Star/Superstar

ei maihin

Hei, tietääkö kukaan voiko näillä laivoilla tehdä sellaisen risteilyn,että palaa välittömästi samalla laivalla takaisin ilman maissa käyntiä???
Vai onko pakko käydä maissa????

Ajattelin että tekisin sellaisen risteilyn että esim. lähtö Hki 10.30-12.30 Tallinnassa sit sehän seisoo siellä 1,5h ja paluu alkaa 14.00 ja on klo 16 takas Helsingissä.

ONKO KUKAAN TEHNYT NÄIN??? ONNISTUUKO TÄMÄ ILMAN MAISSA KÄYNTIÄ SIIS???

40

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.
      • Heti tärppäs!

        ...kun surkeana valittaa, tyhmää esittää, lentää aina joku lankaan kiltti setä tai täti.
        Ei tarvi itse vaivautua, tulee vaan tänne ja laittaa muut töihin


      • Kommentti.
        Heti tärppäs! kirjoitti:

        ...kun surkeana valittaa, tyhmää esittää, lentää aina joku lankaan kiltti setä tai täti.
        Ei tarvi itse vaivautua, tulee vaan tänne ja laittaa muut töihin

        Happamiakin ovat, totesi kettu.


      • miinusviirus
        Heti tärppäs! kirjoitti:

        ...kun surkeana valittaa, tyhmää esittää, lentää aina joku lankaan kiltti setä tai täti.
        Ei tarvi itse vaivautua, tulee vaan tänne ja laittaa muut töihin

        Olen joskus miettinyt, että pitäisi kokeilla, kuinka kauan menee, ennen kuin tämä uusavuttomaksi haukkuja tarttuu asiaan. Siis esittää joku yksinkertainen kysymys ja katsoa, koska hän vastaa. Aina samalla kaavalla, uusavuttelemalla muita. Hänen tyylinsä tunnistaa siitäkin, että omiin vastauksiinsa ilmestyy aina plussaa, muille miinusta.


      • Metsään meni!
        miinusviirus kirjoitti:

        Olen joskus miettinyt, että pitäisi kokeilla, kuinka kauan menee, ennen kuin tämä uusavuttomaksi haukkuja tarttuu asiaan. Siis esittää joku yksinkertainen kysymys ja katsoa, koska hän vastaa. Aina samalla kaavalla, uusavuttelemalla muita. Hänen tyylinsä tunnistaa siitäkin, että omiin vastauksiinsa ilmestyy aina plussaa, muille miinusta.

        Ei tuo profilointi ole lainkaan niin yksinkertaista.
        Ainoa mistä huomaa kirjoittajien mielipiteen plussista ja miinuksista on: kehuttaessa tallink siljaa perässä on plussaa, taas jos haukkuu tallink siljaa tai kirjoittaa positiiviseen tyyliin viking linestä tulee miinuksia.
        Eckeröstä ja lindasta ko. ei juuri plussia tai miinuksia jaella, mutta isojenkissa ja hiiri leikeistä.

        Muuten tuo uusavuttomuus on saamattomuutta, tiedon kalastelua, mutta ei tyhmyyttä. Miksi kaivaa tietoa kun saa sen teetettyä muilla, eikö totta!

        ,,, muuten paljon enemmän löytää kun itse hakee, eikä ole uusavuton jolle tarvitsee lappoa ruokakin suoraan suuhun, itse olen paljon hakenut netistä, löytänyt netistä, hyötynyt netistä. Ei siis ole tarvetta uusavuttomuuteen kun tieto on helppo hakea oikeilla hakutermeillä


      • miinusviirus
        Metsään meni! kirjoitti:

        Ei tuo profilointi ole lainkaan niin yksinkertaista.
        Ainoa mistä huomaa kirjoittajien mielipiteen plussista ja miinuksista on: kehuttaessa tallink siljaa perässä on plussaa, taas jos haukkuu tallink siljaa tai kirjoittaa positiiviseen tyyliin viking linestä tulee miinuksia.
        Eckeröstä ja lindasta ko. ei juuri plussia tai miinuksia jaella, mutta isojenkissa ja hiiri leikeistä.

        Muuten tuo uusavuttomuus on saamattomuutta, tiedon kalastelua, mutta ei tyhmyyttä. Miksi kaivaa tietoa kun saa sen teetettyä muilla, eikö totta!

        ,,, muuten paljon enemmän löytää kun itse hakee, eikä ole uusavuton jolle tarvitsee lappoa ruokakin suoraan suuhun, itse olen paljon hakenut netistä, löytänyt netistä, hyötynyt netistä. Ei siis ole tarvetta uusavuttomuuteen kun tieto on helppo hakea oikeilla hakutermeillä

        Ei mennyt metsään. Kun hetki sitten kirjoitin edellisen viestini, oli miinusta aloittajalla ja nimimerkillä Heti tärppäs!, nyt jälkimmäinen on päässyt nollille. Plussaa oli silloin Neuvoja.:lla (pudonnyt nyt nollille) ja Kommentti.:lla. Aivan arvattavaa oli, että minun edelliseeni ilmestyi heti miinusta, jota sillä on vielä nytkin, ja plussaa taas näyttää ilmestyneen saman Kommentti.:n jälkimmäiseen viestiin. Näin homma menee aina näissä ketjuissa, joissa tuo uusavutteleva jakaa "viisauttaan".

        Siljan ja Viikkarin välisissä kisoissakin plussia ja miinuksia jaellaan, mutta vähissähän palstalla keskustelut niistäkin nykyään on. Kaikki keskustelut piipistyy tuohon uusavuttelijaan, joka myös valvoo palstalla "mainostamista", yritysnimien oikeaa käyttöä eli kaikin tavoin kääntää jutut aina jostain muusta kuin aloituksesta kinaamiseksi. Ja koska sinä puollat uusavuttomaksi nimittelyä, taidat olla juuri tämä kyseinen henkilö? Mikä on motiivisi?


      • Analysoija.
        miinusviirus kirjoitti:

        Ei mennyt metsään. Kun hetki sitten kirjoitin edellisen viestini, oli miinusta aloittajalla ja nimimerkillä Heti tärppäs!, nyt jälkimmäinen on päässyt nollille. Plussaa oli silloin Neuvoja.:lla (pudonnyt nyt nollille) ja Kommentti.:lla. Aivan arvattavaa oli, että minun edelliseeni ilmestyi heti miinusta, jota sillä on vielä nytkin, ja plussaa taas näyttää ilmestyneen saman Kommentti.:n jälkimmäiseen viestiin. Näin homma menee aina näissä ketjuissa, joissa tuo uusavutteleva jakaa "viisauttaan".

        Siljan ja Viikkarin välisissä kisoissakin plussia ja miinuksia jaellaan, mutta vähissähän palstalla keskustelut niistäkin nykyään on. Kaikki keskustelut piipistyy tuohon uusavuttelijaan, joka myös valvoo palstalla "mainostamista", yritysnimien oikeaa käyttöä eli kaikin tavoin kääntää jutut aina jostain muusta kuin aloituksesta kinaamiseksi. Ja koska sinä puollat uusavuttomaksi nimittelyä, taidat olla juuri tämä kyseinen henkilö? Mikä on motiivisi?

        Tai sitten syynä peukkuihin onkin viestin ajatus ja sisältö.


      • miinusviirus
        Analysoija. kirjoitti:

        Tai sitten syynä peukkuihin onkin viestin ajatus ja sisältö.

        Paljon mahdollista. Mitä miinustettavaa tai plussattavaa olisi siinä tapauksessa esim. Kommentti.:n klo 10:53 viestissä, noin sisällön kannalta?

        Muuten, oletko koskaan ajatellut, että käyttäisit yhdessä ketjussa aina yhtä ja samaa nimimerkkiä, koska tyylisi on kuitenkin niin tunnistettava, mutta ehkä haluat hämätä satunnaista palstanlukijaa?


      • Analysoija.
        miinusviirus kirjoitti:

        Paljon mahdollista. Mitä miinustettavaa tai plussattavaa olisi siinä tapauksessa esim. Kommentti.:n klo 10:53 viestissä, noin sisällön kannalta?

        Muuten, oletko koskaan ajatellut, että käyttäisit yhdessä ketjussa aina yhtä ja samaa nimimerkkiä, koska tyylisi on kuitenkin niin tunnistettava, mutta ehkä haluat hämätä satunnaista palstanlukijaa?

        Sekä ajatus että sisältö. Tosin ymmärtäminen edellyttää hieman ajattelya ja ymmärtämistä. Tämä siksi, että voisi ymmärtää ajatuksen.

        Niinhän minä käytänkin. Vai kuinka monena näet tämän?


      • Meni metsään!
        miinusviirus kirjoitti:

        Ei mennyt metsään. Kun hetki sitten kirjoitin edellisen viestini, oli miinusta aloittajalla ja nimimerkillä Heti tärppäs!, nyt jälkimmäinen on päässyt nollille. Plussaa oli silloin Neuvoja.:lla (pudonnyt nyt nollille) ja Kommentti.:lla. Aivan arvattavaa oli, että minun edelliseeni ilmestyi heti miinusta, jota sillä on vielä nytkin, ja plussaa taas näyttää ilmestyneen saman Kommentti.:n jälkimmäiseen viestiin. Näin homma menee aina näissä ketjuissa, joissa tuo uusavutteleva jakaa "viisauttaan".

        Siljan ja Viikkarin välisissä kisoissakin plussia ja miinuksia jaellaan, mutta vähissähän palstalla keskustelut niistäkin nykyään on. Kaikki keskustelut piipistyy tuohon uusavuttelijaan, joka myös valvoo palstalla "mainostamista", yritysnimien oikeaa käyttöä eli kaikin tavoin kääntää jutut aina jostain muusta kuin aloituksesta kinaamiseksi. Ja koska sinä puollat uusavuttomaksi nimittelyä, taidat olla juuri tämä kyseinen henkilö? Mikä on motiivisi?

        täällä on useampiakin kirjoittajia, uusavuttomiakin on sinun lakuoppisi mukaan useampia, muista mainita aina ketä heistä tarkoitat.

        Mikä on motiivi, eiköhän se riitä motiiviksi että tämä on keskustelupalsta jolla voi kommentoida ilman motiiveja oman näkemyksensä

        Nämä profiloijjat ovat oma lukunsa ja heitä on hauskaa seurata kun heidän juttunsa menevät 99% metsään ....


      • "joe doe"
        miinusviirus kirjoitti:

        Paljon mahdollista. Mitä miinustettavaa tai plussattavaa olisi siinä tapauksessa esim. Kommentti.:n klo 10:53 viestissä, noin sisällön kannalta?

        Muuten, oletko koskaan ajatellut, että käyttäisit yhdessä ketjussa aina yhtä ja samaa nimimerkkiä, koska tyylisi on kuitenkin niin tunnistettava, mutta ehkä haluat hämätä satunnaista palstanlukijaa?

        Jos ei käytä nimimerkkiä lainkaan, vaan käyttää otsikkona kyseistä looraa voi painottaa juttuaan jatkumaan suoraan edellisen kirjoittajaa kommentoiden.
        Muutenkin täällä ei nimiä tarvita, miksi siis nimimerkkiäkään!

        Pitimpä nyt tuohon tuon nimettömän yhden version nimimerkkilooraan sen vuoksi ettei ole merkitystä mitä käyttää nimimerkkinä nimettömänä esiintyessään.

        oletko itse koskaan miettinyt vastatessasi mielestäsi yhdelle ja samalle,
        monenko eri henkilön kanssa todellisuudessa kirjoitat!


      • miinusviirus
        "joe doe" kirjoitti:

        Jos ei käytä nimimerkkiä lainkaan, vaan käyttää otsikkona kyseistä looraa voi painottaa juttuaan jatkumaan suoraan edellisen kirjoittajaa kommentoiden.
        Muutenkin täällä ei nimiä tarvita, miksi siis nimimerkkiäkään!

        Pitimpä nyt tuohon tuon nimettömän yhden version nimimerkkilooraan sen vuoksi ettei ole merkitystä mitä käyttää nimimerkkinä nimettömänä esiintyessään.

        oletko itse koskaan miettinyt vastatessasi mielestäsi yhdelle ja samalle,
        monenko eri henkilön kanssa todellisuudessa kirjoitat!

        "Jos ei käytä nimimerkkiä lainkaan"

        Se, miten kukin käyttää nimimerkki-kohtaa, on tietysti oma asia eli tottahan sen voi käyttää myös otsikkona tms. Mutta siinä kummiskin lukee "Nimimerkki", ja sellaisena sen useimmat myös varmaan käsittää.

        "Muutenkin täällä ei nimiä tarvita, miksi siis nimimerkkiäkään"

        No, ihan vaan selkeyden vuoksi sitä kyselinkin.

        "ettei ole merkitystä mitä käyttää nimimerkkinä nimettömänä esiintyessään"

        Ei olekaan. Mutta se selkeyttää keskustelua.

        "oletko itse koskaan miettinyt vastatessasi mielestäsi yhdelle ja samalle,
        monenko eri henkilön kanssa todellisuudessa kirjoitat"

        En. Jos samassa ketjussa eri ihmiset käyttäisivät samaa nimimerkkiä, niin useimmiten siitä joku heistä älähtää "en se minä ollut, joka kirjoitti...". Ja vielä helpommin sen tajuaisi kirjoittajien tyylistä ja muista jutuista, harva osaa kopioida toisen kirjoitustapaa oikein, ellei kyse ole yhdensanan vastauksista.


      • miinusviirus
        Meni metsään! kirjoitti:

        täällä on useampiakin kirjoittajia, uusavuttomiakin on sinun lakuoppisi mukaan useampia, muista mainita aina ketä heistä tarkoitat.

        Mikä on motiivi, eiköhän se riitä motiiviksi että tämä on keskustelupalsta jolla voi kommentoida ilman motiiveja oman näkemyksensä

        Nämä profiloijjat ovat oma lukunsa ja heitä on hauskaa seurata kun heidän juttunsa menevät 99% metsään ....

        "täällä on useampiakin kirjoittajia"

        Aika harvoja varmaan enää nykyään, kiitos paljolti kaikkien niiden lukuisien!!??, jotka nimittelevät toisia uusavuttomiksi.

        "uusavuttomiakin on sinun lakuoppisi mukaan useampia"

        En minä ole sanonut ketään uusavuttomaksi. Olen puhunut vain siitä yhdestä ja samasta, jonka vastaus eri nimimerkeillä melkein jokaiseen aloitukseen on tyyliä "voi teitä uusavuttomia".

        "Mikä on motiivi, eiköhän se riitä motiiviksi että tämä on keskustelupalsta "

        Totta ihmeessä se riittäisi - jos soisit saman muillekin. Mutta sinähän täällä harrastat palstapoliisin oto-virkaa, ja pelkästään irvailet muille heidän aloituksistaan. Eiko se riitä heille kyselyjen motiiviksi, että tämä on keskustelupalsta? ;D


      • "joe doe"
        miinusviirus kirjoitti:

        "Jos ei käytä nimimerkkiä lainkaan"

        Se, miten kukin käyttää nimimerkki-kohtaa, on tietysti oma asia eli tottahan sen voi käyttää myös otsikkona tms. Mutta siinä kummiskin lukee "Nimimerkki", ja sellaisena sen useimmat myös varmaan käsittää.

        "Muutenkin täällä ei nimiä tarvita, miksi siis nimimerkkiäkään"

        No, ihan vaan selkeyden vuoksi sitä kyselinkin.

        "ettei ole merkitystä mitä käyttää nimimerkkinä nimettömänä esiintyessään"

        Ei olekaan. Mutta se selkeyttää keskustelua.

        "oletko itse koskaan miettinyt vastatessasi mielestäsi yhdelle ja samalle,
        monenko eri henkilön kanssa todellisuudessa kirjoitat"

        En. Jos samassa ketjussa eri ihmiset käyttäisivät samaa nimimerkkiä, niin useimmiten siitä joku heistä älähtää "en se minä ollut, joka kirjoitti...". Ja vielä helpommin sen tajuaisi kirjoittajien tyylistä ja muista jutuista, harva osaa kopioida toisen kirjoitustapaa oikein, ellei kyse ole yhdensanan vastauksista.

        "Harva osaa Kopioida Toisen kirjoitustapaa"

        Vielä harvempi osaa ANALYSOIDA TOISTEN KIRJOITUSTAPAA, se on vain harvojen ja ammattilaisten alaa. Näillä keskustelufoorumeila niitä löytyy tusinaa kohden 13!.

        Rekisteröity nimerkki selkeyttää keskustelua, ilman rekisteröintiä sitä voi käyttää kuka vain ja seuraaminen on yhtä mahdotonta kuin ilman nimimerkkiä kirjoittavan.

        kaikki eivät älähdä jos joku plagioi merkin, ei se ole merkityksellistä kun ei ole rekisteröity.

        Monet käyttävät "rekisteröityjä" merkkejä hyväkseen liittäen loppuun pisteen tms. jota ei systeemi hyväksy rekisteröidyn merkin loppuun, täällä niitä näyttää olevan muutamia havaittavissa mm. matkaaja. neuvoja. ym ym


      • miinusviirus
        "joe doe" kirjoitti:

        "Harva osaa Kopioida Toisen kirjoitustapaa"

        Vielä harvempi osaa ANALYSOIDA TOISTEN KIRJOITUSTAPAA, se on vain harvojen ja ammattilaisten alaa. Näillä keskustelufoorumeila niitä löytyy tusinaa kohden 13!.

