Osaisikohan joku neuvoa miltä operaattorilta tms. saisi internetin käyttöön vain kesän ajaksi, siis vain n. kolmeksi kuukaudeksi? Tuntuu että kaikki tarjoavat pitempää sopimusta eikä sellaiselle ole nyt tarvetta kun olen Suomessa kuitenkin vain kesän :/ Turun seudulla toimivat operaattorit kiinnostaisivat erityisesti mutta tottakai muukin tieto otetaan kiitollisena vastaan :) Auttaako "mokkula-tyyppinen"ratkaisu vai onko nekin sopimukset pitempiä? Netin ei tarvitsisi olla huippunopea, mutta sähköpostit, facebookin ja jonkinlaisen nettisurffailun pitäisi silti sujua suhteellisen sujuvasti. Mihinkään elokuvien katsomiseen, musiikkiin tms. käyttöön netti ei tulisi. Auttakaa kiltit naista mäessä kun en näistä mitään tiedä!!
Internet käyttöön kesäksi?
3
81
Vastaukset
- Jeoe
Niin kyllä lähes jokainen operaattori myy laajakaistaa myös kuukaushinnoittelulla, jos sivuilla ei ole niin ota yhteyttä asiakaspalveluun. Ja katso sivuilla laajakaistan hintoja älä pakettien jotka ovat moneksi kuukaudeksi. Mutta tällöin länttästään avausmaksu joka on kympeistä useisiin satoihin, joten kannattaa miettiä NettitikkuMokkuloita. Sekä kannattaa myös laskeskella tuleeko vuoden sopimus halvemmaksi vaikka käyttäisikin muutaman kuukauden.
Esim Saunalahdella http://saunalahti.fi/internet/adsl/adslhinnat.php?areaid=57
http://saunalahti.fi/prepaid/mobiililaajakaista.php
Mutta jos sinulla on uusi puhelin niin http://saunalahti.fi/gsm/gsmnorppaplus.php http://saunalahti.fi/gsm/mobiililaajakaista.php siis puhelin toimii NettitikkuMokkulana.
1 megan nopeus riittää tollaseen käyttöön, mutta kannattaa miettiä sitä nopeempaa sillä Facebookin kuvat tulevat nopeemmin. Se tulisi vain 12€ kalliimmaksi.
Toki muillakin operaattoreilla on ihan toimivia, mut niillä on käytössä datarajoituksia joiden kanssa saa olla tarkkana. - Ehdotus
Miten olisi Prepaid?
- Keäsnetti
Jestas sentään miten ihania ihmisiä sitä voikaan olla :) Kiitos ihan miljoonasti asiallisista ja ystävällisistä vastauksista ja avusta molemmille ja ehdottomasti selvitän tuon kuukausihinnan laajakaistalle ja prepaid- systeemin myös :) Kiitos myös kovasti linkeistä!! Nyt vain selvittelemään tuota niin enköhän saa pidettyä "sosiaalisia suhteitani" ylllä sitten kesälläkin :) Suurkiitokset vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402