Miksi voisi nimittää seuraavanlaista "tilaa":
Mieheni on jo 2-3 vuoden ajan käyttänyt vesiperäruisketta ainakin 3 kertaa viikossa. Kyllä hän normaalistikin ulostaa ja saisi ulostettua. Tullut vaan sellainen olo minulle, että onko kyse jostain syömishäiriöstä. Hän mättää viikonloput kahmalokaupalla karkkia ja jäätelöä ynnä muuta roskaa todella suuret määrät. Sitten alkaa se vesipusseilla lotrailut sunnuntaina.... Sitä jatkuu sitten torstaille ja taas sama rundi alusta. Itse hän pitää, että se on ihan normaalia saada suoli tyhjäksi näin kun on syönyt roskaruokaa/makeisia. Olen itse toista mieltä. Tässä täytyy olla kyse jostain pakkomielteestä saada ulos "kaikki paha".
Hän on muutenkin käy päivittäin vaa´alla.
Mitä mieltä muut ovat?
Mikä neuvoksi?
viiskyt ja risat
1
210
Vastaukset
- tsssss
pahalta näyttää... :S kyllä mulle ainakin tulee heti mieleen syömishäiriö jos se kerran vaa'allakin ravaa. ei normaali ihminen sitä joka päivä tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099