Oulaskankaan sairaala kokemuksia?

elisabet79

Olen kuullut puhuttavan että kyseinen sairaala olisi "luonnonmukainen sairaala" ettei synnytykseen puututa, jos ei pakko ole. Kertokaa pitääkö paikkansa? Itse ainakin haluaisin hyvät kipulääkitykset, pelottaa ajatuskin että ilman lääkitystä, joutuisi olemaan:( Oletteko saaneet kipulääkkeitä?

4

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen äiti

Itse olen synnyttänyt nyt alkuvuodesta Oulaskankaalla ja kyllä kipulääkettä saa...Oulaskankaan sairaala on ihana paikka synnyttää ja kätilöt sekä lääkärit ja muu henkilökunta on todella mukavaa sekä huolehtivat ja auttavat...siellä saa apua sekä vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen... Paikka jossa hoitohenkilökunnalla on aikaa synnyttäjälle ja tuoreelle äidille...
      Omalla kohdallani kätilö oli suurimman osan ajasta salissa ja kyseli vointia ja tarvitsenko jotain, kyseli myös että mitä haluan kivun lievitykseksi...aluksi menin ilma lääkkeitä..kävin altaassa köllimässä, hengitystekniikat ja mies hieroi supistusten aikana, mutta lopulta piti sitten epiduraali pyytää ja sen sain mukisematta...koska mitään esteitä sen saamiseksi vauvan tai minun voinnissa ei ollut ja synnytys oli hyvin käynnissä...
      Aion synnyttää jatkossakin siellä...suosittelen

• äitee87

Minäkin suosittelen Oulaskankaan sairaalaa :)
      Todella ihana paikka! Kipulääkityksen saa heti kun haluaa, kätilöllä on aikaa auttaa yms. En haluaisi muualla synnyttää :)

• Anonyymi

Eikö tätä pohdetta ja näitä diktataattoreita saa mitenkään kuriin. Tekevät mitä tahtovat saavatko liksaa sulkemisesta . Ei ole ihmishenki enää minkään arvoinen. Eikö teitä etes HÄVETÄ.

• Anonyymi

En suosittele Oulaskankaan sairaalaa kenellekään. Olin reilut kaksi vuotta sitten lonkkaleikkauksessa Oulaskankaalla leikkaus epäonnistui täysin 24.5.2023 .En pysty kävelemään vieläkään ja lääkäriä en ole nähnyt leikkauksen jälkeen ollenkaan.En tiedä mitä leikkauksessa tapahtui kun kukaan ei ole kertonut,mutta kävelykyky meni ja virtsankarkailu alkoi leikkauksen jälkeen. Olin vielä hyväkyntoinen ja iloinen ennen leikkausta,niin nyt joudun kulkemaan rollaattorilla. Mitään apua tai lääkettä en ole saanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      36
      10545
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10122
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6314
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4882
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4707
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      114
      4041
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3395
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3127
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      220
      3039
    Aihe