Yksinäiset miehet

pohdintaa...

Miksi yhteiskunnassamme erityisesti miehet syrjäytyvät?
Mikä siihen auttaisi?
Kenen on syy?

51

1927

Vastaukset

• Jotkut, kuten ylläoleva, syrjäytyvät ihan omaa tyhmyyttään.

• Mistä muka tiijät?

• Yksinäisyys ei automaattisesti tarkoita syrjäytymistä. Monet elävät yksin omasta tahdostaan, ihmiset ovat erilaisia. Yksin eläminen on myös haaste, se vaatii itsenäisyyttä ja talousasioiden hallintaa.
      Lisäksi koko ikänsä toisissa roikkuneet huomaa kyllä päälleppäin.

• Kai se lähinnä johtuu siitä, etä miesten kaverisuhteet jää helposti aika "pinnallisiks". Käydään yhessä ryyppäämässä tai harrastamassa jotain, mutta sen ulkopuolella ei sit kuitenkaan olla hirmusesti väleissä. Sit siinä vaiheessa kun tulee ikää eikä ehi käymään baarissa 4 kertaa viikossa kun on töitä ja emäntä rajottamassa menohaluja jne ne "pinnalliset" kaverisuhteet sit helposti unohtuu. Elellään tyytyväisinä emäntä kainalossa ja työpaikka kourassa eikä ne "ryyppykaverit" sit enää yhtäkkiä olekkaan kovin tärkeitä. Seurustelevien ihmisten on "helpompi" tavata muita pareja kun on molemmille osapuolille seuraa jne.

Sit lopulta kun kaikki muut jätkät kaveriporukasta seurustelee se viimonen sinkku on aika ulkopuolinen ja ylimääränen mihinkään ja jää yksin.

Tytöillä kaverisuhteet on yleensä vähän "läheisempiä" ja seurustelemisen aloittamisen jälkeenkin istuuvat usein iltateelle tms keskenään ja vastaavanlaista syrjäytymistä viimosen sinkun kohalla ei usein tapahdu.

Hassua sinänsä kun miettii omaa aikuisikää niin mulla on ollu joku noin 20 enempi vähempi kaveriks laskettavaa miestä ja pari naispuoleista kaveria ja silti välit kehitty läheisimmäks naisen kanssa. Toki sekin kaverisuhde etäänty aika pahasti kun nainen löys miesystävän.. Mutta tiedän tämän naisen kuitenkin pitävän tiiviisti yhteyksiä tyttökavereihinsa edelleen ja muistaa meikäläisen olemassaolonkin useemmin kun kaikki miespuoliset kaverit yhteensä. Ei toki niin usein että se hirmusesti jaksas piristää :(

• Toivottavasti heidät kidutetaan kuoliaaksi.

• miehet erityisen yksinäisiä verrattuna naisiin, naisten on helpompi löytää seuraa mutta he myös kestävät paremmin yksinäisyyttä.
      En tiedä mikä yksinäisyyteen auttaisi.
      Yksinäisyys on omaa syytä, silloin ei ole selvinnyt nyky-yhteiskunnan asettamista haasteista.

• Kukaan ei voi päättää, millaiseksi syntyy. Jos olet ruma ja tyhmä, niin ethän ole ollenkaan samalla viivalla fiksun ja hyvännäköisen kanssa. Naisten kun ei tarvitse muuta, kuin valita ne itseään miellyttävimmät, jotka eivät hyvin suurella todennäköisyydellä ole niitä rumia ja tyhmiä. Siinä ei auta, vaikka kuinka yrittäisit, koska et vain ole heidän tyyppiään. Joten on hyvin kohtuutonta sanoa, että yksinäisyys olisi omaa syytä. Se on vähän kuin tiputtaisi kaksi miestä järveen ja toisella olisi kädet ja jalat sidottuna, kun taas toisella ei, ja kumpikohan onnistuisi kauhomaan saareen immen luo? Että sellainen haaste.

• Hmm, vaikeaa kyllä just tuo että mikä siihen sitten auttaisi.?
      Hyvin vaikea keksiä mitään ratkaisua.. :(

• Onhan tuossa osa totuutta. Monen miehen ja erityisesti nuoren miehen elämä on yksinäisyyttä. Semmoista se elämä on. Toisaalta tuossa kyllä täysin jätetään huomioimatta se seikka ettei biologisesti miehen "hyvyys" ole lineaarinen, vaan jotkut ovat ikäänkuin paremmin luotuja toisilleen.

Eli toivoa edelleen on..

• Tässä niitä syrjäytymisen syitä - nämä minä olen huomannut:

-Yhteiskunnan tarjoamat roolimallit ei sovi kaikille pojille => epävarmuutta omasta itsestä ja kelpaamisestaan muille ja siitä johtuu heikko menestys elämässä

-Tytöillä ei myöskään ole sen helpompaa mallia (vaikka mul***a saisikin joka torilta, ei se ole oikotie onneen ja menestykseen) => tytöt etsii vahvimpia miehiä itselleen (ja pettyvät kun mies ei ollutkaan semmoinen vahva mies)

-Kouluissa ei opeteta käyttäytymistä ihmisten kanssa ja omien tunteiden ymmärtämistä => kiusaaminen, kilpaileminen, kateellisuus, toisten alituinen jyrääminen "mää oon parempi kun sää"

-Toimivat miehen ja naisen roolimallit kadoksissa suurimmalta osalta => "mulla on toinen, mää en oo tykänny susta enää aikoihin, pakkaa kamasi ja älä pillitä siinä vaan häivy"

-Työtä ei ole tarpeeksi kaikille => rahat vähissä, sosiaaliset kontaktit vähissä, raastava epävarmuus tulevasta

-Omaa heikkouttaan ei saisi paljastaa kenellekään => olet luuseri, katoa maan alle

-Tämä koko maailma tuntuu suurelta huijaukselta => hyppää järveen ja pelastu

• Toimittajat ovat turhia. Aloittakaa niistä.

• Syy on naisen

• Kaikki toimi paremmin kommunismin alla.

• Aika lailla tähän on tullutkin suurimmat syyt.

Yleisellä tasolla miesten kohdalla kaverit jäävät siinä vaiheessa kun parisuhde tulee kuvioihin. Tai mukaan jäävät vain ne kaverit joilla itselläänkin on pari ja voi tulla toimeen yhdessä. ns. sinkku ystävät jätetään yleensä armottomasti pois.

Naisten kohdalla tilanne taas toimii lähestulkoon toisin päin. Entiset ystävät pyritään pitämään kuvioissa parisuhteesta huolimatta. Olivatpa he sinkkuja tai eivät vaikka ajan määrä heille vähentyisikin huomattavasti. Ystäviä harvoin kuitenkaan eristetään kuten miehillä.

Miesten kohdalla tilannetta pahentaa sekin että vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen voi olla hyvin vaikeaa. Varsinkin niille joilla asiasta ei ole juurikaan kokemusta. Naisten kohdalla tilanne pysyy tuolla saralla koko ajan parempana ellei erinomaisena.

Lopulta ne miehet jotka eivät täytä yleisiä yhteiskunnan kriteereitä jäävätkin useimmiten täysin yksin oman onnensa nojaan.

Henkilstö itsestään asiat ovat yleensä paljon lähtöisin. Suomalainen yhteiskunta on kuitenkin varsin tasapuolinen verrattuna mihin maahan tahansa.

Yhteiskunnan taholta ongelmalle voitaisiin toki tehdä jotakin tai jopa yksittäisten tekijöiden taholta. Luotaisiin sellaisia paikkoja joissa voitaisiin tutustua toisiin katsomatta siihen minkälainen ihminen olet. Tälläisiä paikkoja ei juurikaan ole ja sosiaalisissa paikoissa taas jos et ole tottunut käymään niin harvoin sinne yksinään pystyt kuulumaankaan.

• Mitä naiset voisivat tehdä yksinäisten miesten tilanteen parantamiseksi? Vai pitääkö/voiko tehdä mitään?
      Vastaukseksi ei kelpaa: jakaa tavaraansa kaikille vastaantuleville.

Entä miten miehet voisivat auttaa toisiaan tässä asiassa?

• Sinun termejäsi käyttäen: riittäisi kun naiset jakaisivat tavaraansa jokainen yhdelle miehelle. Nyt muutamat panoapinat vievät kaikki naiset ja lopuille miehille ei jää mitään.

• "Mitä naiset voisivat tehdä yksinäisten miesten tilanteen parantamiseksi? Vai pitääkö/voiko tehdä mitään?"

Naiset voisivat tutustua myös erilaisempiin miehiin. Ei vain niihin "tosi jännittäviin, sosiaalisiin ja hyvätuloisiin", vaan myös rauhallisempiin tapauksiin.

Toisaalta naisten valinta lienee aivan samaa evoluutiota nykyisin kuin aikaisemminkin. Tosin se on entistä monipuolisempaa nykyisin verrattuna aikaisempaan "apina-vaiheeseen".

Vain ne miehet pärjäävät jotka ovat sosiaalisesti vahvoja ja jotka menestyvät muutenkin. Ne taas jotka eivät ole sosiaalisesti ja muillakaan sektoreilla kovin vahvoja eivät menesty myöskään naisrintamalla.

• 464565464 kirjoitti:

"Mitä naiset voisivat tehdä yksinäisten miesten tilanteen parantamiseksi? Vai pitääkö/voiko tehdä mitään?"

Naiset voisivat tutustua myös erilaisempiin miehiin. Ei vain niihin "tosi jännittäviin, sosiaalisiin ja hyvätuloisiin", vaan myös rauhallisempiin tapauksiin.

Toisaalta naisten valinta lienee aivan samaa evoluutiota nykyisin kuin aikaisemminkin. Tosin se on entistä monipuolisempaa nykyisin verrattuna aikaisempaan "apina-vaiheeseen".

Vain ne miehet pärjäävät jotka ovat sosiaalisesti vahvoja ja jotka menestyvät muutenkin. Ne taas jotka eivät ole sosiaalisesti ja muillakaan sektoreilla kovin vahvoja eivät menesty myöskään naisrintamalla.

"Naiset voisivat tutustua myös erilaisempiin miehiin. Ei vain niihin "tosi jännittäviin, sosiaalisiin ja hyvätuloisiin", vaan myös rauhallisempiin tapauksiin."

Niinhän me naiset tehdään. Kokoajan pariutuu tässä maassa aivan tavallisia ihmisiä. Rauhallisiakin. Eihän se nyt niin mene että vain "jännittävät ja menevät" pariutuvat, koska eihän suurin osa ihmisistä sellaisia ole. Vaan aivan normaaleja, suomalaisia jurottajia ja taviksia.

Ja voisin toki heittää vastapallona, että voishan ne miehetkin tutustua erilaisempiin naisiin - myös yh-äiteihin... (esimerkiksi).

• Ja täällä yksinäiset miehet vinkuu yksinäisyyttään. Mutta oleppa läski yksinäinen nainen niin et kelpaa sille yksinäiselle miehellekkään. Paitsi panemiseen.

• On niitä, kuule ihmisiä, jotka eivät pelkää isoja tyttöjä.

• Jaa-a, ainoat kaverit keitä tässä enää on jäljellä ovat naisia. En tiedä onko vika minussa vai missä, mutta miesten kanssa keskusteleminen on jotenkin tönkköä ja kuin puhuisi seinille. Miehet ei myöskään pidä yhteytä sammallailla kuin naiset, eikä heitä voi lähestyä sammallailla, saatikka että yrittäisit puhua tunteista. Voihan se minussakin olla että olen varautuneempi, pelkään jatkuvaa arvosteluja ja torjumista miesten osalta. Toisaalta eipä ole miestä kuka samalla aaltopituudella tullut vastaa. Joko sitä egoilaan kuinka pantu ja ketä tai sitten nysvätään eikä osata keskustella mistään ja kaikki on ihan sama.

• Mulle yksinäisyys merkitsee läheisten ystävien puutetta. Junteille suomimiehille yksinäisyys on puutetta (satunnaisesta) panosta. Ristus että täällä on tyhmiä ukkoja.

• Ihan olemme erimaailmoissa , Naiset harrastavat mummoilua ja siitä riittää jutunjuurta . Äijän ajatukset lienevät lähempänä realimia

• Ihmisillä hieman sama kaava kuin norsuilla, ajaa miehet täysikasvuisina omiin poikalaumoihin kilpailemaan asemasta. Miehet yrittävät pitää ohjat käsissä ja naisen luonaan rahan ja taloudellisen vallan avulla... kuinka moni nainen antaisikaan miehelle KENKÄÄ jos olisi mahdollisuus selvitä omin avuin lasten kanssa? Mutta siitä miehet voivat vain ja ainoastaan syyttää omaa moniavioisuuttaan ja itsekkyyttään ja sosiaalista typeryyttä, että naiset haluaa lopulta ukostaan eroon!

• Ensinnäkin...
      - Sekä miehissä että naisissa on heitä joita kiinnostaa villi sinkkuelämä.
      - Sekä miehissä että naisissa on rutkasti heitä joita kiinnostaa aivan tavallinen elämä, ei villi eikä vapaa, vaan normaali arki.

Olen nainen, noin 30 v.. Suurin osa tuntemistani naisista on suhteessa. Vähemmistö on sinkkuja.

Ei tää oo sellanen asia mikä olis jomman kumman sukupuolen syy.
      Miksi ajattelet noin? Luultavasti siksi että olet katkera , etkä pysty loogiseen ja järkevään ajatteluun.

• "Yleisellä tasolla miesten kohdalla kaverit jäävät siinä vaiheessa kun parisuhde tulee kuvioihin. Tai mukaan jäävät vain ne kaverit joilla itselläänkin on pari ja voi tulla toimeen yhdessä. ns. sinkku ystävät jätetään yleensä armottomasti pois."

Tämä tuntuu todella hullulta näin naisen näkökulmasta. Eivätkö miehet välitä kavereistaan? Miksi ei voi kutsua myös sinkkukaveria mukaan juttuihin, on minutkin sinkkunaisena kutsuttu.

• Koska kun ne on miehiä.

Se vain menee eri lailla eillä kuin teillä naisilla.

Mikä siinä on niin vaikea tajuta?

• valehteleeko miehet, sillä usein kuulee, miten hyvä on asua yksin?

• No mitä mieltä sä olet miehestä, jolla on kokemusta sekä yksinasumisesta, että parisuhteesta ja joka kehuu yksinasumista maasta taivaaseen?

• Usein kuulee kehuttavan sitä vapautta,mikä yksinäisellä ihmisellä on.
      Itse olen ollut yksin eroni jälkeen jo 9 v.Käyn kyllä tanssimassa,
      pari kolmekertaa viikossa.Onhan se vapaus tottakai,itse saan päättää
      asioistani.Mutta totuus on tämä.En ole vieläkään keksinyt mitä tekisin tällä absoluuttisella vapaudellani.

• 1. Me miehet emme syrjäydy, meidät syrjäytetään.
      2. Ei enää mikään.
      3. Ei kenenkään erityisesti. Viihdeteollisuus on esineellistänyt ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, kertakäyttöhyödykkeiksi.

Olen elänyt pitkän parisuhteen jälkeen n. 15 v. yksin, enkä väitä suuremmin nauttivani tilanteesta, mutta kuitenkin, kaiken kokemani jälkeen, tämä on se pienempi paha.

P.S. En siis ole mökkiini juuttunut erakko, vaan aktiivisesti työelämässä, jatkuvassa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten parissa, mutta en sekoita työtä yksityiselämääni.

• Täällä puhutaan siihen tyyliin että yksinäisyys olisi syrjäytymistä.
      Syrjäytyminen tarkottaa paljon muutakin. Suomessa on yksin asujia
      noin miljoona eivätkä kaikki suinkaan ole syrjäytyneitä.
      Mä olen syrjäytynyt aikalailla kun yksinäisyyden lisäksi olen pudonnut
      työelämästä työkyvyttömyyseläkkeelle.

Yksin asuminen on kyllä mukavampaa kuin huonossa parisuhteessa eläminen.
      Kun on kauan yksin asunut ja on saanut kokea joskus myös parisuhteen kiemuroita
      niin eipä oikeastaan kaipaakaan mitään parisuhdetta ja yksikseenkin on ihan mukava olla. Joskus harvoin yksinäisyys "lyö" niinkuin eppujen biisissä.

• Hitusen ristiriitainen kommentti. En oikeen tiedä voiko sanoa että olet yksinäinen tai syrjäytynyt, jos olet tyytyväinen yksinelämiseen ja se on jopa osin oma valintasi. On eri asia asua yksin kuin olla yksinäinen...

• Syy on naisissa.

Naiset haluavat vahvan miehen. Jotta mies olisi vahva, hänen tulee alistaa muita. Alistamalla muita, mies saavuttaa paremman aseman yhteiskunnassa verrattuna muihin miehiin. Naiset kuitenkin arvostavat rehellisiä ja positiivisia miehiä joten nämä alistetut eivät voi tuoda katkeruuttaan esille ja jos heillä ei ole todisteita siitä että heitä on kohdeltu kaltoin, leimataan heidät valehtelijoiksi. Näin useat miehet syrjäytyvät kun vahvat alistavat muita. Usein alistajilla on itsellä heikko itsetunto ja he haluavat olla niiden puolella joilla on vahva itsetunto. Tätä kautta monet miehet joilla on heikko itsetunto, hyökkäävät toisia kohtaan joilla on heikko itsetunto, jotta he näyttäisivät vahvoilta niiden keskuudessa joilla on vahva itsetunto. Usein juurikin kiltit ja rehelliset jäävät syrjäytyneiksi tai sellaiset joita on kohdeltu erittäin kaltoin jolloin he eivät tule lainkaan toimeen yhteiskunnassa kun heille ei ole opetettu miten elämää tulisi elää. Alistajat usein pelkäävät itse omaa syrjäytymistään jolloin he yrittävät osoittaa arvostustaan niitä kohtaan jotka ovat henkisesti tasapainoisia, esittämällä syytöksiä heikkoja kohtaan. Ne jotka tuomitsevat muita tai valehtelevat muista, ovat itse heikkoja kun yrittävät vihan kautta peittää oman heikkoutensa. Ne jotka ovat aidosti vahvoja, heidän tulisi yrittää auttaa molempia osapuolia, alistajia ja alistettuja jotta ei tapahtuisi syrjäytymistä. Mutta koska elämä on kilpailua, ei kenenkään kannata auttaa muita koska auttaminen vain heikentää auttajan asemaa yhteiskunnassa. Ei kai kukaan halua Nissanilla ajella kun olisi mahdollisuus ajaa BMW:llä tai Porschella. Ja kuka nyt ei haluaisi huvilaa ennemmin kuin perus omakotitaloa. Jotta ihminen saavuttaisi nämä, tulee hänen olla vahvempi kuin muut. Ja kaikki tämä liittyy naisiin. Naiset arvostavat niitä miehiä joilla on rahaa tai isot lihakset. Molemmat edustavat valtaa. Valta toki usein sokaisee, mutta valta takaa usein hyvän ja pitkän elämän. Ne jotka tavoittelevat valtaa, he usein kuitenkin toimivat hyvin itsekkäästi eli valehtelevat ja yrittävät monin epärehellisin keinoin saada haluamansa. Menestyjillä on usein rahaa, statusta ja ovat kauniita tai komeita. Heiltä ei välttämättä löydy rehellisyyttä muuten kuin ehkä puolisoaan kohtaan. Ihmisen tulisi olla rehellinen kotona, mutta veemäinen valehtelija töissä pärjätäkseen hyvin työelämässä. Naiset haluavat menestyvän miehen ja miehen tulee valehdella jotta hän näyttäisi hyvältä mieheltä naisen silmissä. Naiset toki itsekin yrittävät peitellä omia virheitään elämässä jotta he näyttäisivät prinsessoilta miehen silmissä. Nämä johtavat kuitenkin usein hankaliin tilanteisiin jossa aletaan syyttelemään toista valheista ja tätä kautta parisuhteiden ongelmat kasvavat. Jos naiset valitsisivat luusereita, ei kukaan mies haluaisi olla menestyvä.

http://www.talouselama.fi/tyoelama/article542192.ece

Jos mies saa hyvän välittävän naisen joka osaa ohjata miestä oikeaan suuntaan, tulee miehestä tasapainoinen ihminen joka haluaa panostaa omaan tulevaisuuteensa koska hänellä on ihminen joka välittää hänestä.

• Aivan skeidaa puhut. Hirveää yleistämistä!
      Ja tottakai, syy on naisen...?

Mä en tajua miten muka syy voisi olla vain toisen sukupuolen. Melkoista ongelmien ulkoistamista.

• 1.Äitien takia.
      2.Pistää äidin ojennukseen
      3.Heikkojen miesten jotka ei pistä naisia ojennukseen/yhteiskunnan joka tukee tätä menettelyä

• Näin tuhansien kappakkojen kautta kiertäneenä voin sanoa, että niin reppanaa, huonohampaista tai persaukista naista ei löydykkään, ettei hänelle aina löydy joku saattaja tai yösijan tarjoaja. Vastaavanlaisten miesten on turha yrittää apua joltain Florence Nightingaleilta! Ei sellaisia todellisuudessa olekkaan, vaan ns. armeliaisuus on suoraan verrannollinen miehen lompsan paksuuteen. Nainen ajattelee vain itseään. Mies ajattelee naista.

• "Nainen ajattelee vain itseään. Mies ajattelee naista."

Ei, vaan...
      Mies ajattelee p*llua.
      Sen takia hänelle kelpaa saatille rumempikin.

Naiselle taas seksi ei ole ollenkaan yhtä tärkeää.

• Aika hirveää yleistämistä että kaikki olisi naisen vika tai miehen vika tai lompakon vika. Rahattomia ja työttömiä pareja löytyy kuitenkin aika tavalla. tai helvetillisissä veloissa olevia. Mun mielestä on aika sattuman kauppaa millainen olento itsestä tai kumppanista kehittyy vuosien myötä. Minulla itselläni on käynyt vaikka mitä ja sattunut ja tapahtunut niin paljon että ei tämä minun yksinäisyyteni ole minun tai kenenkään muunkaan syytä. enkä myöskään voi syyttää yhteiskuntaa tästä :) Jostain kumman syystä minulla on paljon hyviä ystäviä (paljoksi lasken 10 henkilöä) jotka jeesaa ja juttelee ja muutenkin mahtavia tyyppejä, olen onnekas kyllä ja osaan arvostaa sitä. olen seurustellut vakavasti noin 10 vuotta elämästäni, pari kymppisestä kolmekymppiseksi asti, sitä ennen ja sen jälkeen en voi sanoa että olisin löytänyt kumppani-ainesta :) nyt näin 35 vuotiaana olen huomannut paineita siitä että vanhemmat ja osa lähipiiristä kyselee jatkuvasti että missäs sun vaimos on ja joko sulla on se 2.8 lasta ja 1.3 tilastollista koiraa. Olen kyllästynyt baareihin, tai oikeastaan en ole koskaan tykännyt baareista muuten kuin kavereiden kanssa. nettitreffejä olen kokeillut pari kertaa niistä sen suuremmin hyötymättä. Nautin työstäni joka on kyllä suuri plus mulle koska työ kuluttaa arkea aika monta tuntia viikjosta ja jos mitään tekemistä ei ihmisellä oikeasti ole niin se söisi varmaan lopullisesti mun itsetunnon. Eron jälkeen olin todella maassa, en syönyt enkä nukkunut enkä päässyt sängystä ylös moneen viikkoon. aika uskomaton klisee mutta pääsin itsetuhoisista ajatuksista ynnä muusta taakasta kun aloitin liikunnallisen harrastuksen. fillaroin työmatkat satoi tai paistoi, käyn uimassa ja katson vähän mitä syön ja milloin syön. ihan mikä tahansa liikunta auttaa.. eipä muuta ku voimia kaikille yksinäisille, täällä on yksi "samanlainen" lisää listaan. meitä on monta ja tuskimpa kovinkaan moni joutuu viettämään koko eläämänsä yksin.

• Minä olen itse syrjäytynyt teini-iästä kestäneen masennuksen takia,joka johtuu lapsuuden traumoista. Myös huono itsetunto,ujous,jännittäminen,sosiaalisten tilanteiden pelko ym... Olen kyllä nainen (30)...

• Nimimerkille ei jaksa (n30), älä heitä toivoa järveen, uskon että noista asioista pääsee irti, vapaaksi, unohtaa ei koskaan voi mutta voi oppia ainakin elämään asioiden kanssa ja ehkä jopa hymyilläkin vielä joku päivä.

• No mistä päin olet? Lähe treffeille niin yritän auttaa sua eteenpäin elämässä!
        Tämä tosin ei ole seuranhakupalsta, mutta jos apua kaipaat niin kenties voisin yrittää auttaa jos olet vaikkapa Espoon suunnalta.

• Yksinäinen nainen ja samanikäinen mies

Mä en jaksa tätä yksinäisyyttä enää.
      Olen (n) 40v, nyt tuntuu että olen ollut yksin kaikki 40 vuotta, vaikkei se kirjaimellisesti olekaan totta.
      Etsin seuraa, mut miehet haluaa edelleen pullistella ja näyttää mahdollisimman raggareilta ja pelottavilta. Arvaa uskallanko lähteä treffeille? Äijä luettelee omaisuutensa, prätkänsä, pokerinsa ja ameriiikan matkat. Pitäis tsättailla ja lähteä ties minne, ties mihin aikaan treffeille. Jos lähden treffeille, niin ne ei pysty takaamaan mun turvallisuutta millään tavalla. Pitäis olla miehen voimat ja tulotaso.

