Kokemuksia kenelläkään Klassikasta? Itse menossa syksyllä kovin odotuksin. Millasta porukkaa, millaset tilat? Huhu kertoo että rakennuksessa on opiskelijoille sauna, onko liian hyvää ollakseen totta?
Kuopion klassillinen lukio
4
611
Vastaukset
- Pallograph
Emmä tiä, ainakin selkäsauna tuli tutuksi yläasteella 1983-1985
- uusi ylioppilas
Tilat on melko uudet ja kaikki on viimeisen päälle tuntien videoinnista lähtien. Opettajat on keskimäärin ainakin mukavia ja hyviä. Myös kanssa opiskelijat ovat olleen mukavia. Ja ainakin poikien pukukopista löytyy sauna.
- moi sullle vaa nii
Joo. Kakskerroksinen nykyteknologialla varustettu opetuslaitos. JOitakin opetustunteja videoidaan jotta opiskelijat voivat itse kerrata netissä asioita jotka on vaikeita tai vaatii paljon miettimistä. Tai jos on ollu pois koulusta...Onhan se tasokas lukio. Vasta remontoitukin. Aika kova keskiarvo on vaan sinne. Toinen melko kova on lyseo ja oon kuullu et siellä on hyviä opettajia. Samoin Kallavesi on hyvä. Sinne oli tänä vuonna enemmän hakijoita kuin viime vuonna.
- Anonyymi
hyvä lukio, t: tuleva abi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817