Upeaa tangon tulkintaa Tapanilla tässäkin. Määkimiseksi ja robottimaiseksi Tapsan laulua luonnehtivat saisivat hävetä ! Tässä on sitä tunnetta ja intohimoa jota tangossa pitää olla !
http://www.youtube.com/watch?v=7QPGvgpuSzE
Päivä jolloin rakastat
6
146
Vastaukset
- Lorujaje
Hyvää fraseerausta ja nyanseerausta. Painotukset on kohdillaan .Laulu ei ole tasapaksua vaan tulkinnasta kuuluu, että se on hyvin sisäistetty ja ymmärretty. Tälläisten laulujen parissa Tapsa on parhaimmillaan.
- heh heh
Ai että ihan fraseerausta ja nyanseerausta, ja vielä painotustakin!!! Heh, oletpa taas oppinut uusia sanoja! On se niin hianoo kun voi matkia ja kirjoittaa samanlaisia sanoja kuin musiikista tietävät ammattilaiset. On se hianoo kerrassaan. Pitääpä minukin laittaa ylös nuo sanat niin voin niitä sitten käyttää kun joku haukkuu ihailemaani humppalaulajaa!
- Ja KYLLÄ!
Järkyttävää naismaista liikehdintää ja ilmeilyä (vai pitäiskö sanoa rehellisesti ilVeilyä?) taas kerran Tupsuliinilta. Pähkähullun Lorujajen purppuranväriset arvostelut jääkööt omaan arvoonsa. Lorjajee Liinilällä kun tuo ÄO on pienempi kuin minulla kengännumero. NIH!
- hyvä se
Wau! Onpas komeankuuloisesti laulettu tango. "Ja KYLLÄ!" nimimerkiltä kysyisin vaan sellaista ,että miten voit nähdä tuossa videossa jotain naismaista liikehdintää ja ilmeilyä/ilveilyä Tapsalta kun eihän hän edes näy tuossa videossa laisinkaan.
- vieläkin parempi
Niin...noh..olihan siellä jopa 34 katsojaa käyny..Vautsi mikä TÄHTI !! Heh heh.. Nyt tiedän mistä huokailija -Jenni on saanu oppinsa ! Tapsahan puhkui kuin höyryveturi ..se oli varmaan intohimoa :) Se jäi kyllä arvoitukseksi missä ne muut hienoudet oli... No eipä tuo kipalekkaan ollu listahitti .
- loistava !!!
Siinä esimerkki miten tangoja tulkitaan silloin kun on MESTARISMIES asialla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827