Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

missä tapasit kumppanisi?

werttip

Lappeenrantalaiset vastailkaa. Muutin tänne jokunen vuosi sitten tuolta kuopion seudulta,enkä ole tavannut vielä sopivaa kumppania. Missä paikassa/minkälaisessa tilanteessa sinä tapasit kumppanisi?

70

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiin nettiin

      No netissä tietty!

    • 5+15

      punasesta lyhdystähän mie kumppanin löysin, vähän piti tuohta pikkupöksyihin työntää

    • vuonna kasi ja ysi

      Kännärissä, vaan ei tainnu olla siule apua, kun o koko rakennus pistetty maantasalle tai oikeestaa vielä syvemmälle montulle :(

      • Anonyymi

        Mie löysin Lavolan baarista. Oli juoppo, ni piti laittaa vaihtoon...


    • poismuuttanut

      Kesämäen lukiossa vuonna 1981, yhdessä ollaan vieläkin, tosin ei enää Lappeenrannassa.

    • 690

      Mene satamaan ja terassille. Mutta muista, että rohkeesti vaan juttelemaan mahdollisille" tuleville" kumppaneille. Huvittaa jotenkin tämän Lappeenrantalainen "kosiskelukulttuurin". Vastakkaiset sukupuolet vaan kyräilevät toisiaan eikä kontaktia oteta. Eikö uskalleta lähestyä vai onko tämän joku Etelä-Karjalainen tapa?

    • Etsin vieläkin

      Ei täältä täydellistä akkaa löydy, vihille kyl mie yhden arkipanon vein, mutta viikonloppuisin käyn muualla suomessa kassin tyhjennyksellä.

      • blumsteriino

        Etovaa!


      • "Näin on"
        blumsteriino kirjoitti:

        Etovaa!

        ei lappeenrannasta löydä kelvollista miestä ainakaan,ole koskaan löytynytkään. Ukon hain tänne pohjoissuomesta,ja hyvä ukko onkin.yhteiseloa ollut jo 10 vuotta ,seitsemän niistä naimisissa. mies kannattaa etsiä muualta,naisista en tiedä. lappeenrannassa miehet ovat: keskenkasvuisia kakaroita,itserakkaita,juoppoja,vähällä järjellä varustettuja,homoja,juoru-akkoja,tai muuten vain ÄÄLIÖITÄ! Toki muutamia poikkeuksia löytyy.


    • Nähdään juoksulenkil

      Ikävintä on yrittää löytää mies baareista, sieltä saat matkaasi sen keskenkasvuisenkakaran joka ilmoittaa iäkseen 40 ja on varaatu, vaimo on pihtari, rahat on loppu, auto rikki, ym.... ja mie maailman kaunein nainen.

      • 690

        Tämä on turhankin tuttu tarina. Missä kaikki lappeenrantalaiset VAPAAT miehet oikein liikkuu? Eikö heitä (siis sinkkuja) todellakaan ole tässä kaupungissa??? Tai pitkääkö sitten tämä tilanne täytyy tulkita niin etteivät lappeenrantalaiset sinkkumiehet seuraa kaipaa... Vinkkejä.??? Onko täällä esim. järjestetty sinkkubileitä jossakin esim. jossain ravintolassa?


      • 12+8
        690 kirjoitti:

        Tämä on turhankin tuttu tarina. Missä kaikki lappeenrantalaiset VAPAAT miehet oikein liikkuu? Eikö heitä (siis sinkkuja) todellakaan ole tässä kaupungissa??? Tai pitkääkö sitten tämä tilanne täytyy tulkita niin etteivät lappeenrantalaiset sinkkumiehet seuraa kaipaa... Vinkkejä.??? Onko täällä esim. järjestetty sinkkubileitä jossakin esim. jossain ravintolassa?

        Tuolla tämän portaalin Treffit-sivustolla meitä on monensorttista miestä tarjolla. siellähän miekin olen. Omalla kohdallani vaan kai liian tiukat kriteerit naisen suhteen, tupakoimattomuus esimerkkinä.
        Mutta niinhän sitä sanotaan että etsivä löytää :)


      • JEP JEP
        12+8 kirjoitti:

        Tuolla tämän portaalin Treffit-sivustolla meitä on monensorttista miestä tarjolla. siellähän miekin olen. Omalla kohdallani vaan kai liian tiukat kriteerit naisen suhteen, tupakoimattomuus esimerkkinä.
        Mutta niinhän sitä sanotaan että etsivä löytää :)

        Vai onko se niin,että naista et saa koska naisen pitää olla missin mitoissa ja niin jumalaisen kaunis,että häntä voi sitten esitellä kaupungilla jätkille. ( Ei tarvitse " hävetä" naista ) ja ikäkin pitää olla alle -30 v.

        Mutta etsivä löytää,niinkuin sanoit.
        Vai olisiko parempi olla vaan ihan yksin???
        Minä totesin kun entisestä " juoposta " /naisen hakkaajasta pääsin eroon.
        Minusta tulee taas "neitsyt" ja menen nunnaluostariin.


      • 12+8
        JEP JEP kirjoitti:

        Vai onko se niin,että naista et saa koska naisen pitää olla missin mitoissa ja niin jumalaisen kaunis,että häntä voi sitten esitellä kaupungilla jätkille. ( Ei tarvitse " hävetä" naista ) ja ikäkin pitää olla alle -30 v.

        Mutta etsivä löytää,niinkuin sanoit.
        Vai olisiko parempi olla vaan ihan yksin???
        Minä totesin kun entisestä " juoposta " /naisen hakkaajasta pääsin eroon.
        Minusta tulee taas "neitsyt" ja menen nunnaluostariin.

        Voin vastata vaan omasta puolestani eli ei tarvi olla missin mitoissa eikä alle 30-vuotiaskaan koska itsekkin olen yli sen. Sitä paitsi missithän on välillä liiankin laihoja, miun makuun on toisenlainen nainen.
        Eikä miulla ole tapana naisia lyödäkkään, sehän on tosi raukkamaista.


      • JEP JEP
        12+8 kirjoitti:

        Voin vastata vaan omasta puolestani eli ei tarvi olla missin mitoissa eikä alle 30-vuotiaskaan koska itsekkin olen yli sen. Sitä paitsi missithän on välillä liiankin laihoja, miun makuun on toisenlainen nainen.
        Eikä miulla ole tapana naisia lyödäkkään, sehän on tosi raukkamaista.

        Ja ikä oli?? Kelpaisiko 44v eukko??
        EN ihan gotletti ole mutta en atlettikaan ole.
        En polta tupakkaa,lonkeroa tulee otettua kylläkin.

        Jospa ei vielä tarvitsisi lähteä sinne nunnaluostariin........?


      • 12+8
        JEP JEP kirjoitti:

        Ja ikä oli?? Kelpaisiko 44v eukko??
        EN ihan gotletti ole mutta en atlettikaan ole.
        En polta tupakkaa,lonkeroa tulee otettua kylläkin.

        Jospa ei vielä tarvitsisi lähteä sinne nunnaluostariin........?

        Ollaan aika samanikäisiä sitten. Kyllä siis iän puolesta kelpaa hyvinkin. Olitko ihan lappeenrantalainen?


      • Günther__
        690 kirjoitti:

        Tämä on turhankin tuttu tarina. Missä kaikki lappeenrantalaiset VAPAAT miehet oikein liikkuu? Eikö heitä (siis sinkkuja) todellakaan ole tässä kaupungissa??? Tai pitkääkö sitten tämä tilanne täytyy tulkita niin etteivät lappeenrantalaiset sinkkumiehet seuraa kaipaa... Vinkkejä.??? Onko täällä esim. järjestetty sinkkubileitä jossakin esim. jossain ravintolassa?

        kyllä niitä on jos ei vaadi liikoja,jotku vaa vaatii et miehellä pitäis olla rahaa ym eli "täydellinen" vaikka ite ois millanen hielle haiseva lahtivalas


      • JEP JEP
        12+8 kirjoitti:

        Ollaan aika samanikäisiä sitten. Kyllä siis iän puolesta kelpaa hyvinkin. Olitko ihan lappeenrantalainen?

        Ihan paljasjalkanen Lappeenrantalainen


      • 12+8
        JEP JEP kirjoitti:

        Ihan paljasjalkanen Lappeenrantalainen

        Pari vuotta siuta iäkkäämpi olen, en kehtaa täällä mainostaa mutta käy katsomassa. Menen sinne eli on line-tilasymboli palaa, aikas piiitkä olen...


