ISO PERINTÖ TULI

kroisos pennanen 444

hei perisin ison summan rahaa. nyt pitäisi laittaa raha poikimaan....

23

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristofer33

      sijotappa meikäläiseen 2000 €!

      maksan vuodessa pois!

      takaisinmaksu 200€ / kk sisältäen korot

    • Roope-sedän serkku

      Joo, tarttis kans abaut 20 000€. Ei taida perintösi riittää!

    • ksudfoubdurfgv

      nyt tuli iso JYTKY. ja menikin

    • Jos rahaa on, niin lainaapa minulle. [email protected]

      Raha-asiani ovat nyt aika huonosti ja tarvitsisin lainaa.

    • pia 27

      hei lainaa mulle 500 tapaaminen käy tänään

    • rahantarpeessa

      Tarvitsisin pikaisesti 20000e, keskustellan s-postin kautta lisää jos innostaisi rahan lainaaminen.. osoite [email protected]

      • huhhhuijaa

        on vissiin lähteny pikavipit kovaa käsistä!


    • skml57

      Moi,
      Jos olet ihan oikeesti asialla, ole ystävällinen ja vastaa minulle meilillä [email protected].
      Kerron tarkemmin silloin mikä on summa, ja miksi tarvitsen. En itse leiki asialla, tarve on todellinen.

    • kaitsu espoo

      nyt tuli jymy yllätys rahaa tilillä 45 tuhatta euroa . tarviiko joku jeesiä???

      • elämä vaakalaudalla

        Hei, jos haluat oikeasti auttaa, tarvitsisin pikimmiten lainaksi tuhat euroa. Maksaa voisin 3 kuukauden päästä sopivalla korolla.
        Vastaisitko [email protected]


      • serm03

        Moi Kaitsu. Tää mimmi tarvitsis jeesiä, siis rahaa lainaan. Laita meiliä tulemaan [email protected] niin kerron tarkemmin. Kiitos


    • rasputin10

      jos jollain on oikeesti lainata niin laitappas s.postiosoite niin kerron tilanteesta tarkemmin ja myös muut asiat voidaan sopia sitä kautta...
      itselle vaan tullut sellanen olo että nä rahanlainaajat vaan puhuu lämpimikseen...

    • tietoa tarjolla

      Heips. Voin ehkä auttaa. Edustamani yrityksen kautta voit vertailla kaikkien pankkien ja pankkiiriliikkeiden tuotteita sekä varainhoitajia joita Suomesta löytyy. Eli itse en osaa rahojasi sijoitaa mutta voin auttaa sinua tutkimaan mitä eroja eri välineissä ja yrityksissä on. Jos siis haluat edes lisää tietoa, niin meilaa osoitteeseen [email protected].

      Ps. Rahan lainaaminenkin on hyvin tuottoista puuhaa kunhan sen tekee oikein.

    • serm03

      Moro, jos oikeesti tuota tarkoitat,ota yhteyttä [email protected]. Kiitos. Rahan saat korkojen kanssa takas, varmasti

    • laura89

      Hei,

      Jos todella haluat ja auttaa niin täällä olisi 23v tyttö avun tarpeessa. Vanhempiakaan ei ole jolta voisi lainata.

      Osoitteeni on [email protected]

    • HYVÄ SUU

      lainaa mulle 23v tyttö KAUNIS TAVIN RAHAA HETI

    • Comq

      Jos joku haluaisi lainata 30.6 asti 80e, niin maksan takasin 80e 15e.
      Yhteyttä voit ottaa [email protected]

    • norate

      Luullen oikeestim että parhaiten raha poikii nyt kun laitat siitä mahdollisimman paljon säästöön aivan nolla tilille.

      20.6.11 hex indeksi laski 3,01%, mistä voi päätellä myös sen, että rahastojen arvot laskevat makeasti. OLen seurannut rahastoon pikkuisen laitteneena yhtä rahastoarvoa nyt reilun 6kk, ja normi liike on ollut plusmiinus pari senttiä per päivä ja nyt viimeisen viikon aikana arvo on tullut alas tuon ajan huipusta alas n. 0,20euroa. ELi ei nyt mihinkään osakkeisiin tai rahastoihin.

      Mutta tottakai pankkitilillä kannattaa pitää suojassa... mutta itsellä näkymässä.

      Ja yleisesti, ei pienet rahat poikimaan pysty. Sitä ptiää olla paljon, että se poikii, ja mitä tuosta rahastomallistani, niin nyt se alkaa käymään helposti pääomalla niin se siitä sitten miinuksella.

    • jokke vaan

      heipä hei. iso summa rahaa taskussa . onko ehdotuksia ?? jotain tarttis tehdä ?

    • luonnossaaaa

      tarvin rahaa 2000e takasin maksu ok luonnossa korko

    • reilu korko

      tarvitsen 1000 eur 2 viikoksi

    • KROISOS PENNANEN

      rahaa lainataan . hyvät perustelut miksi juuri sinulle lainaan RAHAA?

    • manu maini man

      hei lainaan pikku summia rahaa .50-3000e hakemuksia tänne. kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe