Hei
Tietääkö joku, vuokraisiko joku Kokkolassa peräkärryä jossa on korkeat laidat jotka sopivat puuklapien kuljetukseen. Kärryn tulisi kestää myös reissu vajaan sadan kilometrin etäisyydelle Kokkolasta. Tavallisia kärryjä on kyllä tutuillakin, mutta sellainen kärry haussa jossa olisi vähintään 60-90 cm laidat puuklapien kuljetusta varten.
Peräkärry puuklapien kuljetukseen
4
693
Vastaukset
- kärrynn kärryn
mulla olis 330x150 korkealla kuomulla 130cm muistaakseni oleva kärry.eli sinne menee kohtu mukavasti klapia kun lastaa asiallisesti ja kuomu kiinni.laitappa yhteystietosi
- Kärryä etsiskelevä
Moi
Kiitos tarjouksesta, mutta haluaisin kärryn jossa on korokelaidat. Pikkuklapit vievät paljon tilaa, mutta eivät paina paljoa, joten kuomu oli viime kesänä olleessa kärryssä kuljetuksessa hankala. Korokelaidoilla saisi vain nakella klapit kyytiin väljästi.
- Klapin polttaja
Telikärry olis varmaan myös yksi hyvä vaihtoehto. Siihen saa paljon enemmän puuklapeja ja kerralla saa tuotua suuremman kuorman.
Tietenkään millään kovin pienellä autolla ei suurta kuormaa kannata lähteä kuljettamaan.
Meillä on pieni peräkärry, jossa on korokelaidat, että mahtuu 1,5-2 mottia klapia.
Kyllä tuollainenkin kuorma kuivaa koivuklapia painaa aika paljon ja pienelle henkilöautolle siinä on ihan tarpeeksi vedettävää.
Oletkos kysynyt rakennus firmoilta, jos niiltä liikenisi kärryä vuokralle.
Toivottavasti saat vuokrattua kärryn tai miksi et ostaisi omaa kärryä ?- Kärryä etsiskelevä
Telikärry olisi tosiaan hyvä korokelaidoilla. Auton kanssa ei pitäisi heti tulla ongelmaa, omalla autolla saa vetää jarrullista 1800kg. Omalle kärrylle ei valitettavasti ole tilaa, joten joudun lainaamaan kärryn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195