En lähde ku päivällä, vasta sitten kun ollaan vähän juteltu, julkiselle paikalle, kovikset ja pahikset saa nyt jäädä ja enkä lähde baariiin. Olen pieni ja vaalea, monet ottaa alistavan asenteen kun ulkonäkö vissiin antaa siihen luvan. Jos kiroilen ja näytän luonteeni ne yllättyy. Miltä mun sitten pitäis näyttää?

Lähtisin syömään tai kävelylle. Laitan kukkamekon joten ilmoita jos haluatkin pururadalle. Naiselle on tärkeää oikea pukeutuminen. Naiset ei lähde samoilla sandaaleilla joka paikkaan, niin kuin mies tekee.

Enkä kerro että olen opiskellut, soitan erilaisia soittimia, maalaan ja luen historiaa, pidän tietokoneista.. Esitän tyhmää ja ehkä mun pitää asettua näyttämään vaarattomalta muutenkin, niin mies sitten uskaltaa tulla toisille treffeille. Kuuntelen juttuja kaljasta, makkarasta, metallista, prätkistä, lätkästä ja baareista. Olen hiljaa ja ....toivon löytäväni ystävällistä seuraa...ihan kauheeta. Yksin jään

• Lisäys: paitsi että mä olen just tällanen, ota tai jätä.

Odotan sitä samaa mieheltä, että hän on oma itsensä ja hyväksyy naisensa sellaisenaan.

• Ole vain oma itsesi.

Joko se kelpaa jollekin tai sitten ei. Tärkeintä on olla rehellinen itselleen.

• jumakekka_ kyllä sulla ainakin huumorintajua tuntuu löytyvän :) mikäli nyt ymmärsin oikein tuon tekstis. saakos tässä jotenki laitettua jotai yhteystietoja, ei mitää hajua miten tää suomi24:en toimii :S kirjoittele piruuttas meikäläiselle jos jaksat :) kai täältä joku keino löytyy heittää privana juttua?

• Joo kuten kaikki tietää nii, syytä on monia mut itellä oli se että menin naiseen joka vaan huoli. Ja paskaa tuli ja tulee

• Kaikki syrjäytyy kun ...
      Jeesukselle ei osteta
      uusia suksia...
      kolehtia...
      ah...
      h*lve*t*i
      on jo unhoittunut.
      Kenen yhteiskunnasta aloottaja
      Noh oletetaan että
      Jaappanin. Kuningas Jaappan
      tai Empperor of Japan on kova luu.
      Syrjäytynyt haluaa olla Emppurorr
      of Tamppaa PRKL, tai
      Luuttua Tana, tahi
      Hell it's a sink gylien...
      Eikä se onnistu...
      Kyllä siinä syrjäytyy...
      Helpoin tapa syrjäytyä on,
      sanella naisille että
      "tuuppa käymää"
      miksih...
      no...jos oot mies,
      ni se miettii
      24/7 millo
      se alkaa soitella
      hanuria...toine helppo
      tapa syrjäytyä on
      "minähä oon maailma
      mukavinn miäs, aina
      kerron kivoja asioita"
      oikeesti mielikuvina
      ja tuntemuksina voi
      välttyä
      "***vetin ***usipää
      taaskaan ei anna mun
      kertoa mitä haluan
      oikeesti kertoa"
      yms yms...
      syrjäytyneet ftw..
      joo

Kirjoittaisin että
      no joo,
      pil*a miekkoset
      yli 26v suames elämältä
      halajaa...eikö..

Ei voi muusta kirjottaa...soooori

• Trolli haluaa syyn......

Syy on Postin, Poliisin, Eduskunnan, Antti Rinteen, Ylen, Ilta Sanomien, Iltalehden, pienten vihreiden miesten ja sun.

Vedä itsesi hirteen, niin saadaan nauraa 👍

• Se perustuu näennäis, elikkäs nice-vapauteen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      290
      11587
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      223
      7040
    3. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      5573
    4. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      4752
    5. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      105
      3272