jos ei noita? Mistä päin läppäriäni näkisin, minkä tyyppistä levyä tuolle polttimelle pitäisi oikeasti yrittää syötellä? Muuta en oikein löytänyt kuin maa-asetuskoodin jonne kirjoitin "Suomi/kakkonen". Onko edes tämä nyt oikein? 
-Pentti
Vääränlainen DVD-levy?
2
112
Vastaukset
- Kokeile asiaa hankkimalla DVD-R -levyjä ja testaa niillä toimintaa. Jos ne toimivat ja Sonyn DVD R ei, niin sitten on tosiaankin yhteensopivuusongelma. Mitä koneesi käyttöohje kertoi asiasta? 
- purneripäivitystä ainakin suositellaan.täällä on tarkemmin cd/dvd ongelmista 
 http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-hardware/cddvdw-ts-l633m-doesnt-burn-dvd/3169e71b-36c3-41b7-981e-b49568d86047
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset394831
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut173622
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693433
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1002784
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862660
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k282597
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161623
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161386
- 1521311
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?1791272