Miksi piti Welhon mennä DNA:lle?

Oikeen kiva

Kiitos vaan Sanoma OYJ:lle, kun myi hyvin toimineen Welhon paska DNA:lle!
Ostin just kaapelidigiboxin, ja nyt olen sitten naimissa tuon firman kanssa! DNA osaa mainostaa, mutta se ei osaa palvella. Se pumppaa kaupunkilaisten rahoja maakuntiin, jotta johtajat saavat suhahdella Pekkarisen tuilla oikein lentokoneella Helsinki-Vantaalle "toimittamaan asioita" Voi V___!

Eikö Uuttamaatta voisi ilman ruotsalaisia irrottaa Suomesta?

8

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoma oy haisee

      Welho se tässä pilasi koko Dna-konsernin, Welholla ja sanomalla on niin jääräpäistä porukkaa että pilasivat kaiken!
      Hinnat nousi ja palvelun taso laski heti kun Welhon porukkaa tuli Dnan johtoryhmään ja Dnan hallitukseen. Sanomalla oli kova rahankiilto silmissään kun pääsivät kiinni isoon teleyhtiöön.

      Welho olis pitänyt liittää Dnahan siten että pelkästään tekniikka ja asiakaskunta olisi ostettu, kaikki welholaiset pomot jätetty ulkopuolelle eikä Sanomalle yhtäkään Dnan osaketta, siten homma olisi hoidettu niin että asiakkaatkin olis tyytyväisiä.

      • prtri

        En tiedä kuka pilasi ja mitä, mutta sen jälkeen kun dna tuli kuvioihin,
        Welhon nettiyhteydet on takkuilleet usein oikein tosissaan.

        Esim. koko viime vkl, tuli mieleen ajat kun surffailtiin 56k modeemilla:)

        Olen käyttänyt Welhon (ex-HTV) nettiä vuodesta 1997 eikä ennen dna omistusta
        ollut ikinä mitään ongelmia.


    • höpöhöpö.

      Ei Dna mitään maakuntiin pumppaa. Yhtälailla voisit väittää Elisan pumppaavan maakuntiin rahaa kun Elisakin toimii pk-seudun ulkopuolellakin siinä missä Dna.

      • oldschool

        DNA on maakuntien puhelinyhtiöiden omistama firma. Elisalla on Helsingissä pitkät juuret, koska se omistaa suuren osan kupari- ja valokaapeleista pääkaupungissa. Nyt on DNA ostanut Welholta entisen Helsinki TV:n kaapeliverkon, jota alettiin rakentaa jo 1970-luvulla. Jo aikaisemmin myytiin Elisalle mm. Keski-Uusimaan kaapeliverkko, joka luotiin 1990-luvulla.

        Yhteyksien ylläpito on kallista, ja ainakin minä haluan, että niistä saatu tuotto tulee Helsingin hyväksi, vaikkei se ilmeisesti niin suotavaa maakunnista katsoen olekaan.


    • dna:lle jonottava

      vit.. dna:n odotus ajat ihan omaa luokkaansa 30min --> että hv teille dna:n puolustajille

    • mimmumimmu

      Hmm DNA on omistanu welhon jo pidemmän aikaa ja tuskin dna menee mitään kaapeleita sörkkimään huvikseen

      • DNA paska

        Aivan. töikseen he sitä tekevät ja sitten kieltävät koskeneensa.
        Esin Welho korjasi EPG: jotta näyttäisi aina 7 pv. Dna tultua kuvaan EPG näyttä peräti 2pv.
        Kanavapaketin M nimi muutettiin DNA m:ksi ja samalla BBC poistettiin.Asiakkaille ei tästä tiedotettu,eikä as.palvelu osaa selittää miksi.

        Netin 40 nopeus vaihtelee 6-36MT välillä ( welholla vaihteluväli 34-38 )

        Welhon aspalvelu vasta si sähköpostiin päivässä tai soittivat, Dna ei vastaa eikä soita. Kerran DNA on ottanut yhteyttä mutta yhteys katkesi 5sek jälkeen eikä uutta ouhelua ole kuulunut. SE siitä
        Arvaa vaihdoinko pois DNA-WELHOLTA???


      • DNA SUCKS
        DNA paska kirjoitti:

        Aivan. töikseen he sitä tekevät ja sitten kieltävät koskeneensa.
        Esin Welho korjasi EPG: jotta näyttäisi aina 7 pv. Dna tultua kuvaan EPG näyttä peräti 2pv.
        Kanavapaketin M nimi muutettiin DNA m:ksi ja samalla BBC poistettiin.Asiakkaille ei tästä tiedotettu,eikä as.palvelu osaa selittää miksi.

        Netin 40 nopeus vaihtelee 6-36MT välillä ( welholla vaihteluväli 34-38 )

        Welhon aspalvelu vasta si sähköpostiin päivässä tai soittivat, Dna ei vastaa eikä soita. Kerran DNA on ottanut yhteyttä mutta yhteys katkesi 5sek jälkeen eikä uutta ouhelua ole kuulunut. SE siitä
        Arvaa vaihdoinko pois DNA-WELHOLTA???

        Minulle myytiin MIX-paketti jossa ei yllätys yllätys voikaan valita kaikkia tarjottuja kanavia. Kuulemma korttini on vanha. Kyselin heiltä, että miksi korttia ei sitten vaihdettu automaattisesti uuteen kun kerran se oli tiedossa, niin vastaus oli:"Valitettavasti meidän ei ole mitenkään mahdollista vaihtaa kerralla kaikkien asiakkaiden ohjelmakortteja. Osa asiakkaista ei edes kaipaa uusia kanavia, jolloin vanhat kortit toimivat kuten ennenkin." Yrittivät pakottaa käymään myymälässä vaihtamassa mutta en mene.
        Tässä lisäselitystä asiaan miksi kaikki kanavat ei näy:"Kanavamuutokset ovat asiakkaidemme parhaaksi, haluamme tarjota uusia palveluita. Nykytekniikka menee kovaa vauhtia eteenpäin ja siksi osa tekniikastavanhenee, sinun korttisi näyttäisi olevan vuodelta 2005. Karrikoitu esimerkki, ST1 bensa-asema tarjoaa nykyaan RE85 biopolttoainetta, en reklamoi yritykseen, että nykyautollani en voi kyseistä polttoainetta hyödyntää." MITÄ IHMETTÄ BENSAN MYYNTI KUULUU TELEVISIOKANAVIIN???? En olisi näemmä saanut reklamoida vaan minun olisi pitänyt ihan itse tajuta korttini olevan niin vanha etten voi katsoa kaikkia kanavia vaikka kukaan ei siitä minulle maininnut sopimusta tehdessäni.
        Nyt on pakko olla vielä hetken DNA asiakas koska typeryyttäni sorruin puolen vuoden määräaikaisuuteen kanavien kanssa. Sitten se on bye bye DNA!!! Ikävä on Welhoa koska se toimi kuin unelma usean vuoden ajan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe