Sytyttääkö aikuinen nainen?

Miestävailla

Miehet, kommentoikaa! Sytyttääkö viisikymppinen hyvin säilynyt kaunis, tyylikäs, nuorekas ja urheilullinen nainen ja jos, niin minkä ikäisiä miehiä?

33

3072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M34vee realisti

      Sytytys tapahtuu vain naamatusten kohdattaessa, joten en tiedä on oikea vastaus tollaseen kysymykseen.
      Vaikutat ainakin aralta ikäsi suhteen, korostat noita tyypillisiä kliseitä jotka mainossedät liittää haluttavaan naiseen ja kyselet susta syttyvän miehen ikää. Kenties sä haluaisit olla ns. puuma, koska se kuulostaa muodikkaalta.

      Iällä ei liene väliä, jos kemiat toimii ja luonteet sopii yhteen. Sun kans ei ainakaa lapsia tehdä, joten se fakta rajaa pois kaikki mun ikäiset ja nuoremmat (niin, tai vanhemmatkin) miehet jotka haluavat omia jäkeläisiä.
      Toivottavasti tähän vastaa joku neli-, viis- ja kuuskybänekin mies, niin aikuinen nainen saa lisää realistisia vastauksia, sillä niitä sun ikäisen ihmisen ainakin luulis haluavan kuulla.

    • mies muualta

      Ihan tulee semmonen tunne että haluaisit itseäsi nuoremmilta miehiltä
      positiivista palautetta kysymykseesi.
      Kai sen olet itse huomannut ketkä ja minkä ikäiset miehet sinua
      katselevat "sillä silmällä" :)
      Luonne ratkaisee kaikkein eniten ainakin meikäläisen kohdalla.
      Alkukiinnostus herää kyllä jos löytyy mainitsemiasi ominaisuuksia
      mutta jos on esim kovin itsekäs ja ylpeä niin kiinnostus lopahtaa nopeasti.
      Et varmaankaan ole kokematon joten hiukan ihmetyttää kysymyksesi :)
      Olen ikäisesi mies

    • Yleinen vuodattaja

      Älä huoli, kyllä pariutumista tapahtuu paljon myös sinun ikäisilläsi ja vanhemmillakin. Muutama vuosi ei liene haittaa, eli vaikka 47-97-vuotiaita voisi sytyttää? Nyt kun on kesä edessä, ota ihmeessä selvää käymällä erilaisissa paikoissa. Ketkä kiinnostuvat ja millaista seuraa löytyy, sitä en osaa sanoa. Itse en ottaisi seurustelukumppaniksi vanhaa tätiä, ihan jo biologisista syistä. Kieltämättä jotkut ikäisesi naiset ovat kyllä todella seksikkäitä, mutta valtaosa ruttuisia ja kulahtaneita. Mutta heilläkin on ollut nuoruutensa iloineen ja suruineen.

    • Miestävailla

      Niin nyt kyllä ymmärsitte väärin. Kyllä minulla vientiä on aivan tarpeeksi mutta olen juuri jäänyt yksin ja ajattelin lähinnä sitä, pelästyttääkö kun sanon ikäni koska tavallisesti minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi...
      Olen erittäin tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni, mutta ikäni on ainut asia, mikä saa minut epävarmaksi. Mietin olenko liian vanha ollakseni viehättävä...

      • .................

        Se, onko joku viehättävä, ei ole kiinni iästä, vaan siitä, että onko hän viehättävä, vai ei. Kuka sitten pitää ketäkin viehättävänä, on aika lailla makuasia. En ole tavannut sinua, joten en tiedä millainen olet, mutta jos olet mielestäni viehättävä, niin totta hitossa sytytät minut, olit sitten minkä ikäinen tahansa. Itse olen 32 vee, mutta ikä ei ole itselleni este tuon "sytyttämisen" suhteen.


      • hotboyinbed

        ...mulla on vientiä ihan tarpeeksi..??

        mitä sitte oot vaan "miestävailla". Kukahan se ymmärtää ja mitä.

        Taitaapi olla niin, että hanakasti oletkin koko ajan ollut nuorempien miesten perässä. Nyt, kun ikää alkaakin olla sitten "liikaa" nuorille miehille, niin epätoivoisesti täältä haet vastausta sille, kannattaako enää edes yrittää tolla iällä nuorta lihaa.

        En ikinä koskisi itseäni 10 vuotta vanhempaan naiseen, yrjö tulisi vähemmästäkin.


