youtube videot jäätyy useimmiten

kiitti jos apua

alkuunsa.
http://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1015&bih=636&q=youtube videos freezes chrome&oq=youtube videos freezes chrome&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=17766l17766l0l1l1l0l0l0l0l118l118l0.1

Vituttaa kun pitää asentaa windows rinnalle muutaman videon takia.
flash,java ja selain on asennettu uudelleen.
Ei toimi firefoxilla eikä operalla eikä chromella.
Eikä chromiumilla.

flash ongelmaa monet veikkaa muttei kukaan tiedä miten se korjataan.
Ei auta myöskään flash-nonfree.
Kaikkien muiden saittien videot toimii.

Mitä tartteis tehrä?

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda Flash Html5:een, menet tälle sivulle ja ilmottaudut mukaan kokeiluun, sen jälkeen Youtubesi toimi ilman flässiä

http://www.youtube.com/html5

Minä käytän tuota ja Chromiumselainta ja toimii hyvin.

• -

Aja esim firefox päätteen kautta eli Sovellutukset->Apuohjelmat ->Pääte.
      Kirjoita firefox ja enter. Mene sitten sinne tuubiin videota kokeilemaan .Kopio
      päätteen antamat virheet tänne.

• tämä toistuu

k@k-desktop ~ $ google-chrome

(exe:4054): Gdk-WARNING **: XID collision, trouble ahead

• Vaikuttaa olevan flashin ongelma, mikset kokeile sitä html5:ttä? Kaikki uudet youtubet käännetään myös html5:lle ja vanhoistakin on melkoinen osa jo tehty.

Miksi sen flässin kanssa pitää hakata päätä seinään. Näyttää olevan muten yleinen virhe jolle en itse ainakaan löytänyt selitystä googlella, vain ihmettelyä.

• adasd

kokeilin html5.
      Sama juttu.Toisto pysähtyy useimmiten kahden sekunnin jälkeen.

• OOOOOOOOoooooooooooo

Mikä Ubuntu versio? Mikä flash palikka on firefoxissa? Kirjoita osoitekenttään: about:plugins
      löytyy kohdasta: Shockwave Flash

• kaatumatauti loppui

Mulla loppui flash kaatumasta YouTubessa kun Firefoxissa tai Chromiumissa YouTuben ruudussa hiiren oikealla näppäimellä avautuvasta valikosta valitsin Settings... ja siellä sitten Adobe Flash Player Settings, jossa Display lehdellä Enable hardware acceleration -valinta pois päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe