Miksi minä en saa nauttia elämästäni? En ole enää saanut nauttia 20 vuoteen! Olen 40v. Nainen. Äiti.Vaimo(?).
Miksi?
2
167
Vastaukset
- UmmNoora
Nyt ilo irti elämästä, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mieti mikä sinulle on tärkeintä, mitä haluaisit tehdä ja sitten eikun tuumasta toimeen. Ei elämän saa antaa lipua ohi, olet nuori vielä:)
- justiina,,
Etkö saa vai etkö pysty nauttimaan? Olet varmaan elänyt tähän asti muiden kautta ja ehdoilla. Neljänkympin kriisi voi olla tosi kova paikka, koska silloin viimeistään ihminen joutuu kelaamaan omaa elämänsä, kuka oikeasti on ja mitä loppuelämältä haluaa. Siinä voi mennä avioliitto ja työpaikka vaihtoon, itse selvisin siitä jotenkin hengissä. Keskusteluapuakin voi saada. Googleta "neljänkympin kriisi" niin näet, että et ole yksin. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017413
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794924- 794809
- 1324228
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522649
- 402551
- 472196
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102191Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820