onko muilla rikkoutunut automaattivaihteisto mulla kuulu vaihteistosta kova pamaus ja häiriövalo sytty sammutin auton ja käynnistin häiriövalo sammu ja pääsin kotiin auto toimi normaalisti mutta en ole uskaltanut ajaa sen jälkeen onko suuri vika saako korjattua autoni kangoo 2004 entinen postinjakeluauto
Vastaukset 3
- Postmanpat666
Arvaappa miten monesti ne laatikot on paukkunut ja vikavalot vilkkunut postin ajossa näissä kangooissa.
Ei niistä kukaan välittänyt, annettiin mennä vaan.
Onneksi nämä kongokangoot alkaa olla jo muiden riesana, aivan järkyttäviä vehkeitä työkäyttöön kun sen auton pitäisi kuitenkin olla ajossa eikä jatkuvasti korjaamolla.
Itsehän en huolisi postin entistä autoa enkä varsinkaan rellua.
Eli anna vilkkua valojen ja aja menemään niin kauan kuin kestää!- Naapurinkangoo
Järjetöntä menoa. Olen sivusta seurannut vm.2001 Kangoon vaihteiston paukkumista, nykimistä ja häiriövalon vilkkumista. Merkkihuollossa ehdottivat öljynvaihtoa ja sen jälkeen tarkempia tutkimuksia. No, romutettavaksi menee. Sitä ihmettelen suuresti, kun huoltokirjassa ei ole mitään mainintaa vaihteiston huollosta. Eikä edes merkkihuollossa myydä öljynvaihto- ja huuhteluhuoltoa. Ehdottomasti mokoman vanhentuessa pitää sille tehdä huolto ennenkuin särkyy. Esim. 10 vuotta/150 000 km.
- Paska_kinneri
Ennen postin autot oli Toyotia mutta säästöhammas on näemmä purrut autohankintoihinkin Postissa ni ei ole ollu rahaa ku ranskan rapeisiin paskoihin! Niitä keltaisia Posti Corollia 80Luvun lopulta on vieläkin liikenteessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241425
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1011364Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491325Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461208Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571066- 711034
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925181014- 83901
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42740- 66724
- 37656
- 42640
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15598- 101597
- 34585
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.45570Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28549En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40548- 65528
- 92515