"Mainostaa iloisesti viihteelle" taas sama homma jatkuu järjestyksenvalvojat päästävät tutut jonosta takaovesta sisään.Toivottavasti tälläinen toiminta loppuu.On muitakin paikkoja minne mennä,seurataan tilannetta..
ALBATROSSI
14
1953
Vastaukset
- vippiä ja tippiä
olen nähnyt sellaistakin "sivistynyttä" toimintaa, että tarjoilija on kaatanut drinkkejä kavereilleen vaikka muut asiakkaat ovat jonottaneet tiskillä pidempään..
tämä tapahtui eräässä toisessa juottolassa.. - kaikkea vain sattuu
...onhan tuota sidukkaa saanut likaiseen lasiikin joskus Albatrossissa.
Tuoreet huulipunut oli lasin reunassa, yäk, pitkin hampain vaihtoivat sitten juoman uuteen. - poåpïi
no ota yhteys poliisin tai valvojaan.........
- korrupt
albatrossin takaovella on joskus pitempi jono kuin etuovella...
- Jonon ohi aina
Kyllä siellä monet portsarit päästää kaverinsa jonon ohi ihan siitä etuovenkin kautta. Eli ei tarvii rahvaanomaisesti keittiön oven kautta kierrellä. Takaoven kautta kierrätetään lähinnä isommat omien kavereiden porukat ja muut joilta ei oteta siitä maksua.
Etuovella jonon ohi pääsee siten, että lähtiessä livautetaan kaksikymppinen portsarin kouraan, niin ”kaverin” naama jää muistiin, ja seuraavalla kerralla sama temppu toistetaan. Ensimmäisellä kerralla rahat täytyy tietysti antaa jo etukäteen ja hienovaraisesti, ettei kiltisti jonossa jonottavien huomio kiinnity.
Tämän takiahan niitä jonojakin siinä pidetään, koska jos ei olis jonoja, niin eipä olis portsareilla ikiomaa pikku sivubisnestäkään.
Eikä tämä lieveilmiö ole pelkästään Albatrossin ongelma, vaan sama tapa on käytössä monissa muissakin kuopiolaisravintoloissa. Erityisesti niissä joissa on kst-portsarit. - Itsekin alalta
ihme kun jengi itkee asiattomasta kohtelusta näissä räkälöissä
a) ei just sinne ole pakko mennä, aina löytyy parempi paikka ja johon pääsee jonottamatta sekä saa normaalia kohtelua. asiakas on kuningas muualla, miksei myös yössä? äänestäkää jaloillanne
b) onko teillä käsitystä millaista sakkia noi poket ja kaljanlaskijat keskimäärin on... yleensä nuoria ekoissa työpaikoissaan tai sit ajautuneet alalle kun on napattu tuuraan siitä tiskin toiselta puolelta - Olen joo VIP
Hyvät tyypit muistetaan, ne saa etuoikeuksia. Jos vittuilet pokelle, naama muistetaan varmasti... Ravintola voi valita asiakkaansa, ja ne asiakkaat jotka käyttää RAHAA tekevät ravintoloitsijankin iloiseksi :) Silloin saattaa vippiä heilahtaa ja ovi aueta, yksinkertaista.
- olet aivan oikeessa
ja toimii toisinkin päin, huonoa kohtelua niin asiakas ei tule toisten ja paikan maine kiirii.
- Jonon jatkoksi vaan
Nimenomaan yksinkertaisten touhua, olen samaa mieltä jonon ohi menijöistä.
- Olen joo PA
Hyvät pahat ja rumat muistetaan, ne saa nuotteja. Jos laulat kauniisti, pääset jopa lavatähdeksi... Ravintola voi valita laulajansa, ja ne asiakkaat jotka laulavat kauniisti tekevät ravintoloitsijankin iloiseksi :) Silloin saattaa levy heilahtaa ja ovi aueta tähdeksi, yksinkertaista vai mitä.
- asiakas0909
Eivät tunnu poket muistavan naamo.... Eilen kaks tyttöä yritti jonon sivusta sisään. Poke passitti tytöt takasin, mutta tytöt koitti parin henkilön jälkeen uusiks, ja eiköhän ne päässy sisään...
Kummasti porukka hyppii aidankii yli, eikä järjestyksenvalvojia missään...
IHME touhua sanon minä! - Anonyymi
Mikä on Kuopion paras baari?
- Anonyymi
Onko Kuopiossa satamassa juhannusaattona mitään menoa, en tarkoita toritanssia siinä aukiolla. Lähinnä vanha satama, alba ?
- Anonyymi
Kaiken kaikkiaan kolkko, tympeän tekopirteä paikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076