      • ................
        hotboyinbed kirjoitti:

        ...mulla on vientiä ihan tarpeeksi..??

        mitä sitte oot vaan "miestävailla". Kukahan se ymmärtää ja mitä.

        Taitaapi olla niin, että hanakasti oletkin koko ajan ollut nuorempien miesten perässä. Nyt, kun ikää alkaakin olla sitten "liikaa" nuorille miehille, niin epätoivoisesti täältä haet vastausta sille, kannattaako enää edes yrittää tolla iällä nuorta lihaa.

        En ikinä koskisi itseäni 10 vuotta vanhempaan naiseen, yrjö tulisi vähemmästäkin.

        Sinulla lentää yrjö iästä? Mielenkiintoista. Eli nyt sellainen 23-vuotias saisi sinut antamaan ylen?

        Sanos ihan suoraan, mikä tässä mimmissä yrjöttää?

        http://ol.mingpao.com/ftp/Lady/20080321/saa01/_21MA004_.jpg

        Nora Miao, kuvassa hänellä ikää 56-vuotta. Ulkonäkö parempi, kuin monella parikymppisellä. Mutta kun eräät ne juoksevat iän perässä ja unohtavat kaiken muun.

        Cassandra Peterson, 59.
        http://www.theworldisraw.com/wp/wp-content/gallery/comic-con-2010/cassandra-peterson-comic-con-2010.jpg

        Jinx Dawson, noin 58.
        http://a3.l3-images.myspacecdn.com/images01/67/817c79c8275b6fbf7b30ccdd121b10fd/l.jpg

        Ei nuokaan ällötä.


    • aikuinen mies

      Ei sytytä nainen, joka raiskaa kieltä tuolla tavoin. Kuka tahansa yli 20-vuotias on aikuinen. Nykyään sanalla viitataan jostain kumman syystä yhä useammin vain niihin, joita ennen kutsuttiin vanhuksiksi tai keski-iän ylittäneiksi. Kohta varmaan 'aikuinen' kokee mediaseksikkyysinflaation, ja alle 70-vuotiaita kutsutaan nuoriksi.

      Vastaus kysymykseesi: aikuinen nainen voi sytyttää, mutta ei jos hän on jo 50-vuotias.

      • tsiisuskraist hörhöh

        Joo, heti kun nainen täyttää 50, on hän automaattisesti epäseksikäs vanha kurppa.

        49-vuotias on vielä ihan ok!


      • aikuinen mies
        tsiisuskraist hörhöh kirjoitti:

        Joo, heti kun nainen täyttää 50, on hän automaattisesti epäseksikäs vanha kurppa.

        49-vuotias on vielä ihan ok!

        Opettele lukemaan. Sanoin "aikuinen nainen voi sytyttää". Siis voi. Ei tarkoita, että kaikki 49-vuotiaat ovat ok. Ja muutenkin kyse oli vain siitä, mikä sytyttää ja mikä ei. Jos minua sytyttävät vaikkapa vain yli 2-metriset punapäät, niin ei siitä kannata urputtaa.


      • ikä on numeroita
        aikuinen mies kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Sanoin "aikuinen nainen voi sytyttää". Siis voi. Ei tarkoita, että kaikki 49-vuotiaat ovat ok. Ja muutenkin kyse oli vain siitä, mikä sytyttää ja mikä ei. Jos minua sytyttävät vaikkapa vain yli 2-metriset punapäät, niin ei siitä kannata urputtaa.

        "aikuinen nainen voi sytyttää, mutta ei jos hän on jo 50-vuotias."

        Niin, siis heti kun nainen on vanhempi ( 40? 30?), hän ei enää voi missään tapauksessa "sytyttää"? Riippumatta siis ulkonäöstä tai muustakaan sellaisesta. Alright.

        Mitähän kohtaa en ymmärtänyt? "49-vuotias on vielä ihan ok!" oli vain ironista piikittelyä, opettele ymmärtämään sitä.


      • aikuinen poika
        aikuinen mies kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Sanoin "aikuinen nainen voi sytyttää". Siis voi. Ei tarkoita, että kaikki 49-vuotiaat ovat ok. Ja muutenkin kyse oli vain siitä, mikä sytyttää ja mikä ei. Jos minua sytyttävät vaikkapa vain yli 2-metriset punapäät, niin ei siitä kannata urputtaa.

        Tuo maaginen raja menee siis rikki heti kun nainen täyttää 50, sen jälkeen ei enää voi olla millään tavalla kiinnostava. 49-vuotias voi siis vielä mennä, mutta 50-vuotias ei, sillä näkeehän sen aina naamasta, kun nainen on jo viettänyt 50-vuotissynttäreitään ;)


    • kylmä totuus

      Lyhyt vastaus: EI SYTYTÄ.

      Totuus on se, että nainen on (ulkoisesti) parhaimmillaan parikymppisenä, parasta ennen päiväys menee umpeen viimeistään kolmekymppisenä, ja viisikymppinen tai sen yli on jo hyvin lähellä viimeistä käyttöpäivää.

      • ...............

        Se on, kuule, aikalailla naisesta kiinni. Poskien siloisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko nainen hyvännäköinen.


    • Miestävailla

      Miksi sitten on niin? Jos näyttää hyvältä ja on kurvikas ja suht koht kiinteä niin mikä siinä sitten on että jos lukemat ovat yli 50 niin hän ei ole viehättävä. Mutta kaksikymppinen lihava laittamaton nuori nainen joka ei ole löytänyt tyyliään on parempi? Miksi miehet pelkäävät vanhempaa naista koska tämä on itsevarma ja tyylikäs ja tietää mitä haluaa? Luulen, että ne joilla on huono itsetunto kärsivät tuon tyyppisistä ongelmista..?

      • .................

        On, niitä kumminkin ihmisiä, jotka diggaavat upeita mimmejä, eivätkä mahdollisimman pientä lukua. Itse kyllä huomaan, jos mimmillä on ulkonäköä, oli hän sitten minkä ikäinen tahansa. Olenkin ihmetellyt, että mikä hiton pussi päässä porukat kulkevat, kun he näkevät iän, mutteivät sitä, kuinka makee sen iän "omistaja" on? Onhan niitä toki ihmisiä, joita kiinnostavat vain vanhemmat naiset, olivat he sitten minkä näköisiä tahansa. Itse en kumminkaan ole lainkaan kiinnostunut iästä.


    • Miestävailla

      Onneksi on olemassa tuollaisiakin henkisesti kypsiä miehiä jotka eivät tuijota vaan naisen ikää vaan sitä mitä hän oikeasti on muutamasta rypystä huolimatta :) Niillä miehillä joille vain ikä numeroina merkitsee jotain ei taida olla korvien välissä paljonkaan ja lisäksi vielä huono itsetunto joten oikeastaan en sellaista haluaisikaan!

    • panomies.

      Kyllä minulle käy vielä 50 vuotias, mutta todennäköisesti viimeistään 55v alkaa olla aivan liian rupsahtanut. Siis kelpaa panemiseen. En pystyisi seurustelemaan paljon yli 30v:n kanssa, tahtoisin joskus lapsiakin.
      Itse olen 25v. Mutta jos 50v yksinäiset naiset tahtoo tällaisen "poikalelun" niin voin kyllä hauskaa pitää.

    • mies 48

      50 naisessa ei ole mitään hävettävää kauniita ovat elä ja nauti elämästä

    • ulkomalainen ;)

      Ehheee! Heippa! Olen ulkomalainen ja kirjoittan huonosti, mutta- olen 35 ja kolmen lapsen äiti. Kun olen missä vaan, on minusta aina ollut kiinnostuneet just noeremmat pojat (elikä TOSI nuoreet- 18-...) Ei kuka usko, että minulla on lapsia ja olen üle 30, kaikki ajatelevät, että olen 24 :) Itse minä EN tykkää, että niin nuoret ovat minusta kiinnostaneet, koska minulle riittä mun OMA miehestäni! :D En ole IKINÄ tykäännyt nuoremmistä miehistä ja ainaki pitäis mies olla vanhempi kuin nainen (mutta, joskus ehkä on nuorempi hyvä, mutta ei minulle :D) 50 nainen voi olla TOSI! sexikäs ja kaunis. esim. mun oma täti on TOSI kauniis ja erittäin naisellinen ja tyylikäs. Aina kun oleme jossaid baarissa tai pubissä- on hänen ympärillä paljon nuorija miehija :D Itse olen joskus katsonut täällä Suomessa nuoria tyttöja ja ihmettelen, että niin vähän on nättejä, siistejä ja tyylikkäitä naisia. Joku 16 vuotias voi olla selluliitisempi, paljon rumaampi kuin joku 50-pinen :) Rakkaat aikuiset naiset, miksi te etsite nuorija poikija itselle? ne ovat lapsia, tai ilman kokemuksia ;)

      • RisaTune

        ulkomalainen;)

        Itse olen joskus katsonut täällä Suomessa nuoria tyttöja ja ihmettelen, että niin vähän on nättejä, siistejä ja tyylikkäitä naisia.

        pastesin tuota tekstiäsi, voinet lisätä reilut perustelut, mikä mielestäsi on sittemmin naisella nätteyttä, siisteyttä, tyylikkyyttä.

        Linen sitten tekevä parhaani ;).


    • Kyllä.

      Viisikymppinen nainen alkaa olla jo ehtoo puolella. Mutta saattaahan joku vanhempi mieshenkilö kiinnostua? Viisikymppisenä alkaa näkyä jo selkeästi vanhenemisen merkit on ryppyjä,virtsan karkailua ym. Mutta ei se tarkoita,etteikö elämä olisi täysipainoista.Aloittajalle,leuka vaan pystyyn ja marttakerhoon tms.

    • Johan Nyt

      Kyllä sytyttää, mutta usein vain siihen asti, kun hän avaa suunsa.

    • napakypä

      Hah, päivitä tietosi tollo. Viisikymppinen nainen on parhaimmillaan, upea, kostea ja kiimainen sängyssä, osaa temput ja osaa jo nauttia elämästä. Nuoret kollit kuolaavat ja miehiä hyvännäköisellä viiskypäsellä riittää niin, että nuoremmat Martat kadehtii.Taisit jäädä lehdelle soittelemaan...,poju :DD

    • Viisikymppiset.

      Ovat yleensä jo latoharakoita,tai sitten turvonneita mätisäkkejä. Mutta sopivat nuoremmille "harjoitussäkeiksi"vallan mainiosti. Kyllä minä vielä valitsen huomattavasti nuorempia naisia,mutta sitten kiikkustuolissa voi jo vilkaista vanhempaa,etikalle tuoksashtavaa mirriä:)

    • Miestävailla

      Tästähän syntyi makoisa keskustelu :)
      Yhteenvetona voisi sanoa, että viisikymppinen nainen todellakin sytyttää jos hän on hyvännäköinen, nuorekas ja cool!
      Ei muuta kuin baanalle ;)

    • -

      Sytyttääkö mihin?

      Kun puhut ulkonäöllisistä asioista niin kenties niitä miehiä voi kiinnostaa ne naiset jotka ovat heidän mielestä ulkoisesti kauniita. Jos ulkonäkö on kaikki kaikessa niin haetko lähinnä seksiä vai millaista suhdetta haet? Et pahemmin puhunut persoonastasi. Tuskin kukaan mies tai nainen jaksaa ihailla hienoa tauluakaan muutamaa viikkoa kauempaa. Onhan kaunis maalaus hienon näköinen, mutta kyllä se alkaa kyllästyttämään hetken kuluttua kun se on seinälle ripustettu. Jos sitä maalausta halutaan esitellä muille niin toki tällä voi hakea kunnioitusta tai ihailua muilta, mutta osoitetaanko tällä arvostusta itse taulua kohtaan?

      Jos naisella haetaan statusta yhteiskunnassa niin kenties siitä voi olla rahallista hyötyä jos mies näyttää työelämässä vastuulliselta ja välittävältä ihmiseltä kun hänellä on nainen ja vieläpä kaunis nainen. Tuomalla pinnalliset arvot esille tutustuu pinnallisiin ihmisiin. Aito välittäminen on usein kaukana pinnallisista arvoista. Jos molemmat hakevat tällä suhteella lähinnä yhteiskunnallista statusta ja kenties seksiä, niin ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen eläköön elämäänsä parhaaksi näkemällään tavalla.

    • sergeit

      Tottakai sytyttää hyvänäköinen naisellinen nainen
      Jos viel on antava ja pantaja otta heti eteen

    • likieläkettäkö

      Liian vanha yksinkertaisesti että saisi miehen syttymään!

    • sissiteltta

      Vaikea sanoa kun en tunne sinua

    • eijeijeiiii

      Ei sytytä.

      Olen vasta 25 v joten äitini ikäinen ei tod sytytä!

    • Freezer.

      Ei sulla satu olemaan kuvaa itsestäsi näyttää? Meinaan jokainen näkee sen "hyvin säilyneen" ja "kauniin" eri tavalla. Kuten joku tuolla ylempänä kirjoittikin, niin onko sulla se luonne myöskin kohdallaan?

    • tosiaan.sytytti

      Kalevassa näin tänään kuvan eräästä noin 50-vuotiaasta lukion opettajasta. Niin oli melkein yhtä nuoren näköinen kuin silloin 15-18 vuotta sitten kun itse olin lukiossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe