Osaisko joku neuvoa, minne kannattaa jäättää auto, kun tulee 1.6 Hesan yliopiston pääsykokeisii.??? Siis tietoa parkkipaikoista kaipaisin, kun en tunne Helsinkia hyvin.
Vastaukset 2
- cmai
Jos menet kumpulan kampukselle, voit jättää autosi kampuksen parkkipaikalle tai kampuksen läpi menevän tien reunaan.
Jos menet taas keskustaan, on autolle aika vaikea saada hyvää paikkaa. Joka tapauksessa joudut jättämään autosi varmasti suhteellisen kauas. Varsinaisia parkkipaikkoja löytyy yksityisiltä parkkifirmoilta paljon. Itse kyllä lähtisin siitä, että jätän auton kadun varteen vaan. Jos on aikaa surffailla ettimässä paikkaa, niin siitä vaan. Kannattaa kattoa google street view -ohjelmalla, mihin voisit jättää mahdollisesti auton parkkiin. Voit myös tutustua katuihin Helsingissä, eksymisen varalta. Voi nimittäin ulkopaikkakuntalaiselle olla aika sokkeloinen paikka, etenkin jos ei ole ennen käynyt. Kannattaa varata aikaa! - natalja.k
Kiitos! otan huomon nämä seikat=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512