Olen kuullut puhuttavan että kyseinen sairaala olisi "luonnonmukainen sairaala" ettei synnytykseen puututa, jos ei pakko ole. Kertokaa pitääkö paikkansa? Itse ainakin haluaisin hyvät kipulääkitykset, pelottaa ajatuskin että ilman lääkitystä, joutuisi olemaan:( Oletteko saaneet kipulääkkeitä?
Oulaskankaan sairaala kokemuksia?
4
1556
Vastaukset
- Tyytyväinen äiti
Itse olen synnyttänyt nyt alkuvuodesta Oulaskankaalla ja kyllä kipulääkettä saa...Oulaskankaan sairaala on ihana paikka synnyttää ja kätilöt sekä lääkärit ja muu henkilökunta on todella mukavaa sekä huolehtivat ja auttavat...siellä saa apua sekä vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen... Paikka jossa hoitohenkilökunnalla on aikaa synnyttäjälle ja tuoreelle äidille...
Omalla kohdallani kätilö oli suurimman osan ajasta salissa ja kyseli vointia ja tarvitsenko jotain, kyseli myös että mitä haluan kivun lievitykseksi...aluksi menin ilma lääkkeitä..kävin altaassa köllimässä, hengitystekniikat ja mies hieroi supistusten aikana, mutta lopulta piti sitten epiduraali pyytää ja sen sain mukisematta...koska mitään esteitä sen saamiseksi vauvan tai minun voinnissa ei ollut ja synnytys oli hyvin käynnissä...
Aion synnyttää jatkossakin siellä...suosittelen - äitee87
Minäkin suosittelen Oulaskankaan sairaalaa :)
Todella ihana paikka! Kipulääkityksen saa heti kun haluaa, kätilöllä on aikaa auttaa yms. En haluaisi muualla synnyttää :) - Anonyymi
Eikö tätä pohdetta ja näitä diktataattoreita saa mitenkään kuriin. Tekevät mitä tahtovat saavatko liksaa sulkemisesta . Ei ole ihmishenki enää minkään arvoinen. Eikö teitä etes HÄVETÄ.
- Anonyymi
En suosittele Oulaskankaan sairaalaa kenellekään. Olin reilut kaksi vuotta sitten lonkkaleikkauksessa Oulaskankaalla leikkaus epäonnistui täysin 24.5.2023 .En pysty kävelemään vieläkään ja lääkäriä en ole nähnyt leikkauksen jälkeen ollenkaan.En tiedä mitä leikkauksessa tapahtui kun kukaan ei ole kertonut,mutta kävelykyky meni ja virtsankarkailu alkoi leikkauksen jälkeen. Olin vielä hyväkyntoinen ja iloinen ennen leikkausta,niin nyt joudun kulkemaan rollaattorilla. Mitään apua tai lääkettä en ole saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7210238Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?797014Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit286987Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016245Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k996009Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455354Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh815081Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus374873Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa534580Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik834577