Hei te kaikki jotka olette matkustamassa tänä kesänä Tunisiaan! Mistä olette hankkineet matkavavakuutuksenne ja kuinka he ovat myöntäneet ne, kun Tunisiassa ei ole ihan normaali tilanne tällä hetkellä.
Kiitoksia vastauksista!
matkavakuutus! tunisiaan kesällä 2011
tunisia11
2
205
Vastaukset 2
- matkaaja hesasta
Matkavakuutuksen saanti mistään firmasta ei pitäisi tuottaa ongelmia, sillä eihän Ulkoministeriä ole kehoittanut pysymään poissa sieltä. Itselläni paljon matkustavan on jatkuva matkavakuutus joten firmaa en nyt uskalla nimetä.
Toivon sinulle hyvää matkaa ihanaan Tunisiaan! - mimi12
Tulimme tänään takaisin Tunisiasta. Itse otin IFiltä ja varmistin sen olevan voimassa siellä, joten ainakin sieltä onnistuu.
Tunisia tosiaan kaipaa turiseja takaisin.
Ihanaa lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532