Hei!
Etsin mukavaa kämppistä asuinkuluja jakamaan syyskuusta alkaen. Soluasunnon sijaan ajatuksena olisi hakea kämppis, jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja etsiä sitten edullinen, mutta mukava asunto (mahd opiskelija-asunto), mielummin rauhalliselta alueelta kuin ihan keskustasta. Vuorka tietysti mahd edullinen.
Olen rauhallinen ja siisti kämppis, enkä tuo bileitä kotiin, mutten nipotakaan turhasta. Tupakoiti ulkona ei haittaa eikä lemmikit. Sukupuolella ei väliä (itse olen nainen), mutta ikää saisi mielellään olla yli 20v.
Kämppistä turkuun
5
284
Vastaukset
- allu_____
Moikka pistä viestiä mulle [email protected]
Olen etsimässä kämppistä turun alueelta. - elinale
Moi, oon itekin etsimässä kämppistä turusta, jos et vielä ole löytänyt kämppistä, laita viestiä [email protected] niin jutellaan enemmän.
- CorpseBride---
Nosto ja päivitys: asunnontarpeeni alkaakin jo elokuusta. Löytyykö ketään opiskelijaa, jota kiinnostaisi esim opiskelija-asunnosta edullinen kimppa-asunto? Soluasuntoon nähden etuna olisi se, että voisi tavata etukäteen eikä tarvisi ihan "sikaa säkissä" ostaa.
- Pian turkulainen
Etsin itsekin asuntoa/kämppiksiä Turusta. Laita s-postia, niin kerron itsestäni lisää :)
iksua(at)hotmail.com
- Muovailumaha
Moi! Minullakin kämpän haku käynnissä. Nykyinen viedään elokuussa päältä ja aloitan syyskuussa maisteriopintoja Turun yliopistolla. Vaihdetaan ajatuksia(: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343514- 113138
- 1422932
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742605- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61308Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961145Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501043Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900