moro! oon tuollaasia kiikaria kattellu ja kaavaallu hirvi-hommihin. kertokaa kokemuksia kyseisistä putkista. ja jos joku tietää ja viittii kertoa että mitä eroa nuolla kahdella putkella on? onko muuta eroa ku hinta? kiitoksia asiallisista vastauksista.
Vastaukset 3
Olenpa myös katellu ja vertaillu Leupoldin vx-1 ja vx-2:sta, kun pitäisi laittaa tascon tilalle parempi. Ei perhanassa pysy säädöt kohallaan, kun vähänkin ojien pohjia ryönää.
Eli eroja: vx-1:n säädöt ovat liukuvia ja vx-2:ssa napsuin. Vx-2:ssa on kuulemma kirkkaampi kuva. Valmistajan mukaan vx-1 valon läpäisy 86% ja vx-2 92%.
Kumpikin varmasti hyviä pelejä.- kaatomies
Ostin tuommosen VX-I hirvihommiin ku tarjouksesta sain n.70€. Aivan helevetin asiallinen kampe. Kaks syksyä pelannut moitteetta 308 päällä ja pysyy kohistukset vaikka ase vähän kolahtaiskin. Tascoilla ja muilla halpiksilla saa kyllä pyyhkiä vaikka perseensä, ei niistä kiväärin päälle oo. Kokemusta on niistäkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493