Aurassa ajettiin pakkasilla paskaa pelloille tuhansia kuutioita, tuli kevät ja tulvat, paska huuhtoutui vesistöön viereisen joen kautta. Tämä ei mtk mielestä kuormita luontoa, mutta viereisen pellon takana asuvan mummon mökin kaivo saastuttaa niin että täytyy sentaa puhdistamo. Äly hoi.
Kukaan ei valvo, mutta säännöt on idioottiset
ympäristölaki on susi
tuomarikkkkkk
2
240
Vastaukset
- mv211
Lannan talvilevitys on kielletty. Ei kun yhteyttä viranomaisiin...
Muta ei susta trollista ole edes siihen, vaikka näin olisi tapahtunutkin. - Trolli?
Itse asiassa toi oli kyllä ihan todelllisuutta joskus 70-80 -luvuilla ja saattaa olla että vielä 90-luvullakin yksittäistapauksia. Varastot oli niin pienet että eivät riittäneet koko talveksi. Tämän kyllä sitten huomasi keväällä Aurajoen sekä Kokemäenjoen valuma-alueilla ainakin. Toisaalta levitys oli helppoa eikä aiheuttanut maan tiivistymistä eikä tievaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223007- 392607
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381463- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621