vaihtoehtoina meillä olisi makarska tai dubrovnik, osaisiko joku suositella kumpi, kun haluaisimme aurinkoa, hienoja rantoja&kirkasta vettä, kivoja ravintoloita hyvää ruokaa, jonkun verran nähtävyyksiä(ilmeisiesti molemmissa silti kaunista luontoa ja kaunista kaupinkiakin) ja tekemistä esim. saaria tai "luontoretkiä" jonkun verran iltaelämää mutta ei nyt mitään hulvatonta tarvitse olla, muutamat drinkit ehkä jossain :) ja jos hintatasosta on tietoa niin tulee tarpeeseen. kaikesta tiedosta ollaan kiitollisia! :)
kumpi?
matkaaaaaaaan
1
334
Vastaukset
Dubrovnik on enemmän kaupunkikohde ja Makarska Riviera rantakohde. Makarskassa ei kovin paljon nähtävyyksiä ole, lomailu keskittyy rantaan ja sen lähellä oleviin ravintoloihin. Tarjontaa riittää! Dubrovnikista pääsee päiväretkelle läheisille saarille, jos kaipaa parempia rantoja. Vedet ovat puhtaat ja kirkkaat koko Kroatiassa. Vaikea valita kumpi on parempi, siksi minä otin molemmat kun kiertelin Dalmatian rannikkoa. Kroatia on kaunis, puhdas ja vehreä maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658