Haluan kertoa muillekin, mikä on auttanut minulla hiuspohjan psoriin ja pitänyt sen poissa jo muutaman vuoden.
Teen noin pari kertaa kuukaudessa näin: levitän perinteistä XZ-öljyhoitoa hiuspohjaan ja annan vaikuttaa pari tuntia. Sen jälkeen pesen sen pois ja laitan pyyhekuiviin hiuksiin Simin System4-sarjan oil cure hair maskia ja lopuksi suihkumyssyn, että aine oikein hautuu päässä. Pidän ainetta n.tunnin ja pesen pois. Tämä on auttanut totaalisesti, en enää tarvitse kortisoniliuoksia. Muutenkin käytän Simin shampoota ja hoitoainetta. Ovat aika edullisia ja niitä myydään kampaamoissa ja ihan marketeissakin.
Suositten kaikille, kannattaa kokeilla :)
Kotikonstein apu päänahan psoriin
riikka-74
1
244
Vastaukset
- varpu_73
Samantyyppistä keinoa kokeilleena voin suositella tuota myös.
Viimeiset 4 kuukautta olen käyttänyt Idea Toscanan neitsytoliiviöljypohjaista shampoota ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Päänahka tuntuu pesun jälkeen hyvältä ja mitään öljyjä en ole enää tarvinnut. Tätä löytyy joistakin apteekeista ja nettikaupoista. Ainakin www.apteekkishop.fi ja www.24shop.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194