Hei! Varasimme ystäväni kanssa 1,5 tunnin hieronnat Viru-hotellin kauneushoitolassa. Ne kestivät tunnin ja 10-15 minuuttia; hinta oli toki hinnaston mukaan. Kun valitin asiasta, niin neiti kohautti olkapäitään ja sanoi että niin se on... No niin se näköjään oli enkä mene toista kertaa. Hinta oli jo alunperin kalliimpi kuin muualla, saati sitten että aikakin oli lyhyempi. En suosittele
Virun kauneushoitola huijaa ajoissa!
9
4222
Vastaukset
- Anneli 768
Kiitos kun kerroit! Itse olen käynyt monessa jalkahoidossa ja ollut pettynyt.
Metropol hotellin jalkahoitaja oli välinpitämätön pyyntööni.
sanoin ettei minulle ole tärkeää että varpaankynnet ovat hienot, vaan kantapäät ja muu jalkahoito.
Eipä välittänyt vaan teki niitä kynsiä vaan hienoiksi.
Jouduin itse tekemään kotona jalkahoidon, sillä kantapääni
olivat ihan kovat .Otti niin päähän ja sanoin sille (venäläiselle) "jalkahoitajalle" että sanoinhan ettei kynnet ole niin tärkeät kuin kantapäät, kohautti vain olkapäitään.
teki mieli sanoa ruma sana. ggrr.... tämä tapahtui viime syksynä ja se sama hoitaja on vieläkin siellä töissä.
En suosittele!
Sitten löysin Keskturgin vierestä Olgan Janesalongissa ja voi että on eroa venäläisellä ja venäläisellä.
Olga tekee niin mahtavan jalkahoidon että voin suositella sydämellisesti ja tekee yli ajankin joskus. 1,5 tuntia ja 23 euroa.
Suosittelen Olgaa!lue ketju Jane salongista niin löydät tiedot!- tiffy
Hei Anneli! Kysyisin tästä Olgan janesalongista, että onko heillä nettiosoitetta, että voisi katsoa hintoja ja hoitoja. Kiitos jo etukäteen.
- dfghkjfgk
Itse olen pitänyt Viru-hotellin kosmetologipalveluista, helppo varata etukäteen ja hinta on edelleen edullisempi Suomen hintoihin verrattuna.
Tässä on kyllä ehdoton kynnyskysymys Tallinnan-risteilyille eli mikäli kauneuspalveluiden hinnat alkavat kohota, alkavat risteilyreissuni harventua.- Lokkota
Mitenköhän Viro sit pärjää, jos et käykään enää niin usein siellä?
- Ollos huoleton !
Kyllä meitä inokkaita sinne piisaa, kun vertaa kotomaan hinnastoja!
Olga teki mahtavan jalkahoidon ja hieronnan Jane Ilusalong Kreutwaldi/ Tartu mnt 32
Hoitoloita piisaa, mitä kauemmas, sen edullisempi
http://iluks.ee/sukar_salongid.htm - väriä ja sokeria
hiuksiin väriä
http://www.emateab.ee/yrityshaku/juuste värvimine/Tallinn/
sokerikäsitteyä kropalle
http://iluks.ee/sukar_salongid.htm - piiki4
Olgan kynsihoito Janen Ilusalongissa oli kyllä aivan järkyttävä kokemus. Kynnet leikattiin leikkurilla kipeän lyhyiksi. Myöskään kynsinauhojen leikkaus ei ollut miellyttävä kokemus.
Kasvohoito oli asiantunteva ja laadukas. Siisteydessä olisi myös toivomisen varaa.- Hyväoskoisuuttako?
Venäjänkielisille suunnattu neukkuhenkinen paikka. Miten ihmeessä taas joku hyväuskoinen on maksanut oppirahoja näistä huijausviesteistä.
Mutta jos menee ilman infektioita, niin meni vaan rahat.
Seuraavalla kerralla sitten joku länsimaiset vaatimukset täyttävään paikkaan :)
- maan tapa
Kuka ei Virossa huijasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241