Missä on Isäni tekemä Nojatuoli

Isäni nojatuoli

Etsin sinua huonekaujen entisöijä, jolle jätin n. 4 vuotta sitten isäni tekemän nojatuolin verhoilua/korjausta varten. Lupasin palata lähiviikkoina asiaan mutta kadotin yhteystietosi. Ko. tuoli on korkeaselkäinen lepotuoli, jossa on keltaisen kirjava kangas ja puupintaiset käsinojat. Mikäli nostat istuinosan irti löytyy kääntöpuolelta isäni nimi.
Mielestäni sinulla oli työtilat jossakin Vantaalla.

Mikäli tunnistat itsesi, olethan yhteydessä minuun numeroon 050-380 7754. Ko. entisöintiprojekti on nyt tarkoitus toteuttaa mahdollisimman kiireesti.

1

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina sopimus

Älkää hyvät ihmiset jättäkö korjattavaksi mitään minnekään, jos ette saa kirjallista sopimusta! Sopimus suojaa sekä ostajaa että myyjää, että sovitut asiat tulee kirjattua ylös, mm.työselostus, tarvikkeet, työn valmistuminen, hinta. Ammattitaitoinen yrittäjä tekee aina kirjallisen sopimuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe