Vad tycker ni om sannifinländarnas manifest mot rasism.Det är annars riktigt OK ,men jag tycker nog att kvoterna för svenskspråkiga medicinstuderande måste bli kvar.Det är ju nu redan så svårt att få vård på svenska,det är en en rättighet som alla borde få på sitt modersmål.
Sannfinländarnas manifest
gammal käring
2
77
Vastaukset
- 66669
När Halla -Aho skriver någonting skall man akta sig,för det mesta är det alltid något negativt mot svenska språet.
- 228w
Dom kunde väl ändå vara ärliga när de skriver sina manifest.Varför inte säga rent ut att finlandsvenskarna skall klämmas till.Det är ju ändå det som det går ut på trots alla vackra fraser.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325181Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783167Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182879Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252585- 452391
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?791913Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321871Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731536- 661324
- 821261