Hei!
Etsin mukavaa kämppistä asuinkuluja jakamaan syyskuusta alkaen. Soluasunnon sijaan ajatuksena olisi hakea kämppis, jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja etsiä sitten edullinen, mutta mukava asunto (mahd opiskelija-asunto), mielummin rauhalliselta alueelta kuin ihan keskustasta. Vuorka tietysti mahd edullinen.
Olen rauhallinen ja siisti kämppis, enkä tuo bileitä kotiin, mutten nipotakaan turhasta. Tupakoiti ulkona ei haittaa eikä lemmikit. Sukupuolella ei väliä (itse olen nainen), mutta ikää saisi mielellään olla yli 20v.
Kämppistä turkuun
5
251
Vastaukset
- allu_____
Moikka pistä viestiä mulle [email protected]
Olen etsimässä kämppistä turun alueelta. - elinale
Moi, oon itekin etsimässä kämppistä turusta, jos et vielä ole löytänyt kämppistä, laita viestiä [email protected] niin jutellaan enemmän.
- CorpseBride---
Nosto ja päivitys: asunnontarpeeni alkaakin jo elokuusta. Löytyykö ketään opiskelijaa, jota kiinnostaisi esim opiskelija-asunnosta edullinen kimppa-asunto? Soluasuntoon nähden etuna olisi se, että voisi tavata etukäteen eikä tarvisi ihan "sikaa säkissä" ostaa.
- Pian turkulainen
Etsin itsekin asuntoa/kämppiksiä Turusta. Laita s-postia, niin kerron itsestäni lisää :)
iksua(at)hotmail.com
- Muovailumaha
Moi! Minullakin kämpän haku käynnissä. Nykyinen viedään elokuussa päältä ja aloitan syyskuussa maisteriopintoja Turun yliopistolla. Vaihdetaan ajatuksia(: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765