Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vitun mediaPex !

HuijaustaVaroava

Otin kyseiseen lafkaan yhteyttä, ensin anonyyminä ja kysyin palkkaa.

Minulle kun ei riitä että palkka on "kannustekykyinen", "mukava" taikka "reilu".
Vaadin saada selkeitä numeroita ja palkkatakuun.

Teinit on niin tyhmiä että ilman elämänkokemusta menevät tonne 3-numeroisia summia tienaamaan.

Kun minä 35-vuotiaana elämänkokeneena äijänä sain heihni vihdoin yhteyden, ja selvitin että työstä ON SAATAVA 3000 euroa bruttoa, minun on maksettava elatusmaksuja kahdesta ja olen ihan innostunut jos se teidän "lupaamanne palkka" on todella 3000 euroa.

Mikäl sanalla " reilu palkka " tarkoitetaan reilua palkkaa suomalaisessa työelämässä, sillä kaikki lukeneet ja asioista perillä olevat tietävät että suomalisten keskiansio on 2900 euroa kuussa, suomalaisilla miehillä vielä reilusti yli tuon.

Noh, kun yritin jatkaa juttua MediaPexin edustajan kanssa, ei hän ollu8tkana yhteistyöhaluinen, ja hänen markkinoimansa "reilu palkka", ei ilmeisesti ollutkaan niin reilu. Annoin hänen ymmärtää että MUN ON SAATAVA reilu 3 tonnia bruttoa ja kovasti tekisin sen eteen töitä, mutta yhteistyö loppui lyhyeen.

Varokaa siis näitä lupauksia, ja kaikki "hyvän palkan" lupaukset eivät ole vedenpitäviä, jos ei ylitetä edes suomalaista keskipalkkaa, 2900 euroa.

Tietty jos olet teini, ja sulla ei ole mitään työkokemusta,ja köyhällä yksinhuoltajaäidilläsi on tiukkaa maksaa sun ruokaa ja harrastuksia, then go for it !!

Mutta ei tämä metia-peksi ole kyllä aikuisen koulutetun ihmisen työpaikka jolla elätetänä perheitä tai maksetaan elatusmaksuja, puhumattakaan että ylläpidettäis max 5 vuotta vanhaa autoa tai maksettais asuntolainaa Helsingissä.

Niinkuin monet pitkän työhistorian tehneet ikäluokkani miehet tekevät, joilla on OIKEA työpaikka

3

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdf

      Vähän vanha viesti, mutta vastataan silti. Mitä oikein mietit, kun kuvittelit saavasi puhelinmyyntifirmasta 3000€?

      Kyseessä on lähinnä kesätyöpaikka nimenomaan teineille, ja ansiot ovat kuukaudessa 700-1200 €. Jos 3000 € haluat tienata, on katse suunnattava täysin muualle

      • alaijcva

        Kyllä se 3000 mahdollistakin on jos osaa puhua ja tekee sen yli 20 kauppaa päivään. Kokemusta on MediaPexistä 3kk verran.


    • Topparoikka

      Parhaina kuukausina olen tienannut puhelinmyynnillä yli 40000€.
      Tosin firmakin on oma ja myynnin hoitaa alaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe