Pirkkalan Lentokenttäparkki

Köyhän toive

Todella harmi kun parkkitilat ovat aina täynnä? yleensä olen onnistunut saamaan sen viimeisen tyjillä olevan pienen ja ahtaan ruudun...eikö sitä yksityistä parkkialuetta voisi jo alkaa laajentamaan kun lennot kerran lisääntyy jo vauhdilla?

13

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paa-vo

      Kuvittelepas, sama tilanne Lappeenrannassa. Halvempi, vastikään käyttöön otettu parkkipaikka tupotäynnä. Ryanairilla näyttäisi Suomen maassa olevan suuri potentiaali jota käytetään vain vähäisessä määrin. Puhumatta pääkaupungin seudusta, jonne ei ole aikomustakaan halpalentoterminaalia ruveta rakentamaan.

    • Ratkaisu pulmaan

      Joo, oon ite törmänny samaan pulmaan. Oon miettiny, että auton vois jättää lähellä sijaitsevaan Pirkkalaan, ja tulla sieltä bussilla tai taksilla kentälle. Varsinkin jos on reissussa pidemmän aikaa, niin tämä tulee selvästi halvemmaksikin kuin Pirkkalan lentoparkki.

    • tunarointia

      Kyllähän herrat puheissa kehuu miten yritystoimintaa tuetaan. Tässä lentotouhussa valitettavasti jää puheisiin tuo toiminta. Tosin suurin takku on valtiollinen Finnair, joka ei halua nähdä kilpailijoita missään suomen kentällä.
      Eli vanhat jäärät muistelee monopoliaikoja ja näkevät märkiä unia ajasta,milloin ihmisiä kupattiin kunnolla..

      Tuo Pirkkalan hyödyntäminen parkkihommassa on kohtuu siedettävä ratkaisu.

    • Pirkkalaterveiset

      Pirkkalalaisena voin kertoa, että kuntakeskustasta löytyy runsaasti ilmaisia parkkipaikkoja, kun vain ajatte vähän sivummalle torilta. Taksimatka lentokentälle maksaa noin 15e.

      • reissari6

        Pirkkalassa 3 viikkoa maksoi 105€ jota pidän vallan sopivana parkkipaikan läheisyyden takia.


    • onko näin?

      Kysymys tuosta lentoparkin maksusta, eli onko vuorokausihinta ihan tasan samalle kellonlyömälle? Eli jos on viikon reissussa, pitää maksaa 8 vuorokautta?

    • TMP-CIA

      Eilen sain viimeisen paikan lentoparkista ;)
      että täyttä oli taas!

      Hinnat menee jotenkin kummasti portaittain, en ihan ymmärtänyt. Mutta halpaa on kun to-su (tai autoapaikka meni maanataihin asti) maksoi 17€. Helsingin Länsisatamassa maksoi vuorokausi älyttömät 25€!!!!

    • kaunaksessa kävin

      Minä kyllä vien jatkossa Finavian puolelle, yksityinen on ainakin viikonloppu-
      reissussa vähän halvempi. Yksityisellä puolella autot ovat niin lähellä, että
      siinä voi tulla naarmuja, tietysti toivon, että lentoparkki saa isommat tilat,
      perjantai-sunnuntai maksoi 20 eur.

    • PaavoXX

      sunnuntai klo. 18.30 - keskiviikko klo. 21.30 maksoi 33 euroa. Parkkipaikalla oli hyvin tilaa aivan kuten koneessakin..

    • Asiakas maksaa

      Parkkipaikat on ongelma. Ei matka saa lähteä niin käyntiin, että joutuu taistelemaan minne auton saa jätettyä ja sydän syrjällään tulla takaisin reissusta katsomaan, että onko auto vielä ehjänä!

      Pari kertaa olen taistellut paikasta ja toisella kerralla melkein myöhästyin lennolta, kun paikkaa ei meinannut löytyä.

      Sen jälkeen en ole Pirkkalasta lentänyt. Ei se ainoa syy ole, mutta aika iso tekijä kuitenkin.

      Jos asiakkaita halutaan lisää, niin kyllä hieman pitää myös panostaa ja panostuksen voi aloittaa vaikkapa parkkipaikoista. Ei mitään luksusta, mutta paikka pitää olla minne auton voi jättää!

      • TMP-CIA

        Tuskin kaksi muuta (Finavian) parkkia on ollut täynnä! Mutta halvin näyttää kiinnostavan siinä määrin että usein on aika täyttä.


      • juna-bussi

        Voihan auton jättää kotiin ja tulla bussilla, näin tehden ainakaan meikäläisellä ei hermo pamahda.


    • Halpalentoilija

      junalla ja bussilla.. Tuohan onkin hyvä vinkki, eli jos Pirkkalassa on ongelmia, niin miksei sitten saman tien mene Helsinkiin jossa on taatusti tilaa?

      Ehkä syy siihen, että haluaisi mennä omalla autolla on se, että Ryanair on halpalentoyhtiö ja sen vuoksi haluaa päästä mahdollisimman halvalla. Oma auto on silloin paljon halvempi vaihtoehto kuin junat ja bussit, jos pitää maksaa normi hinta ja useampi lähtee reissuun.

      Pirkkalan ongelma on parkoitusalue. Ei nämä jutut tuulesta tule. Jos ei sille mitään tehdä, niin ei siellä myöskään matkustajamäärät kasva. Se on aivan varma asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe