Onko meillä ikäkriisi. Ainakin on

he

monen iän kriisiä on 30-40-50-olisikohan 70v kriisi.Esimerkiksi kun kuljemme linja-autossa,kaikki totisina olevat. Olisi varmaan jotenkin erikoista,jos hymyä olisi. Kyllähän se erikoista olisi, jos melskattaisiin niin kuin espanjassa. Me jäykät Suomalaiset.

8

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merihuisku

Arvosta jokaista hetkeä, joka sinulla on. JA arvosta sitä vielä enemmän,kun saat jakaa sen jonkun läheisen kanssa.sellaisen,joka on valmis viettämään aikaansa kanssasi..Ehkä meidän olisi useammin ajatella näin.

• Todella,sen olen nyt todennut,kun mieheni on ollut pari vuorokautta vuodeosatolla ja työt ovat rasittamassa vapaa-aikaani.

Ikäkriisin voi jokainen tehdä itse,minä en moista ole huomannut.
        Elän tässä ja nyt,eilisen siirrän muistoihin ja huominen tuo taas omat elettävät hetkensä,muistojen pirtaan siirrettävät,niinkuin sen mattokankaan,tuolla tuvanvintissä jota pitäis jaksaa kutoa, rahtunen elämää vielä jäljellä AMA

• montsku

Syö hyvin ja kävele sateessa ei tule ryppyjä.

• eivanhus

Eihän meillä sitä ole. Se on nuoremilla. Ainakin ovat aina huomauttamassa vahuksista liikenteessä, Vanhus kadonnut ja piiloilee, lehdissä kirjoitellaan.
        Jos joku tahallaan piiloilee, ei hän ole kuin vanha. Vanhus on hoitolaitoksessa, mut vanha mennä huitelee omia menojaan ja tietää suunnan.
        Ikäkriisi on siis nuorien keski-ikäisien pulma, varsinkin toimittajien. Sitten huomaavat luulonsa, kun tänne asti iässä pääsevät.

• taiteilua on elämä

On ikäkriisi, olen murheellinen, elämä on takana eikä edessä näytä olevan mitään, lapsenlapsetki jo yli kasikymppisiä, kukaan ei tarvitse mua enään, kuinka tähän vanhuuteen tottuu mä en totu vaikka kuinka yritän.
      Jos kivan paparaisen löytäisin ehkä elämä olis mielekkäämpää, tekemistä ja matkailua varmaan löytyisi. Toisaaltaan sekin on utopiaa, ei yli seitenkymppinen jaksa oikeesti löytää ketään, kyllä meillä on jo toinen jalka haudassa, joskus haaveilu kuiteski on hauskaa.
      Vanhaksi tuleminen ei ole hauskaa.
      Vanheneminen on taidetta.

• merihuisku

kaikki nyt ok, kun teen kirjoitus virheitä sain kaiken laisia nälvimisiä,jonka johdosta vaihdan nimim. Milloin olisi pitänyt olla iso kirjain, milloin, pilkku kaikki tuntui olevan kiinni kirjoitu virheistä.Suoranaista nälvimistä.

• olen vain ihminen

Älä välitä virheistä, mulla ei ookkaan muuta kuin virheitä, viis veisaan moitteista, meidän ei tarvitse näytellä parempaa kuin olemme, joten kirjoittelen tyylilläni, tärkeintä on asia ja sen ymmärtäminen.
      Harva arvostaa arvostelevaa ihmistä tässä ijässä, ihmisellä täytyy olla suuri tarve näyttää paremmalta kuin toiset, arvostellessaan toisarvoista asiaa, puutteita ja virheitä on meissä jokaisessa.

• Katleija

Palstalla pysyminen vaatii suurpiirteisyyttä, huumorintajua, paksunahkaisuutta, pitkämielisyyttä, lyhytvihaisuutta, anteeksiantavaa mieltä, ajoittaista huonomuistisuutta, vilkasta mielikuvitusta. Luetteloa voi jatkaa, jos siltä tuntuu.

ps. maahan hallitus, please!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      112
      2735
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2102
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1897
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      220
      1670
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1655
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1517
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      104
      1220
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      62
      1059
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      1003
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      986
    Aihe