Minkälaisella annostuksella syötte migreenin estoon triptyliä? Olen myös käsittänyt ettei sitä voisi syödä jatkuvasti, olen syönyt sitä kuitenkin putkeen melkeen kaksi vuotta. Kuinka muilla?
Triptyl
2
188
Vastaukset
- 13+14
Kyllä sitä vou syödä "putkeen"... omalääkärini ainankin sanoi, että voin syödä vaikka loppuelämän.. toki ihan vanhana ei taida enää olla migreeniä, monesti se taitaa helpottaa kun vaihdevuodet ovat ihan kokonaan menneet ohi... Sitten fibromyalgian kohdalla "ennuste" on toisenlainen, se voi kestää loppueämän.. Mulla 20 mg.
Niin ja lääkäri sanoi, että sellaista pilleri silloin ja toinen tällöin, sellainen ei johda pitkäaikaiseen hoitotulokseen... jos joskus harvoin juon lasin pari viiniä (kerran kahdessa kuukaudessa) niin silloin en ota sinä päivänä triptyl. - :/
Minulla menee tällä hetkellä jopa annoksella 175-200mg iltaisin, lisäksi vielä beetasalpaaja ja epilepsialääke, noista huolimatta saattaa tulla vielä yli 10 päivän kohtausputki, mutta kohtaukset on onneksi jo nykyään lievempiä eikä vie minua enää kokonaan sängyn pohjalle. Nyt yritetään triptyl annosta saada vähän alas, kun tuo on aika hurja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099