Vaikka vuodet vierii.
Näistä asioista ei koskaan puhuta liikaa.
Liian moni eläin joutuu kärsimään tietämättömistä ostajista.
"Äkkiä mulle halvalla pentu ja heti " - ei ole se paras vaihtoehto;((
Niin kauan kun on ostajia näille, niin kauan tehtaat pyörii ja koirat kärsii;((
http://www.sey.fi/elainten_viikko/2005_pysayta_pentutehdas
Tämä tieto ei vanhene
6
65
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
Tuosta käy hyvin selville ostajan velvollisuudet ostajana, mutta mitkä ovat sitten kasvattajan/pentutehtailijan velvollisuudet?
- Myy-Pikkuinen
Niitä on tietysti niin vähän että ne jää koiranostajan harteille selvittää kaikki asiat. =))
Onkohan noille kenneleille mitään sertifikaattia olemassa, voisivat alkaa säätää jotain sellaista. - Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niitä on tietysti niin vähän että ne jää koiranostajan harteille selvittää kaikki asiat. =))
Onkohan noille kenneleille mitään sertifikaattia olemassa, voisivat alkaa säätää jotain sellaista.Olisi mukava kuulla avaajan mielipide siitä mitkä ovat pentutehtailijan velvollisuudet ja vastuut.
Maalaisjärjellä ei kai liene niin että vain ostajalla on velvollisuudet. - Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
Olisi mukava kuulla avaajan mielipide siitä mitkä ovat pentutehtailijan velvollisuudet ja vastuut.
Maalaisjärjellä ei kai liene niin että vain ostajalla on velvollisuudet.Ei ne näytä tietävän...
- 7+4
Kuinka uskallat laittaa tuollaisen linkin ja kirjuuttaa tuollaista? Kohta saat kyyn ja kumppanit kimppuusi. Ne on eri mieltä ja ei saa olla *LOL*
- Virtuaalikoneistaja
Miksi oletat ettei avaaja ole laittanut avausta keskustelupalstalle keskustelua varten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394