leupold

-

ostin tässä kiikarin vx-1 2-7*33 kysyisin , että kiikaria kun säätää niin siinä ei kuulu naksuja ollenkaan ja kun katsoo vähän niinku sivusta siinä on niinku peili heiastumisia putken sisällä laidalla. muuten se on melko selvä. kiikari on uusi en tiiä onko aito usa lainen vai muualla tehty lelu.niin ja kun katsoo kiikarilla sopivalla etäisyydeltä niin ei ole peili heijastumista. niin onkohan semmoisia kiikaria jossa ei kuulu naksuja kun sitä säätää.

7

6300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4-12

      Ei naksu leupld. Eikä tarvi kohdistaakaan kun kerran. Omani oli yli 20v saman aseen päällä, eikä tarvinnut ruuvailla. Männävuonna vaihdoin sen toisen aseen päälle eikä se naksunut vieläkään. Säätönupista kun käänsi niin osumapiste ei muuttunut mihinkään, oli hyväkäs jymähtänyt sijoilleen. Valovoimaltaan heikohko, päivällä kyllä terävä kuva. Suurennusta muutettaessa osumapiste ei vaella. Hintaluokassaan kärkipäässä mielestäni. Takuukuitti kannattaa säilyttää, eikös noissa ole vieläkin pitkä takuu?

      • Hillbergmounting.

        Säädit tietysti ylös tai oikealle, tai kukaties sekä että. Irroita jumitus säätämällä ensin alas ja vasemmalle jumituksen purkamiseksi. Aina kun säädät ylös tai alas, säädä liikaa klappien takia. Sitten peruutat kohdalleen.


      • Hillbergmounting. kirjoitti:

        Säädit tietysti ylös tai oikealle, tai kukaties sekä että. Irroita jumitus säätämällä ensin alas ja vasemmalle jumituksen purkamiseksi. Aina kun säädät ylös tai alas, säädä liikaa klappien takia. Sitten peruutat kohdalleen.

        No vx1 ei olekkaan "napsuja" olleskaan... Mutta kiekaa pruuvaamalla se kuiteskin kohdistetaan. Itellä just samanlainen viime syssynä ostettu ja hyvä peli. VX2 on napsut.


      • 4-12
        Hillbergmounting. kirjoitti:

        Säädit tietysti ylös tai oikealle, tai kukaties sekä että. Irroita jumitus säätämällä ensin alas ja vasemmalle jumituksen purkamiseksi. Aina kun säädät ylös tai alas, säädä liikaa klappien takia. Sitten peruutat kohdalleen.

        Meillä nostetaan tuonne kaapinpäälle nuo säätöjä tottelemattomat. Jos kerran on jämähtänyt tai muuttaa osumapistettään niin en aseen päälle enää laita. Löysä mikä löysä.


      • -
        levis2 kirjoitti:

        No vx1 ei olekkaan "napsuja" olleskaan... Mutta kiekaa pruuvaamalla se kuiteskin kohdistetaan. Itellä just samanlainen viime syssynä ostettu ja hyvä peli. VX2 on napsut.

        kiitos tiedosta.


      • 4-12 kirjoitti:

        Meillä nostetaan tuonne kaapinpäälle nuo säätöjä tottelemattomat. Jos kerran on jämähtänyt tai muuttaa osumapistettään niin en aseen päälle enää laita. Löysä mikä löysä.

        Niimpä, mutta tuossa leopoltissa onnii 30v. takkuu jos ei pelitä ni eiku hoitoon...


      • 4-12
        levis2 kirjoitti:

        Niimpä, mutta tuossa leopoltissa onnii 30v. takkuu jos ei pelitä ni eiku hoitoon...

        Nimpä, takuukuitti kannattaa säilyttää. Ellei sitä löydy ei löydy 30v:n takuutakaan. Joten kaapinpäälle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe