Prinsessa Victoria ihailee äitiään!
Kruununprinsessa Victoria on kuninkaallisen loiston lisäksi kohdannut elämässään myös vasta-aallokkoa. Parrasvaloissa oleminen ja täydellisyyteen pyrkivä luonne ovat olleet kasvun paikka nuorelle prinsessalle.
Nyt vaikeat vuodet syömishäiriöineen ja ihmissuhdesotkuineen ovat takanapäin. Entistäkin säteilevämpi prinsessa kertoo Aftonbladetin haastattelussa löytäneensä vihdoin harmonian omaan elämäänsä.
- Kruununprinsessan roolissa raskainta on täyttää kaikki asetetut odotukset ja elää niiden mukaan. Tänä päivänä olen löytänyt tasapainon elämääni ja myös itseni, prinsessa Victoria kertoo.
Ruotsin kuningasperhe on tunnettu perheenjäsenten lämpimistä ja läheisistä väleistä. Aftonbladetin haastattelussa prinsessa Victoria paljastaa esikuvansa, joista toinen löytyykin hyvin läheltä.
- Ihailen äitiäni (kuningatar Silviaa) ja edesmennyttä Tanskan kuningatar Ingridiä. Hän oli lahjakas ja selvänäköinen ihminen, prinsessa Victoria kertoo.
Prinsessa Victoria ihailee äitiään
28.05.2011
1
72
Vastaukset 1
- No eipä ihme!
Kun isä on mikä on, lapsellinen hullu! Kuten Ruotsin kunkut aina ovat olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483