        Rekisteröity nimerkki selkeyttää keskustelua, ilman rekisteröintiä sitä voi käyttää kuka vain ja seuraaminen on yhtä mahdotonta kuin ilman nimimerkkiä kirjoittavan.

        kaikki eivät älähdä jos joku plagioi merkin, ei se ole merkityksellistä kun ei ole rekisteröity.

        Monet käyttävät "rekisteröityjä" merkkejä hyväkseen liittäen loppuun pisteen tms. jota ei systeemi hyväksy rekisteröidyn merkin loppuun, täällä niitä näyttää olevan muutamia havaittavissa mm. matkaaja. neuvoja. ym ym

        "ANALYSOIDA TOISTEN KIRJOITUSTAPAA, se on vain harvojen ja ammattilaisten alaa"

        Kyllä, tekstianalyysi tieteenä vaatii tosiaan asiaan perehtyneisyyttä. Tällaisella palstakirjoitustasolla se onnistuu ilman asianmukaista tohtorinhattuakin.

        "ilman rekisteröintiä sitä voi käyttää kuka vain"

        Täysin totta. Mutta useimmiten olen huomannut, että kirjoittajat "kunnioittavat" toisiaan edes sen verran, ettei nimmarivarkauksia edes rekkaamattomille nimmareille juuri satu. Siinä ei kai ole kauheasti pointtia, ellei kyseinen rekkaamaton ole jonkun palstan vakiovastaaja ja esiinny siellä erityisenä eksperttinä, jolloin joillakin tietysti pääsee käyrä nousemaan.

        "seuraaminen on yhtä mahdotonta kuin ilman nimimerkkiä kirjoittavan"

        Ei ollenkaan. Tarkkaile vaan vastaisuudessa, niin huomaat, että keskustelua on oikeastaan aika helppo seurata, kun rekkaamatonkin käyttää yhdessä ja samassa ketjussa vain yhtä nimmaria.

        "Monet käyttävät "rekisteröityjä" merkkejä hyväkseen liittäen loppuun "

        Totta. Ihmeen monet nimmarit on joku jo kerinnyt rekkaamaan, joten itse kullekin tulee aina välillä niitä viestejä, että hullunkin kuuloinen nimmari on jo varattu. Silloin piste tai muu lisämerkki on ihan kätevä tapa erottautua kyseisessä ketjussa.


      • kätevä lainaus kyllä
        miinusviirus kirjoitti:

        "ANALYSOIDA TOISTEN KIRJOITUSTAPAA, se on vain harvojen ja ammattilaisten alaa"

        Kyllä, tekstianalyysi tieteenä vaatii tosiaan asiaan perehtyneisyyttä. Tällaisella palstakirjoitustasolla se onnistuu ilman asianmukaista tohtorinhattuakin.

        "ilman rekisteröintiä sitä voi käyttää kuka vain"

        Täysin totta. Mutta useimmiten olen huomannut, että kirjoittajat "kunnioittavat" toisiaan edes sen verran, ettei nimmarivarkauksia edes rekkaamattomille nimmareille juuri satu. Siinä ei kai ole kauheasti pointtia, ellei kyseinen rekkaamaton ole jonkun palstan vakiovastaaja ja esiinny siellä erityisenä eksperttinä, jolloin joillakin tietysti pääsee käyrä nousemaan.

        "seuraaminen on yhtä mahdotonta kuin ilman nimimerkkiä kirjoittavan"

        Ei ollenkaan. Tarkkaile vaan vastaisuudessa, niin huomaat, että keskustelua on oikeastaan aika helppo seurata, kun rekkaamatonkin käyttää yhdessä ja samassa ketjussa vain yhtä nimmaria.

        "Monet käyttävät "rekisteröityjä" merkkejä hyväkseen liittäen loppuun "

        Totta. Ihmeen monet nimmarit on joku jo kerinnyt rekkaamaan, joten itse kullekin tulee aina välillä niitä viestejä, että hullunkin kuuloinen nimmari on jo varattu. Silloin piste tai muu lisämerkki on ihan kätevä tapa erottautua kyseisessä ketjussa.

        "kätevä tapa"

        Tarkoittanee ettei itse keksi mitään vaan kylmästi käyttää toisen merkkiä jolloin on varaa kyseenalaistaa sen käyttö ja todellakin älähtää, ei turhasta kuten rekisteröimättömästä on tapana


      • miinusviirus
        kätevä lainaus kyllä kirjoitti:

        "kätevä tapa"

        Tarkoittanee ettei itse keksi mitään vaan kylmästi käyttää toisen merkkiä jolloin on varaa kyseenalaistaa sen käyttö ja todellakin älähtää, ei turhasta kuten rekisteröimättömästä on tapana

        No, jostainhan sitä asiaa pitää aina vääntää, eikös vaan. Kätevä tapa ja koko asian käsittely pisteineen päivineen oli "joe doe"n aloitteesta, joten siihen vain kommentoin. En halunnut vääntää siitäkin jotain känistävää, kuten palstalla nykyään on vakikäytäntö.

        "kylmästi käyttää toisen merkkiä"

        Tästä kannattaa huomauttaa niille, jotka moista tekevät, jos se kovasti häiritsee.

        "ja todellakin älähtää, ei turhasta kuten rekisteröimättömästä on tapana "

        En ole varsinaisesti älähtänyt mistään, kunhan esitin toiveen, että olisi kiva, jos yksi ja sama olisi aina yhdessä ketjussa yksi ja sama. Oliko se sitten turhaa, tuskin ainakaan sen enempää kuin edellisen kirjoittajankaan viesti.

        Miinusviirus lopettelee, koska taas saatiin aikaan yksi ketju, jossa ei annettu yhtään järkevää vastausta aloittajan kysymykseen, mutta paljon turhaa porinaa aiheen vierestä. Sääli, että tämä viesti taitaa aiheuttaa liekinkuvatuksen viestilistaan ihan kuin koko ketjussa olisi mitään järkevää keskusteltavaa, mutta minkäs mahtaa.


    • Kommentti.

      Todella happamia.

      Hei lapset. Järki käteen, jos ette sille muuta käyttöä keksi. Tämä on vakavasti otettavaksi tarkoitettu foorumi, ei hiekkalaatikko.

    • vanha-avuton

      Opettele sinä "Neuvoja" oikeinkirjoitus, ennen ku tulet uusavuttomia mollaamaan...

      • Neuvoja.

        Atk:ssä tulee io-virheitä.

        Olen aivan hirmuisen kauhean pahoillani aiheuttamastani yleisestä mielipahasta, joka on saattanut liian monen lukijan mielenterveyden menettämisen vaaralle alttiiksi. Toivottavasti kukaan ei joutunut pakkohoitoon takiani.

        On varmasti tuskaista kuulua uusavuttomiin, joiden mieli horjuu mielestäni noin vähäpätöisestä asiasta.


    • ääliö23

      Suurin osa tällä keskustelu palstalla haukkuu uusavuttomaksi taidatte ite olla varsinaisia kusipäitä ja ääliötä ja myös kädettöminä paskoja hankkikaa elämä...

      • Voi teitä!

        Kyllä se uusavuttomuus kasvaa silmissä.

        Tässä nimenomaisessa tapauksessa Tallinkin sivuilla oikein mainitaan tuo pikaristeily erikseen. Ei olisi pitänyt jäädä mitään epäselvää.

        Muutoinkin ihmettelen tuota uusavuttomuutta. Nyt annetaan ohjeita, kuinka selvitään helteistä. Talvella annettiin neuvoja pakkasista selviytymisestä. Keille muille nuo neuvot ovat tarkoitetut ellei uusavuttomille?


      • . . kommentti . .

        ääliö23:n kannattaa todellakin miettiä tuota omakohtaisesti, elämä kaikilla elävillä jo on ääliö23:lta puuttuu siitä näemmä sisältö


    • Laivajänis

      Järki käteen ja ostoksille ...:-)

      Kuka taukki ostaa samaan laivaan menon ja paluun, kun voihan siihen ostaa vaan menon ja jäädä jänikseksi laivaan palumatkalle? Jos et käy maissa niin ei kukaan sun lippua tarkista missään vaiheessa.

    • OLLAAN LAIVALLA

      VASTATKAA V***U asiallisiin kysymyksiin asiallisesti, älkää aina haukkuko kysyjiä. Mistä näitä räsyaivoja oikein sikiää?? Siksihän nämä palstat on olemassa että kysellään asioita. Haluaisin itsekin tietää kyseisen asian??
      Menkää idiootit muille kanaville nypyttämään egoanne...,jos ette halua vastata ja auttaa muita

      • OK.

        Vastaamme vastaisuudessa asiallisiin kysymyksiin toivomallasi tavalla eli käyttämällä V***U -sanaa, oliko muita toiveita?


    • Näin on

      Mihin kysymykseen toivoisit vastausta?

      Jos kyse on aloittajasta, on hän saanut useitakin suoria vastauksia.

      Vai onko uusavuttomuus mennyt niin pitkälle, että luettua ei ymmärretä.

    • OLLAAN LAIVALLA

      NÄIN ON,OK Ja muut nypyttelijät, voinko siis saada vastauksen tällä palstalla,jos vain joku tietää ,koska ei se selviä vieläkään näistä kirjoituksista...Eli voinko tehdä päiväristeilyn vaihtamatta laivaa tai käymättä maissa. miksi joku ei voisi vastata asiallisesti jos tietää,eikä vaan pommittaa "linkeillä". MIKSI VAIVAUTUA VITTUILEMAAN TÄLLE PALSTALLE JOS EI EDES HALUA AUTTAA ??

      • Tietoa kehiin:

        Etköhän löydä tuon tiedon helpoiten, ilman suomi24:n tuottamia ongelmia suoraan varustamon sivuilta, löytyy mahdolliset hintatiedotkin.


    • Anonyymi

      Miten mahtaa olla? En löytänyt ketjusta vastausta. Nyt kun Viro sulkee rajat, niin kaljaa ei saa enää kuin laivalta.

      • Anonyymi

        Sinulla ei vielä yhdeksän vuoden miettimnen ollut kylliksi.
        No, jotkut ovat vaan hitaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei vielä yhdeksän vuoden miettimnen ollut kylliksi.
        No, jotkut ovat vaan hitaita.

        Miksi lässytät joutavia, kun et tiedä kysymykseen vastausta? Saatko jotain kiksejä keskustelujen sotkemisesta?


      • Anonyymi

        Tallinkin nettisivuilta ei löydy aivan täsmällistä tietoa, tarkennuksia voi kysellä varmaankin puhelimitse asiakaspalvelusta.

        Risteilyjä ei varmaankaan enää myydä, vaan Star/Superstar ajaa reittimatkoja henkilöiden kotiin pääsemiseksi ja rahtikuljetusten vuoksi. Hinnoittelu siis lienee yksisuuntaisen reittimatkan mukaan. Helsingistä voi todennäköisesti ostaa ainakin reittimatkan Tallinnaan, mutta paluumatkan ostosta pitää varmaankin tiedustella asiakaspalvelusta koska Tallinnan terminaalista ei todennäköisesti pääse läpi lipunmyynnin puolelle. Ehkäpä nettikauppakin voisi toimia tältä osin ja lipun saa puhelimen sovellukseen. Tuon voisi sitten esittää laivan henkilökunnalle kun he alkavat kysellä lippua huomatessaan matkustaja palloilevan laivassa paluumatkallakin.

        Nykyisin oluet ym. maksaa laivalla saman kuin Tallinnassa maissa. On sitten asia erikseen täydentääkö laivat myyntituotteita enää kovinkaan aktiivisesti. Lisäksi laivoilla ravintoloista ainakin osa on suljettu. joten ei mikään huvimatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lässytät joutavia, kun et tiedä kysymykseen vastausta? Saatko jotain kiksejä keskustelujen sotkemisesta?

        Onhan ketjussa ja Tallinkin sivuilla täysin selkeä ja yksiselitteinen vastaus. Pitää vain ymmärtää luettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallinkin nettisivuilta ei löydy aivan täsmällistä tietoa, tarkennuksia voi kysellä varmaankin puhelimitse asiakaspalvelusta.

        Risteilyjä ei varmaankaan enää myydä, vaan Star/Superstar ajaa reittimatkoja henkilöiden kotiin pääsemiseksi ja rahtikuljetusten vuoksi. Hinnoittelu siis lienee yksisuuntaisen reittimatkan mukaan. Helsingistä voi todennäköisesti ostaa ainakin reittimatkan Tallinnaan, mutta paluumatkan ostosta pitää varmaankin tiedustella asiakaspalvelusta koska Tallinnan terminaalista ei todennäköisesti pääse läpi lipunmyynnin puolelle. Ehkäpä nettikauppakin voisi toimia tältä osin ja lipun saa puhelimen sovellukseen. Tuon voisi sitten esittää laivan henkilökunnalle kun he alkavat kysellä lippua huomatessaan matkustaja palloilevan laivassa paluumatkallakin.

        Nykyisin oluet ym. maksaa laivalla saman kuin Tallinnassa maissa. On sitten asia erikseen täydentääkö laivat myyntituotteita enää kovinkaan aktiivisesti. Lisäksi laivoilla ravintoloista ainakin osa on suljettu. joten ei mikään huvimatka.

        Eikö muka täsmällistä tietoa?
        No tosiaan, aikataulut ovat vain minuutin tarkkuudella.
        Jos kerran omat kyvyt eivät riitä, kannattaa asioida Tallinkin matkamyynnin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallinkin nettisivuilta ei löydy aivan täsmällistä tietoa, tarkennuksia voi kysellä varmaankin puhelimitse asiakaspalvelusta.

        Risteilyjä ei varmaankaan enää myydä, vaan Star/Superstar ajaa reittimatkoja henkilöiden kotiin pääsemiseksi ja rahtikuljetusten vuoksi. Hinnoittelu siis lienee yksisuuntaisen reittimatkan mukaan. Helsingistä voi todennäköisesti ostaa ainakin reittimatkan Tallinnaan, mutta paluumatkan ostosta pitää varmaankin tiedustella asiakaspalvelusta koska Tallinnan terminaalista ei todennäköisesti pääse läpi lipunmyynnin puolelle. Ehkäpä nettikauppakin voisi toimia tältä osin ja lipun saa puhelimen sovellukseen. Tuon voisi sitten esittää laivan henkilökunnalle kun he alkavat kysellä lippua huomatessaan matkustaja palloilevan laivassa paluumatkallakin.

        Nykyisin oluet ym. maksaa laivalla saman kuin Tallinnassa maissa. On sitten asia erikseen täydentääkö laivat myyntituotteita enää kovinkaan aktiivisesti. Lisäksi laivoilla ravintoloista ainakin osa on suljettu. joten ei mikään huvimatka.

        "Nykyisin oluet ym. maksaa laivalla saman kuin Tallinnassa maissa."

        Laivalla on kaljalava panttien verran halvempaa, siis noin pari euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nykyisin oluet ym. maksaa laivalla saman kuin Tallinnassa maissa."

        Laivalla on kaljalava panttien verran halvempaa, siis noin pari euroa.

        Elikkä tölkki olisi laivalla 0,1 centtiä esullisempi kuin mqaissa?

        Siis tosi huimaa säästöä.

        Miksi noin ei käytännössä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä tölkki olisi laivalla 0,1 centtiä esullisempi kuin mqaissa?

        Siis tosi huimaa säästöä.

        Miksi noin ei käytännössä ole?

        Kymmenisen senttiä per purkki. Joka viidennen lavan saa periaatteessa ilmaiseksi, kun ostaa laivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen senttiä per purkki. Joka viidennen lavan saa periaatteessa ilmaiseksi, kun ostaa laivalta.

        Lava on toista tuhatta tölkkiä. Jos ostaa laivalta niin panttia ei ole, maissa se on 0,10 €/tölkki eli toista sataa euroa kalliimpi. Trukkilavoja ei ole laivojen myymälöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenisen senttiä per purkki. Joka viidennen lavan saa periaatteessa ilmaiseksi, kun ostaa laivalta.

        Ehei. Kymmenen centtiä on jo sata tyhjää purkkia annetulla "säästöllä".

        Mutta todellisuudessa päksän hinta maissa on alhaisempi kuin laivassa, vaikka maahinnassa on se pankki mukana. Tosin palauttaako kukaan niitä Tallinnasta ostettuja purkkeja?

        Aloittajan kysymykseen selkeääkin selkeämpi vastaus (ONKO KUKAAN TEHNYT NÄIN??? ONNISTUUKO TÄMÄ ILMAN MAISSA KÄYNTIÄ SIIS???): Kyllä, olen tehnyt noin eli ollut laivalla laivan Tallinnan satamassa olon ajan. Kukaan ei kysellyt mitään. Käytiin haukkaamassa sämpylä ja kahvikin ja emme olleet suinkaan ainoat matkustajat. Oli oikein mukavaa ajan viettoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe