Onnistuisiko kukaan kaivamaan Neumannin sähköpostiosoitetta tai postiosoitetta? Olen kolunnut netin läpi, enkä onnistu löytämään kumpaakaan. :( Ainut minkä löydän, on yritysrekisteristä löytyvä vanha osoite, ja siitä ei nyt ole apua. Haluaisin nykyiset, toimivat yhteystiedot.
Auttakaa...?
Neumannin yhteystiedot?
15
1345
Vastaukset
- asiaa? =asiallisesti
Tuon keikkamyynnin kautta saanet - ASIALLISET! - viestisi/asiasi perille, joten sitä kautta kannattanee yrittää(?)
tuolta löytyy infoa
http://www.dingomania.fi/keikat.php- Aloittaja_
No kyllähän mä nyt (ensimmäisenä) tuon sivun olen varmaankin katsonut, ja voin sanoa että muutaman muunkin... Haluaisin kuitenkin laittaa postia suoraan, en keikkamyyjän kautta...
- Lopettaja_
No joo selvä, tätä osastoa :)
- Aloittaja_
No sinä et kyllä tiedä yhtään, mitä osastoa minun asiani on, joten jättänet jatkossa luulot luulematta.
- yhjmb
Löydät Nipan ainakin facebookista :) laita sitä kautta yksäri?
- .fiksu.
Ihan varmasti Neumannilla on julkiset puhelinnumerot ja sähköpostiosoitetta ja kotiosoitettaankin levittelee kaikille faneille... :D hei haloo. Ohjelmatoimisto voi olla ainoa keino.
- fufufäfä
Kyllä Nipan puhelinnumero löytyy netistä jos osaa etsiä. Fakta :)
- Kiihkeät fanit..
Kysy maistraatista Pertti Neumann (ent. Nieminen). Sieltä saa ainakin osoitteen, jos ei ole salainen ja mahd. puhelinnumeron.
Osoitteen perusteella saat numerotiedustelusta numeron.
Tai sitten menet tuonne Nipan kulmille odottelemaan. Tai keikalle. - adlkjadf098
numeron löytää netistä ja aikaa kuluu 2 min
- TUDE1
KUINKA?
- Suuri-DINGO FANI
kertokaa millä nimellä nipa on fb oon ettiny mut en löyä minulla olisi tosi tärkeää asiaa
Jos et oo vieläkään jostain käsittämättömästä syystä löytäny, niin kerrottakoon että han vaan omalla nimellään se on FB:ssä, elikkäs siis Pertti Neumann
- Suuri Dingo-Fani
kertokaa joku nipan osoite tai sähköposti osoite että voin lähetttää hänelle asiani kiitos jo etukäteen! olisiko joku niin kiltti ja etsisi sen minulle?
I Love Dingo - juopotellaan...
AA-klinikka... siellä sen pitäisi olla....
- asfalttiviidakkoon
Olet 2011-2013 etsinyt, etkä vieläkään saanut asiaasi Nipan tietoon? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245