moikka, olen 12 v poika kuudennela luokalla. Kastelin sänkyni viimeksi säännöllisesti 4 tai5 vuotiaana. 3 viikkoa sitten kastelin kuitenkin sänkyni oikwin kunnolla. Heräsin vasta puoli seitsemän aamulla epämiellyttävään tunteeseen. Silloin hieman *******. Ei mitään, pistin vain peiton päälle eikä kukaan huomannut mitään. Seuraavalla viikolla kuitenkin kävi vahinko, mutta ei niin suuri. Sinä päivänä kun tulin koulusta niin otin naapurin roskiksesta pari käytettyä mutta sivuilta ehjää pampperssin housuvaippaa, kun ketään ei näkynyt. Pistin sen seuraavina öinä jalkaan, ettei sänky menisi (edes niin paljoa märäksi). Vahinkoa ei käynyt viikkoon mutta yönä ennen ylä-asteelle tutustumis päivää tuli pissat sänkyyn. Tällä kertaa suurin osa pysyi vaipassa ja sänky kastui vain vähän. En ole kertonut vanhemmilleni asiasta koska se on käynyt vain 3 kertaa reilussa kolmssa viikossa. Olisko täällä 9-15 vuotiaita tyttöjä tai poikia joilla olisi myös enemmän tai vähemmän yökastelua niin voitaisiin jutella näistä asioista sähkö postilla. Mun sähköpostiosoite on : [email protected] Ottakaa yhteyttä jos haluutte juttelukaverin
ala- ja yläastelaiset yökastelijat
Jamppa1998
3
707
Vastaukset
- Minulla kävi näin:
mulle on käyny samal lailla. Kun koululoppui ja kesäloma alkoi niin kastelukin loppui
- käy lääkärillä
tuohon asiaan on kyllä hoito, otahan lääkärillä puheeksi. Ei ole normaalia jos 4v kastelee sängyn vahingossa
- Poliisionystävämme
Tämä on taas sen 50 Jannen kirjoittelua.
Kyseinen ukko on sairas pedofiili.
ÄLKÄÄ VASTAILKO NÄIHIN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005