Matkaseuraa Tukholmaan

Olen 29-vuotias sinkkumies Helsingistä ja etsisin matkaseuraa Tukholman risteilylle tälle kesälle, matkalle olisi tarkoitus lähteä heinä-elokuussa. Oon tyyliltäni rock-henkinen ja nuorekas, joten uskoisin, että nuoremmat viihtyvät myös seurassani.

Haluaisin löytää jonkun sellaisen seuralaisen tonne matkalle, jonka kanssa voisi kierrellä kaupunkia Tukholmassa, sekä viettää aikaa mm. shoppaillen ja nähtävyyksiä katsellen. Haluaisin kiertää jonkin verran noita baareja laivalla, mutta etsin kuitenkin sellaista seuralaista, jolle se dokaaminen laivalla ei ole se koko matkan tärkein asia, koska mulle se ei myöskään ole sitä.

Olisi mukava, jos voitaisiin tutustua ennen matkalle lähtöä vaikka kahvilla tai terassilla käydessä, sillä en haluaisi lähteä ihan tuntemattoman ihmisen kanssa reissuun. Toivoisin matkaseuraksi iältään n. 20-37-vuotiasta henkilöä ja naispuolisten seuralaisten kohdalla se sinkkuus on ehdoton vaatimus, sillä varattujen naisten kanssa en halua reissuun lähteä.

Plussaa jos oot pk-seudulta, mutta ei mitenkään välttämätöntä. Helpottaa vaan kovasti tota tapaamista ennen matkalle lähtöä:)

Kaikki kiinnostuneet voi laittaa rohkeasti sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected]

1

281

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin nostaa tämän aiheen esille, kun olisin edelleen vailla matkaseuraa tonne Tukholman risteilylle. Löytyiskö ketään Tukholmaan menijöitä, jotka olisivat matkaseuraa vailla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      940
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      781
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      578
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      530
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe