PSYKIATRIA TAPPAA!!!

Suikkanen

On tappanut aina ja tulee tappamaan niin kauan kuin koko helkkarin ammattikuntaa ei lopeteta.

68

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avun saanut

      No, mitenhän mahtaa ammattikunnan lakkauttamisen jälkeen käydä niille, jotka eivät ilman ammattiapua selviä? Eiköhän psykiatrian olemassaolemattomuus tappaisi huomattavasti enemmän ihmisiä. Vai mitä olet mieltä?

      • ......

        Juuri tälläiset ketjut ovat niiden aloittamia, jotka haluavat vain huomiota. Ja puheenaihetta jostain aivan typerästä asiasta. Ilman perusteita vielä....voi voi...


      • Suikkanen
        ...... kirjoitti:

        Juuri tälläiset ketjut ovat niiden aloittamia, jotka haluavat vain huomiota. Ja puheenaihetta jostain aivan typerästä asiasta. Ilman perusteita vielä....voi voi...

        Hei tsiigaa tilastoja (paljonko sille sektorille työnnetään rahaa valtiolta ja miten menevät tilastot, jotka kertovat heidän hoitojensa onnistumisesta). Ne ovat surullista luettavaa ikävä kyllä. Tilastot eivät valehtele!


      • Psykiatri
        Suikkanen kirjoitti:

        Hei tsiigaa tilastoja (paljonko sille sektorille työnnetään rahaa valtiolta ja miten menevät tilastot, jotka kertovat heidän hoitojensa onnistumisesta). Ne ovat surullista luettavaa ikävä kyllä. Tilastot eivät valehtele!

        Missä voin katsoa tilastoja psykiatristen hoitojen onnistumisesta?

        Ja millä perustelet väitettä että tilastot eivät valehtele? Tiedät kai vanhan sanonnon:"Jos tilastoja kiduttaa tarpeeksi paljon, ne lopulta tunnustavat ihan mitä vaan".


      • Murmeli
        Psykiatri kirjoitti:

        Missä voin katsoa tilastoja psykiatristen hoitojen onnistumisesta?

        Ja millä perustelet väitettä että tilastot eivät valehtele? Tiedät kai vanhan sanonnon:"Jos tilastoja kiduttaa tarpeeksi paljon, ne lopulta tunnustavat ihan mitä vaan".

        En tiedä teidän pimeistä sanonnoista yhtään mitään (onneksi). Sekopäähän sä tosiaankin olet, pakko myöntää. Ainakin oireesi viittaavat siihen. Olette te tosiaan niin sekopäistä porukkaa, että kokeilette näköjään niitä "hoitojanne itseennekin!


      • Psykiatri
        Murmeli kirjoitti:

        En tiedä teidän pimeistä sanonnoista yhtään mitään (onneksi). Sekopäähän sä tosiaankin olet, pakko myöntää. Ainakin oireesi viittaavat siihen. Olette te tosiaan niin sekopäistä porukkaa, että kokeilette näköjään niitä "hoitojanne itseennekin!

        Nimimerkki Suikkasella oli tiedossaan tilastotietoja, joista olin kiinnostunut.

        Oletko sama nimimerkki?


      • Murmeli
        Psykiatri kirjoitti:

        Nimimerkki Suikkasella oli tiedossaan tilastotietoja, joista olin kiinnostunut.

        Oletko sama nimimerkki?

        Juu en.


      • Suikkanen
        Psykiatri kirjoitti:

        Nimimerkki Suikkasella oli tiedossaan tilastotietoja, joista olin kiinnostunut.

        Oletko sama nimimerkki?

        Väärennät kuitenkin ne tilastot jos annan sellaiset sinulle. Ei rosvoihin voi luottaa!


      • Mersault
        Suikkanen kirjoitti:

        Väärennät kuitenkin ne tilastot jos annan sellaiset sinulle. Ei rosvoihin voi luottaa!

        Ei vaan hän lähettää pihallesi mustan pakettiauton, jossa olevalla suurella magneetilla luetaan ja muokataan ajatuksiasi.

        (Anteeksi, oli pakko heittää tällainen ;) - eihän tätä oikein asiakeskusteluksi voi sanoa, vai kuinka?)


      • Suikkanen
        Mersault kirjoitti:

        Ei vaan hän lähettää pihallesi mustan pakettiauton, jossa olevalla suurella magneetilla luetaan ja muokataan ajatuksiasi.

        (Anteeksi, oli pakko heittää tällainen ;) - eihän tätä oikein asiakeskusteluksi voi sanoa, vai kuinka?)

        No ei kyllä heidän hoitomuotojakaan voi sanoa asiallisiksi.


      • Anonyymi
        Suikkanen kirjoitti:

        Hei tsiigaa tilastoja (paljonko sille sektorille työnnetään rahaa valtiolta ja miten menevät tilastot, jotka kertovat heidän hoitojensa onnistumisesta). Ne ovat surullista luettavaa ikävä kyllä. Tilastot eivät valehtele!

        Mielenterveydenhoito on tällähetkellä selkeästi aliresurssoitua.


      • Anonyymi
        Psykiatri kirjoitti:

        Missä voin katsoa tilastoja psykiatristen hoitojen onnistumisesta?

        Ja millä perustelet väitettä että tilastot eivät valehtele? Tiedät kai vanhan sanonnon:"Jos tilastoja kiduttaa tarpeeksi paljon, ne lopulta tunnustavat ihan mitä vaan".

        Vanha postaus, mutta teoriassa jo tuolloin on ollut julkisuus laki voimassa. Nykyisin sitä toki osataan käyttää eritavalla.

        Julkisuus lain nojalla periaatteessa kaikki julkishallinnon keräämä data on julkista. Käytännössä siinä toki on liuta rajoituksia.

        Jokainen siis voi pyytää vaikka hyte-aluielta kaipaamansa datan. Juju on tietenkin siinä, että jokainen joutuu käsittelemään sen itse, ja tekemään siitä itse tarvitsemansa tilastot.

        Vaikka yksityishenkilölläkin voi olla riittävästi tietotaitoa jostain tilastotieteistä, tai data-analytiikasta, niin että he pystyvät tekemään niistä tilastoja niin käytännössä kyseessä on yleensä joku organisaatio ja sen tarve. (esimerkkinä vaikka joku tiedotusväline.)

        Eli teoriassa joku antipsykiatrinen taho voisi ihan itse kiduttaa haluamiaan tilastoja siitä tiedosta.

        No jos ei itse halua nikkaroida tilastoja, niin paljon tietoa löytyy esimerkiksi THL:n Tutkimuksista ja tilastoista.

        https://thl.fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/tutkimukset-ja-hankkeet-aiheittain/mielenterveys-tutkimukset-ja-hankkeet

        Tai vaikka Kelan tutkimuksista ja tilastoista.

        https://www.kela.fi/kelan-tutkimus-ja-tilastot

        Muitakin lähteitä on, mutta eiköhän noilla pääse alkuun.


      • Anonyymi

        Niille käy paremmin ilman ” ammattiapua”, jotka eivät pakkohoitoa halua. Huumausaineet eivät ole lääkkeitä..


      • Anonyymi

        Huumausaineet eivät ennenkään ole hyvää oloa tuoneet.


      • Anonyymi

        Huumausaineissa on kauhea vointi. Väkisin hoidetaan huunausaineilla.


      • Anonyymi

        Voinnehdottomasti paremmin ilman huumausaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille käy paremmin ilman ” ammattiapua”, jotka eivät pakkohoitoa halua. Huumausaineet eivät ole lääkkeitä..

        Hullut vapaaksi kaduille kuolaamaan, kaikki muu on fasismia


    • Toopikko

      Haist itte paskakasa pitkä paska!

    • Anonyymi

      Mä olen samaa mieltä, harmi että maailma on julma ja ihmiset ylistävät toisten tuhoamista, puhuvat vain kuinka ajoissa pitäisi saada apua. Miehillä ei seksielämää, naiset voivat toki lisääntyä mutta lapsesta ei kasva tervettä. Ja kuka työllistyy? Kuka puhuu? Kuka edes tuntee? Harvassa on ne jotka tuosta hyötyvät itse, vain läheiset ovat tyytyväisiä kun potilas on hiljainen tai persoona vaihtunut ja tunneköyhä.

      • Anonyymi

        Miten helppoa olisikaan, kun pärjäisi ilman psykiatriaa.


      • Anonyymi

        Ei seksielämää ole nsisillakaan. Parisuhteen toinen osapuolikin kärsii. Sellaista on psykiatrinen hoito.


      • Anonyymi

        Miksi se pitäisi aina olla ne omaiset tai lapset joiden pitää kärsiä ja sairastua itse sen yhden sairaan ihmisen takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se pitäisi aina olla ne omaiset tai lapset joiden pitää kärsiä ja sairastua itse sen yhden sairaan ihmisen takia?

        Narsistiset piirteet ovat yleensä korostuneita vakavissa mielisairauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistiset piirteet ovat yleensä korostuneita vakavissa mielisairauksissa.

        Tähän voisi sanoa, että harvemmin noin on.


    • Anonyymi

      Psykiatria on yritys auttaa mielenterveyden ongelmista kärsiviä ihmisiä.

      Toki toteutus on nykyisin(kin) umpivääristynyttä ja yleisesti ottaen aivan päin helvettiä, se on ihan totta.

    • Anonyymi

      Ap:n kaltaiset tyypit ovat yleensä niitä, jotka sitä psykiatriaa eniten juuri kaipaisivat...

      • Anonyymi

        Voihan sen ajatella niinkin, että nämä epäloogiset aloitukset ovat jonkinlaisia avunpyyntöjä.


    • Anonyymi

      cumien nielaisu aika

    • Anonyymi

      Ei psykiatria tapa. On vain niin, että se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Psykiatriasta ON hyötyä.

      • Anonyymi

        Tieitäisit miten paljo esim levozin myrkkyki on tappanut potilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieitäisit miten paljo esim levozin myrkkyki on tappanut potilaita.

        En itse tiedä yhtään ihmistä, joka olisi kuollut Levoziniin, jos on käytetty ohjeistetun annoksen mukaan.
        Laitoksissa tullut aikoinaan pyörittyä edestakaisin monet vuodet, kukaan ei ainakaan silloin Levoziniin kuollut.
        Itsekin jossain välissä söin sitä 100 mg kolmesti päivässä, ja hengissä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse tiedä yhtään ihmistä, joka olisi kuollut Levoziniin, jos on käytetty ohjeistetun annoksen mukaan.
        Laitoksissa tullut aikoinaan pyörittyä edestakaisin monet vuodet, kukaan ei ainakaan silloin Levoziniin kuollut.
        Itsekin jossain välissä söin sitä 100 mg kolmesti päivässä, ja hengissä edelleen.

        "Itsekin jossain välissä söin sitä 100 mg kolmesti päivässä, ja hengissä edelleen."

        Juu kyllä.En usko että levozinia kukaan lääkäri n isoja annoksia on määrännyt kenellekään.Mulla oli 25mg ja lääkäri sano että se ite nukkuisi 2päivää putkeen 25mg annoksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itsekin jossain välissä söin sitä 100 mg kolmesti päivässä, ja hengissä edelleen."

        Juu kyllä.En usko että levozinia kukaan lääkäri n isoja annoksia on määrännyt kenellekään.Mulla oli 25mg ja lääkäri sano että se ite nukkuisi 2päivää putkeen 25mg annoksella.

        Ei se olekaan uskon asia. Itsekään en kyllä olisi uskonut, että ihminen voi ylipäänsä tuollaista määrää kestää.
        Ja kyllä ne väsytti rankasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan uskon asia. Itsekään en kyllä olisi uskonut, että ihminen voi ylipäänsä tuollaista määrää kestää.
        Ja kyllä ne väsytti rankasti.

        Sai kyllä nukuttua,Mutta ei se kyllä mitään piristävää unta ollut.


    • Anonyymi

      Mä joutusin vaikeuksiin vedettyäni työpaikalla kaalini täyteen viinaa. Räyhäsin vahtimestarin kanssa kaatokännissä.
      Poliisin piti tulla hakemaan työhaalareissa putkaan.

      Tuli kuukauden karenssi. Myös psykoterapiapakko. En ollut mielestäni tehnyt yhtään mitään väärää.
      No kaikkihan pienet ottavat - nuhaan ja muutenkin lääkkeeksi.

      Hiukan mielestäni vika-asenteella terapoija oli liikkeellä. En halunnut käsittää alkuunkaan, miksi kristilliseltä pohjalta!
      Onneksi työmiehistä oli just silloin pulaa. Pääsin työhön takas kun menin.
      Vanhempa mies otti puhutteluun; Jätä napanterit vapaa-ajalle, sanoi. Pakon eessä uskoin.
      . ei mikää jarrumies.

    • Anonyymi

      Hoitajat popsii samoja lääkkeitä hun hoidettavat

      • Anonyymi

        Niin, miksi ihmiset valittaa, ettei hoitajat muka tiedä, mitä ne syöttää ihmisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi ihmiset valittaa, ettei hoitajat muka tiedä, mitä ne syöttää ihmisille?

        No joo, hoitajat syöttää lääkkeet, mutta lääkärit ne lääkkeet määrää...


      • Anonyymi

        Raskauden ajaksi joutuu lopettaan.Jos naisesta on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskauden ajaksi joutuu lopettaan.Jos naisesta on kysymys.

        Jotkut lääkkeet on tosiaan sellaisia, ettei voi raskauden aikana käyttää, joitain taas pystyy.


    • Anonyymi

      On se vaan kumma, kun osa ihmisistä hyötyy psykiatriasta, osa taas ei....
      Mistäköhän mahtaa johtua ?

      • Anonyymi

        Syitä on monia.Ei ole ihan yks-selitteinen juttu.


      • Anonyymi

        Oli siitä se hyöty että pääsi eläkkeelle.
        Ei tarvi työkkärin kans enää tapella.


      • Anonyymi

        Psykiatrit eli valheenopettajat (2 Piet. 2:1-22) hyötyvät, asiakkaat (lue: palkanmaksajat) kärsivät. Valehteleva lääketeollisuus (2 Tim. 4:3-4) on omaa etuaan ajavien luciferilaisten loossi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrit eli valheenopettajat (2 Piet. 2:1-22) hyötyvät, asiakkaat (lue: palkanmaksajat) kärsivät. Valehteleva lääketeollisuus (2 Tim. 4:3-4) on omaa etuaan ajavien luciferilaisten loossi.

        Psykiatria on juutalaisten keino orjuuttaa muita


    • Anonyymi

      Ihmiset tarvitsevat apua, tukea ja hoitoa selviytyäkseen työ-elämässä. On varmaan ihmisiä, jotka eivät hyödy hoidosta ja lääkkeistä. Mutta meitä, jotka hyödymme, on myös paljon.

      • Anonyymi

        Minulla kesti hyötyminen niin kauan, etten enää työelämään kykene. Olin aivan liian kauan poissa työelämästä, eikä ole mitään koulutustakaan alla.


    • Anonyymi

      Psykiatria pitää hengissä

      • Anonyymi

        Jees, menepäs kokeilemaan... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees, menepäs kokeilemaan... ;)

        Tässä sitä hengitellään, ja postaillaan.


    • Anonyymi

      Jännä miten tää vänkääminen ja väärän tiedon levittäminen liittyy aina mielenterveyteen, eikä esimerkiksi syöpähöitoihin.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä, olet aivan oikeassa. Ei juutalaisiakaan tapettu keskitysleireillä vaan parannettiin sopiviksi kansalaisiksi. On ollut oikein ilmoittaa gestapolle, koska naapurissa asui juutalainen. Siitä pitää olla huolissaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, olet aivan oikeassa. Ei juutalaisiakaan tapettu keskitysleireillä vaan parannettiin sopiviksi kansalaisiksi. On ollut oikein ilmoittaa gestapolle, koska naapurissa asui juutalainen. Siitä pitää olla huolissaan. ;)

        Sitä mä olen kans aina ihmetelly, että miten nää vänkääjät puhuu aina jostain natseista ja holokausteista jne. Missä sadan vuoden menneisyydessä nämä ihmiset elävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mä olen kans aina ihmetelly, että miten nää vänkääjät puhuu aina jostain natseista ja holokausteista jne. Missä sadan vuoden menneisyydessä nämä ihmiset elävät?

        Psykoosi voi saada aikaan outoja juttuja, myös paluu menneisyyteen on täysin mahdollista, kun menee riittävän sekaisin.


    • Anonyymi

      Psykiatria pelastaa

    • Anonyymi

      psykiatria pelastaa

    • Anonyymi

      Psykiatria pelastaa.

    • Anonyymi

      psykiatria pelastaa

      • Anonyymi

        Mutta psyykenlääkkeet tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta psyykenlääkkeet tappaa.

        Psyykenlääkkeet auttavat ihmistä, että selviää työelämästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psyykenlääkkeet auttavat ihmistä, että selviää työelämästä

        miksi masennus uusiutuu heillä eniten jotka käyttävät lääkkeitä? miksi skitsofreenikot eivät kykene työhön vaikka heillä on nykyään lääkitys? miksi nämä psykiatrian käyttämät lääkkeet saavat olla näin surkeita teholtaan ja miksi niillä saa olla niin paljon haittoja? esim. olanzapin aiheuttaa diabetesta (lue pakkausseloste) ja SSRI lääkkeet voivat aiheuttaa impotenssia ja tunnottomuutta jopa vuosikausiksi lääkkeiden lopettamisen jälkeen. olisiko hyväksyttävää jos jokin allergialääke tai kipulääke aiheuttaisi vuosikausiksi esim. varpaiden tunnottomuutta? -Ei tietenkkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi masennus uusiutuu heillä eniten jotka käyttävät lääkkeitä? miksi skitsofreenikot eivät kykene työhön vaikka heillä on nykyään lääkitys? miksi nämä psykiatrian käyttämät lääkkeet saavat olla näin surkeita teholtaan ja miksi niillä saa olla niin paljon haittoja? esim. olanzapin aiheuttaa diabetesta (lue pakkausseloste) ja SSRI lääkkeet voivat aiheuttaa impotenssia ja tunnottomuutta jopa vuosikausiksi lääkkeiden lopettamisen jälkeen. olisiko hyväksyttävää jos jokin allergialääke tai kipulääke aiheuttaisi vuosikausiksi esim. varpaiden tunnottomuutta? -Ei tietenkkään!

        Miksi on ihmisiä jotka eivät erota psykoosisairautta ja masennusta? Miksi itsemurhat vähenee? Miksi hyvässä hoitotasapainossa olevat skitsofreenikot työllistyvät hyvin työhönvalmennuksella, verrattuna niihin jotka säätävät hommaa itse? Miksi joku nyt luulee että hyvällä hoitotasapainolla tarkoitetaan pelkästään lääkkeitä? Tai miksi joku luulee että hoito on pelkkiä lääkkeitä? Miksi kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia?


    • Anonyymi

      psykiatria pelastaa

    • Anonyymi

      Psykiatria pelastaa

    • Anonyymi

      Huippuälykkäiden, täydellisten ja positiivisuutta säteilevien ihmisten järjestelmä tuottaa loputtomasti asiakasvirtaa alalle joten ei helposti häviä minnekään.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe