tänään tuli amk mulle pääsykoe kutsu sairaanhoitaja puolelle.
Pelottaa,että en läpäise koetta,koska valmistuin ammattikoulusta 2008 enkä ole sen jälkeen opiskellut olen vain ollut työtön valmistumisen jälkeen enkä löytänyt koskaan alani töitä. Mutta minulla on vähän kokemusta hoitoalasta olen 2 eri paikassa ollut työkkärin kautta työelämänvalmennuksessa hoitoalaan liittyen.
Pelkään,että ruotsin kielen,matikan yms.. taidot ovat todella ruosteessa pääsykokeessa.
amk sairaanhoitaja pääsykoe
leena78
1
469
Vastaukset 1
- Yks vaan
Valintakokeen kielten ja matematiikan osuudet eivät yleensä ole kovinkaan vaativia. Jos haluat kertailla, kannattaa muistella perus plus-, miinus-, jako- ja kertolaskuja. Koe sisältää lähinnä niitä.
Perusosaamisella pärjää, eikä se edes ratkaise kaikkea. Tärkeää on osoittaa että on motivoitunut opiskelemaan (haastattelu, mahdollinen ryhmätilanne). Sinulla on hieman kokemusta hoitoalasta, tuo se ilmi valintakokeessa! Mene paikalle omana itsenäsi, se vie jo pitkälle.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681066
- 641042
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563