      • JEP JEP
        12+8 kirjoitti:

        Pari vuotta siuta iäkkäämpi olen, en kehtaa täällä mainostaa mutta käy katsomassa. Menen sinne eli on line-tilasymboli palaa, aikas piiitkä olen...

        Ja LPR:ta on kotipaikka


      • 12+8
        JEP JEP kirjoitti:

        Ja LPR:ta on kotipaikka

        Paljasjalkalainen kuten siekin.


    • Kiss kiss

      Mie tapasin aikoinaan Doriksen tiskillä muualta paikkakunnalta tulleen
      miehen, ja talutin siitä hänet matkaani, mukava kun oli.
      Älkää hyvät ihmiset katselko edes lappeenrantalaisiin miehiin päin,
      itse en edes pieraisi heidän suuntaansa. Sen verran ovat naisten
      suhteen alkeellisia.
      Mutta voihan sitä aina käydä muiltakin paikkakunnilta etsimässä,
      olen kuullut, että esim. Savitaipaleen miehet ovat korkeassa kurssissa.

      • mietiskelijämies

        Ei kai naiset piere?


      • Istukaa pöntölle
        mietiskelijämies kirjoitti:

        Ei kai naiset piere?

        Saatetaanhan me pikku rupsu päästää, mutta Lappeenrannan miehillä on paskahousussa jatkuvasti.


      • *-*-*

        Doriksestaha miekii oman ukkoni löysin. Eikä hänkään ole paikkakuntalaisii.


    • karjalasta heilin mi

      Minä tapasin puolisno linja-autoasemalla, sillä vanhalla jota ei ole enää olemassakaan. Nykyisestä Matkakeskuksesta ei kyllä kumppania löydä, mutta mene lavatansseihin, avoimen yliopiston kursseille, torilla tai satamaan kahville, aloita jokin hauska harrastus, törmää Prismassa ostoskärryilläsi sopivaan henkilöön ja sano hupsis mutta missähän mahtaa olla kahvipaketit. Mene 17.6. jazz-tapahtumaan Rakuunamäelle ja Imatra Big band -festareille jne. Täällä Etelä-Karjalassa on se hyvä juttu, että juttelun voi aloittaa vaikka bussipysäkillä, puiston penkillä jne.

      • ei kannata

        Vaikka kourulan pikkupuistossa, tapaat joka päivä nämä lintuja kivittävät jussin ja jarin, en kyllä suosittele lähenpää tuttavuutta, voit saada, sinä ja autosi rautalapiosta ja lommoja tulee.


      • okjpdrt0578yw3768ukt
        ei kannata kirjoitti:

        Vaikka kourulan pikkupuistossa, tapaat joka päivä nämä lintuja kivittävät jussin ja jarin, en kyllä suosittele lähenpää tuttavuutta, voit saada, sinä ja autosi rautalapiosta ja lommoja tulee.

        ei tarvi kun puisto mainita niin taas sama sössötys alkaa


    • ES-Jonne

      Mutsis luota löysin kumppanin ja niin syntyi tähän maailmaan tämän viestin aloittaja.

      • hain omani

        Hae pohjoisesta niin et saa valehtelijaa.


      • * kotiutunut *
        hain omani kirjoitti:

        Hae pohjoisesta niin et saa valehtelijaa.

        Kai ne ossaavat valehella sielläki. Minä olen sieltä pohjosesta löytänyt elämän kumppanin ja urheilukentältä ja raittiusseurojen SM kisoista. Aikaa tuosta lienee jo 45 v. Yli 40 v. on yhteistä leipää ja suolaa syöty. ( ei meistä raivoraittiita kuitenkaan tullut, vaikka vuosia edustimmekin paikallista seuraa)
        Elämä on kuljettanut meidät tänne Karjalan puoleen. Minusta nämä paikalliset ovat puheliaampaa sorttia, kuin kotipuolessa ja ehkä puhuvat vähäsen enemmän, kuin tietävätkään, mutta ei kannata välittää, antaa heijän puhua.
        Olemme pari vuosikymmentä olleet täällä, kyllä täällä pärjää, kun ei ota kaikkea turhan tosissaan


    • ei pöllömpi

      Lintutornista mie tuon löysin.

    • Tytti pontukselta

      Mie löysin kourulan pikkupuistosta kaksi JARIN JA JUSSIN, ovat vain pelkkiä puiston vahtija, he kivittävät lintuja, uhkailevat ihmisiä ja harrastavat kaikkia ikäviä tekosijaan.
      Jätin heidät hyvin nopesti, kun ihmisetkin varoittelivat heistä.

    • lintuharrastaja

      puistossa tapasin,pakataan suklaata yhdessä

      • 15

        Eli teitä oli kaksi syöttäjää ja kuppi?


    • 21-v-mies

      En ole ketään sopivaa tavannut. Baariin en jalallani astu, enkä baareissa notkuvaa naista itselleni huolikaan. Raitis ja urheilullinen nainen raittiille ja urheilulliselle miehelle! Vaatimukseni ovat kovat, mutta vähempään en tyydy. Treffipalstallakin olen, sikäli mikäli se mitään hyödyttää

      • ersgplkserölkgmldfg

        ei tollast nynnyy kukaan huoliskaa kuka ei baariin mene,taitaa olla niin paha alkoholi ongelma ettei baariin pysty menee,,saat tyytyä nyrkkikyllikkiin lopun ikääs


      • 21-v-mies
        ersgplkserölkgmldfg kirjoitti:

        ei tollast nynnyy kukaan huoliskaa kuka ei baariin mene,taitaa olla niin paha alkoholi ongelma ettei baariin pysty menee,,saat tyytyä nyrkkikyllikkiin lopun ikääs

        Tai vaihtoehtoisesti suosin terveellisiä elämäntapoja, eikä minua kiinnosta sinunlaisesi juoppolallit pätkän vertaa. Baareissa on aina juoppoja tms. ja minua kyseinen "elämäntapa" ei kiehdo niin pätkän vertaa. Jos sinulle viina maistuu niin sen kuin juot itsellesi maksakirroosin, minua ei kiinnosta pätkän vertaa.


      • 15
        21-v-mies kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti suosin terveellisiä elämäntapoja, eikä minua kiinnosta sinunlaisesi juoppolallit pätkän vertaa. Baareissa on aina juoppoja tms. ja minua kyseinen "elämäntapa" ei kiehdo niin pätkän vertaa. Jos sinulle viina maistuu niin sen kuin juot itsellesi maksakirroosin, minua ei kiinnosta pätkän vertaa.

        Aivan oikein, vaikka yleistitkin. Baareissa tapaa myös semmoisia ketkä eivät käy kun harvoin ja semmoinen joka käy harvoin yleensä löytää itsensä pikkuisen naivina aamuna, kaikkihan ei pelaa rehellisissä säännöillä ja kaato on kaato. Siinä jää tyttärelle hyvä maku kun oottaa seuraavaa viikonloppua että tapaisi uudestaan tämän elämän prinssin. No elämä opettaa.


      • 21-v-mies
        15 kirjoitti:

        Aivan oikein, vaikka yleistitkin. Baareissa tapaa myös semmoisia ketkä eivät käy kun harvoin ja semmoinen joka käy harvoin yleensä löytää itsensä pikkuisen naivina aamuna, kaikkihan ei pelaa rehellisissä säännöillä ja kaato on kaato. Siinä jää tyttärelle hyvä maku kun oottaa seuraavaa viikonloppua että tapaisi uudestaan tämän elämän prinssin. No elämä opettaa.

        Tiedän senkin, että kaikki baareissa käyvät eivät edes juo vaan käyvät siellä seuran vuoksi kavereidensa kanssa. Minua ei juurikaan kiehdo tämäkään vaan vietän aikaani mieluummin jossain muualla.


      • 18
        21-v-mies kirjoitti:

        Tiedän senkin, että kaikki baareissa käyvät eivät edes juo vaan käyvät siellä seuran vuoksi kavereidensa kanssa. Minua ei juurikaan kiehdo tämäkään vaan vietän aikaani mieluummin jossain muualla.

        No sie olet sen verran fiksu että löydät, siis jos etsit niin harrastuksiesi puolesta. Toisaalta tuollainen fiksu ihminen löytää sen sattumalta, vaikka vähän etsisisikään, joko ne kävelee vastaan tai sitten törmäät. Niin se yleensä käy ;)


      • 21-v-mies
        18 kirjoitti:

        No sie olet sen verran fiksu että löydät, siis jos etsit niin harrastuksiesi puolesta. Toisaalta tuollainen fiksu ihminen löytää sen sattumalta, vaikka vähän etsisisikään, joko ne kävelee vastaan tai sitten törmäät. Niin se yleensä käy ;)

        Sattuman varaan olen tähän asti kumppanin löytymisen jättänyt. Kyllä se sieltä aikanaan eteen tupsahtaa. :)


        Piti mennä tähän tämä viesti eikä tuonne alas.


      • nyyriskö

        Heh.. mutta vähempään en tyydy, sanoo sellainen,mikä ei ole saanu vielä minkäänlaista. Kuvitelmissa on helppo laitella ihannekumppanin optioita järjestykseen, kun tosielämässä on pelkät omat nyrkit. Treffipalstalla olo on yhtä epätoivoista kuin kuun pyydystäminen veden pinnalta. Turhaa, mutta kuluuhan siinä aikaa ihan kivasti ja voi kuvitella kuuluvansa johonkin oikeasti.


      • 21-v-mies
        nyyriskö kirjoitti:

        Heh.. mutta vähempään en tyydy, sanoo sellainen,mikä ei ole saanu vielä minkäänlaista. Kuvitelmissa on helppo laitella ihannekumppanin optioita järjestykseen, kun tosielämässä on pelkät omat nyrkit. Treffipalstalla olo on yhtä epätoivoista kuin kuun pyydystäminen veden pinnalta. Turhaa, mutta kuluuhan siinä aikaa ihan kivasti ja voi kuvitella kuuluvansa johonkin oikeasti.

        Kumpi on parempi, jyystää jokaista vastaantulijaa vai oikeasti odottaa sellaista henkilöä, jonka arvomaailma yms. vastaa omaa? Eivät vaatimukseni oikeasti mitkään hirveän vaikeat ole täyttää; en ole nirso. Löytyy tosin noin 2,5 sellaista asiaa, jotka ovat ehdoton ei ja niistä en tingi.


      • kielmans
        21-v-mies kirjoitti:

        Kumpi on parempi, jyystää jokaista vastaantulijaa vai oikeasti odottaa sellaista henkilöä, jonka arvomaailma yms. vastaa omaa? Eivät vaatimukseni oikeasti mitkään hirveän vaikeat ole täyttää; en ole nirso. Löytyy tosin noin 2,5 sellaista asiaa, jotka ovat ehdoton ei ja niistä en tingi.

        Vaatimukset tahtovat kasvaa sitä mukaa kun se mitä haluaa karkaa kauemmaks. Sanoit, ettet ole nirso, mutta vaatimukset on kovat. Nyt niitä on 2,5. Mitkähän ne mahtaa olla? Ikäisesi ja neitsyt, eikä koskaan missään baarissa tyrkyllä?

        Anteeks vaan, ei ole tarkoitus mollata, mutta saanet olla idealismisi kanssa pidempäänkäänkin. Ei mitä, tunnen minä 68vuotiaan poikuutensa säilyttäneenkin, kaks'kymppinen onkin oikeastaan ihan kakara.


      • 21-v-mies
        kielmans kirjoitti:

        Vaatimukset tahtovat kasvaa sitä mukaa kun se mitä haluaa karkaa kauemmaks. Sanoit, ettet ole nirso, mutta vaatimukset on kovat. Nyt niitä on 2,5. Mitkähän ne mahtaa olla? Ikäisesi ja neitsyt, eikä koskaan missään baarissa tyrkyllä?

        Anteeks vaan, ei ole tarkoitus mollata, mutta saanet olla idealismisi kanssa pidempäänkäänkin. Ei mitä, tunnen minä 68vuotiaan poikuutensa säilyttäneenkin, kaks'kymppinen onkin oikeastaan ihan kakara.

        Tai riippuu vähän laskutavasta, monta todellista kriteeriä löytyy. Mutta kristilliset arvot omaava raitis ja urheilullinen nainen on hakusessa. Näistä viimeinen on löysin kriteeri, sillä hoikka voi olla ilman runsasta urheiluakin. Pieni alkoholin satunnainen käyttö on sallittavaa, mutta humalahakuinen juominen ei; tupakointi on ehdoton ei.


      • Reality check
        21-v-mies kirjoitti:

        Tai riippuu vähän laskutavasta, monta todellista kriteeriä löytyy. Mutta kristilliset arvot omaava raitis ja urheilullinen nainen on hakusessa. Näistä viimeinen on löysin kriteeri, sillä hoikka voi olla ilman runsasta urheiluakin. Pieni alkoholin satunnainen käyttö on sallittavaa, mutta humalahakuinen juominen ei; tupakointi on ehdoton ei.

        Siinä on nuoren miehen asenne kohdallaan, mutta valitettavasti tilanne nyt on se, että on hyvin epätodennäköistä, että haluamasi nainen tuosta vaan eteesi ja elämääsi tupsahtaa Lappeenrannassa. Sattuman varaan laskeminen on hieman naivia, etenkin siis Lappeenrannassa.

        Jos puhutaan ikäisistäsi ihmisistä, niin jokaista tyttöä kohti on varmaan kolme miestä tässä kaupungissa. Sitten sen tytön pitäisi olla vielä hoikka ja savuton. Mitä luulet, meneekö tuollaiset naiset "kuin kuumille kiville" ja ovatko sinkkuna kovinkaan pitkään? You do the math.

        Tuurilla voi tietysti aina onnistua. Sinuna panostaisin silti asiaan vähän vakavammin, eli ensinnäkin etsisin aktiivisesti seuraa Lappeenrannan ulkopuoleltakin. Huonompi homma on se, ettei tässä ole mitään järkevän kokoista yliopistokaupunkia lähimaillakaan. Ja nimenomaan noista kaupungeistahan ne nuoret naiset pääasiassa löytyy.


      • 21-v-mies
        Reality check kirjoitti:

        Siinä on nuoren miehen asenne kohdallaan, mutta valitettavasti tilanne nyt on se, että on hyvin epätodennäköistä, että haluamasi nainen tuosta vaan eteesi ja elämääsi tupsahtaa Lappeenrannassa. Sattuman varaan laskeminen on hieman naivia, etenkin siis Lappeenrannassa.

        Jos puhutaan ikäisistäsi ihmisistä, niin jokaista tyttöä kohti on varmaan kolme miestä tässä kaupungissa. Sitten sen tytön pitäisi olla vielä hoikka ja savuton. Mitä luulet, meneekö tuollaiset naiset "kuin kuumille kiville" ja ovatko sinkkuna kovinkaan pitkään? You do the math.

        Tuurilla voi tietysti aina onnistua. Sinuna panostaisin silti asiaan vähän vakavammin, eli ensinnäkin etsisin aktiivisesti seuraa Lappeenrannan ulkopuoleltakin. Huonompi homma on se, ettei tässä ole mitään järkevän kokoista yliopistokaupunkia lähimaillakaan. Ja nimenomaan noista kaupungeistahan ne nuoret naiset pääasiassa löytyy.

        Kumppanin löytyminen Lappeenrannasta on toki epätodennäköistä, mutta ei mahdotonta. Sen varaan ei tosiaan kannata laskea, että joku eteeni tupsahtaa, mutta tämänhetkinen rahatilanteeni ei mahdollista mitään laajamittaista Suomen kattavaa etsintää. ;)

        Tunnen kyllä useitakin kriteerini täyttäviä naisia, mutta kuten itsekin totesit, niin varattujahan nuo ovat. Kertomansa perusteella kaikki heistä eivät tosin ole sellaisessa suhteessa, mitä toivovat. Lienekö otettu hätäpäissään "kulta" kainaloon, koska siltä nyt sattui tuntumaan.

        Olin viime vuonnakin eräässä tapahtumassa, josta kumppani hyvinkin olisi saattanut löytyä. Onneksi kyseinen tapahtuma on jokavuotinen.;)


      • Anonyymi
        ersgplkserölkgmldfg kirjoitti:

        ei tollast nynnyy kukaan huoliskaa kuka ei baariin mene,taitaa olla niin paha alkoholi ongelma ettei baariin pysty menee,,saat tyytyä nyrkkikyllikkiin lopun ikääs

        No ennemmi kyllikkiä, ku jtn rapajuoppo lehmää kattoen, mikä yrittää kaikkesa ,ettei paljastuisi köyhyys ja perseaukisuus. Saati et pakkelit, irtoripsukat ,varisisi kapakoiden lattioille .


    • 23

      Eip kait kaikki paskoja ole, se on vaan jännä fakta että huonossa suhteessa ollut löytää uudelleen samanlaisen. Miksi? Eikö edellisestä suhteesta tajuttu? Tää yhtälö on semmoinen mikä pitäisi selvittää, eikä haukkua kaikkia! Näitä on monia ketkä vaihtaa suhteesta toiseen samalla kaavalla. Sori että yleistin, mutta miksi? Tekeekö sitten se oma sosiaalinen luokitus, ei pitäisi, koska jokainen on yksilö.

      • tosikko18

        "Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää" pätee tähänkin asiaan.


    • 21-v-mies

      Sattuman varaan olen tähän asti kumppanin löytymisen jättänyt. Kyllä se sieltä aikanaan eteen tupsahtaa. :)

    • toivotaan toivotaan

      mitenkä on etelä karjalan 30-40 vuotiaat sinkku naiset jotka olette savuttomia ja alkoholi ei tuota minkäänlaisia ongelmia,muuta riippuvuutta ei löydy kuin liikunta riippuvuus ja muutenkin terveitä elämän tapoja suositte.
      aiotteko lähteä katsomaan 22.7 scorpionsia imatralle ?.kirjoittaja on yllä mainitut kriteerit täyttävä rauhallinen lapseton hoikka sinkku mies ulkopaikkakunnalta joka suunnittelee käyvänsä katsomassa kyseisen konsertin ja tietenkin toiveena on josko löytäs elinikäisen kumppanin tapahtumasta.
      En ole käynyt ikäpäivänä tuon kokoluokan konsertissa joten en tiedä minkä verran ihannekumppani naisia siellä pyörii.

      • paljon tapahtumia?

        Olen todella ihmetellyt miten pienissä ympyröissä elävät voi kuvitella yhden konsertin joka on joskus jonain päivänä ja kestää joitain tunteja voisi löytää kumppanin,hyvän sellaisen, kaikkihan on mahdollista, lottovoittokin mutta erittäin epätodennäköistä varsinkin kun noilla kulmilla valikoima on mitä on.

        Mene jonnekin suurkaupunkiin jossa konsertteja jatkuvasti ja valikoimakin aivan toisella planeetalla.


      • scorpions 22.7
        paljon tapahtumia? kirjoitti:

        Olen todella ihmetellyt miten pienissä ympyröissä elävät voi kuvitella yhden konsertin joka on joskus jonain päivänä ja kestää joitain tunteja voisi löytää kumppanin,hyvän sellaisen, kaikkihan on mahdollista, lottovoittokin mutta erittäin epätodennäköistä varsinkin kun noilla kulmilla valikoima on mitä on.

        Mene jonnekin suurkaupunkiin jossa konsertteja jatkuvasti ja valikoimakin aivan toisella planeetalla.

        no herran tähden ,eihän sitä etukäteen tiedä kukaan missä se napakymppi osuu.
        hommahan voi lähteä etenemään vaikka minuutin tapaamisesta.
        eikä tarvii olla mistään pienistä ympyröistä lähtöisin,etteikö voisi käydä 22.7 konsertissa.

        suurkaupungista tärppääminen ei ole yhtään varmempaa.


    • Rau Hallinen

      Eiköhän ne ole siellä tupakat hampaissa, siideritölkki kädessä keikkuvia kaks'kymppisiä yksinhuoltajaäitejä, jotka pääsevät lähtemään viihteelle, kun vaippaikäisen isukilla on isäviikonloppu.

      Ei vais,

      mutta mun mielestä liikuntariippuvuus on riippuvuus siinä missä muutkin riippuvuudet, merkki jonkin asteisesta henkisestä sairaudesta. Kaupungilla kulkee eräs nainen, jolla on aivan selkeä liikuntariippuvuus, hoikka kuin mikä, suorastaan luurangonlaiha. Kaunis ehkä, jos ei arvosta muuta kuin kulutettuja kilojouleja.

      • rgdrsgdsggddgdgdrgdr

        myös pakkomielle ruokkia lintuja on merkki jonkinlaisista ongelmista ja haastaa riitaa kaikkien kanssa jotka ovat lintujenruokinnasta eri mieltä


      • kunnon mies

        näinhän se useasti on että sellaset ihmiset on kovia lisääntymään joilla ei ole minkään laista vastuuntuntoa jälkikasvun kasvattamisesta ja hyvinvoinnista,ollaan tyhjätaskuja,tupakoivia juopottelijoita joita bilettäminen kiinnostaa useampi viikonloppu vaikka "puoliso" on jo löytynyt.
        toista se on usealla tunnollisella asiansa jämptisti hoitavalla joka ei löydä sopivaa kumppania kas kun on muutakin tekemistä kuin juottopaikoissa ravaaminen.
        mitä tulee liikuntaan niin terveempää harrastusta ei ihmisellä voi olla.


    • Temppo.

      Mun mielestä on ihan hyvä jyystää testi mielessä useampaa misua ennen kun asettuu ns. vakikumppanin kanssa yhteen. Ja tietysti voi jyystämistä jatkaa senkin jälkeen kun on misu kainaloon löytynyt.
      Itse ainakin olen sen huomannut että ei nais tarjonta vähene vaikka itse varattu olisi. Monelle naiselle taitaa varattu mies olla jopa sopivampi vaihtoehto?

    • "Petteri"

      Jaa eihän tälläisesta junttilasta mitään kumppania kunnon mies löydä, siis aikuista, naisellista , savutonta, huoliteltua, vartaloltaan sopusuhtaista naista turha lähteä L:rannasta edes etsimään. Kyllähän suuremmalla paikkakunnalla on kumppanin löytyminen huomattavasti todennäköisempää. siis ruuhkasuomeen vaan. Itse tapasin hurmaavan ihanan naisen Mukkulan viheriöltä, oltiin molemmat elokuussa samalla rannalla , ja siitä se alkoi !

      • 690

        Kyllä meitä savuttomia, huoliteltuja ja vartaloltaan sopusuhtaisia naisihmisiä täällä Lappeenrannassa on vaikka millä mitalla. Eipä tunnu vain Lappeenrantalaisia miehiä kiinnostavan...


    • BarNou

      no miss sie oot sitten? Lähet sie tänään lenkille kanssain, en muuten usko:=)

    • porvoo...

      O löyti montusta nykyisen ja edellisen.

    • neitokaisten mamma

      Huonot miehet tapasin Kourulan puistosta Liberty cityn ja corvusroronen vielä tämä kolmas ooolllaaavvviii siellä nämä kivittivät uhdessä lintuja, niin jätin heidät niiltä istumilta.

      • oltsu panis jos sais

        toi on jo säälittävää


    • 14

      28 minuuttia.

      • p-kele

        Ei olis pitänyt lähteä 80- luvulla kolmeen lamppuun, sillä sain sieltä ikuisen riesan, jonka kanssa vänkkään vieläkin.


    • Anonyymi

      Tapasin kumppanini Vantaan Korsossa Vierumäellä. MD-11 jyristeli yli juuri kun tuleva ukkoni toivotti hyvää huomenta 20 m päässä. Menin kysymään että "mitä sanoit?"

      Nokia Connecting people? Finnair connecting people, kun ne ei kuule mitä toinen sanoo!

    • Anonyymi

      Baarissa

      • Anonyymi

        Itse en käy baarissa. Katson sellaisen enemmänkin olevan pelkkää alistumista kaavamaisuuteen. Olen mielissäni ymmärrettyäni eläväni kivikautta, ja tajusin alkaa nousta pois siitä rautakaudelle, ja sen ajan tieteisiin. Se on kuin olisi tajunnut olevansa sairas, ja ymmärtänyt mennä lääkärin juttusille. Jos ei tiedä olevansa sairas, ei ymmärrä mennä lääkäriin. Nyt olen alkanut tuntea olevani enemmänkin lähempänä paimenta. Lampaat ja lehmät ei siedä sellaista puhetta, koska eivät ymmärrä mitä ihmisyys on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe