Aurassa ajettiin pakkasilla paskaa pelloille tuhansia kuutioita, tuli kevät ja tulvat, paska huuhtoutui vesistöön viereisen joen kautta. Tämä ei mtk mielestä kuormita luontoa, mutta viereisen pellon takana asuvan mummon mökin kaivo saastuttaa niin että täytyy sentaa puhdistamo. Äly hoi.
Kukaan ei valvo, mutta säännöt on idioottiset
ympäristölaki on susi
tuomarikkkkkk
2
190
Vastaukset
- mv211
Lannan talvilevitys on kielletty. Ei kun yhteyttä viranomaisiin...
Muta ei susta trollista ole edes siihen, vaikka näin olisi tapahtunutkin. - Trolli?
Itse asiassa toi oli kyllä ihan todelllisuutta joskus 70-80 -luvuilla ja saattaa olla että vielä 90-luvullakin yksittäistapauksia. Varastot oli niin pienet että eivät riittäneet koko talveksi. Tämän kyllä sitten huomasi keväällä Aurajoen sekä Kokemäenjoen valuma-alueilla ainakin. Toisaalta levitys oli helppoa eikä aiheuttanut maan tiivistymistä eikä tievaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079