Miks kaikki kapakat päästää 18-vuotiaat sisään? Börs on nyt laskemassa ikärajansa perjantaisin K18:sta eikä musta lauantaisinkaan ole oltu turhan tarkkoja. Missä käydä, jos ikää on 26v eikä suomipop/iskelmä kiinnosta?
Ja miks samat rallit soi 4-5 kertaa saman illan aikana? Eihän toi radiokanavien soittolista-meininki toimi yökerhossa, jos ollaan yhdessä ja samassa baarissa suurin osa iltaa? Radiokanavaa voi aina vaihtaa; halutaanko kenties, että ihmiset viihtyis paikassa lyhyemmän aikaa?
Enkä mä kaipaa myöskään mitä poikkitaiteellista konemusakokemusta, vaan rahalleni vastinetta. En halua katsoa teinien pomppufiilistä, kun Poju saunoo.
Tehkää nyt prkle tasokas baari aikuisille ihmisille.
BÖRS´KIN TÄYNNÄ LAPSIA
35
1341
Vastaukset
- Kävisit kuule
...useammin säki mestoilla. Kato siks ikärajat laskee ku käytätte ravintolaa kerran kuussa jos silloinkaa. Musast oon samaa mieltä. Ei sitä Top 15 viittis 5 kertaa kuunnella. Sit tekee mieli vaihtaa putiikkia. Börsin franki ny on pelle mut sitä pitkää misua kyl panisin.
- Turku on kyllä...
...tasapäistävien kuppiloiden hautausmaa. Sit vielä taivastellaan, että jengii ei riitä kuin lauantaiks. Liikaa TOK-koulutusta ja liian vähän maalaisjärkeä.
- P
Musalla ei ole mitään tekemistä sillä, että sun pitäis saada rahalle vastinetta. Sä maksat viinasta, piste.
Se on sitten asia erikseen jos sä olet joka kerta käyny aina maksamassa dj:lle jotain. Silloin toki ymmärrän että haluat rahoillesi vastinetta...- Ai jaa, eikö....
...pääsymaksua makseta ohjelmasta ja ohjelmaa edustaa Dj?
Dj taas saa työstään palkkaa, joten miksi sille pitäisi erikseen biiseistä maksaa?
Ei kai se mikään levyautomaatti ole ja jos ei ammattitaito ilman neuvoja riitä, Dj vaihtoon. Kyllä Dj:täkin saa vaatia, ei siinä pelkkä englantilainen feikkinimi riitä. - P
Ai jaa, eikö.... kirjoitti:
...pääsymaksua makseta ohjelmasta ja ohjelmaa edustaa Dj?
Dj taas saa työstään palkkaa, joten miksi sille pitäisi erikseen biiseistä maksaa?
Ei kai se mikään levyautomaatti ole ja jos ei ammattitaito ilman neuvoja riitä, Dj vaihtoon. Kyllä Dj:täkin saa vaatia, ei siinä pelkkä englantilainen feikkinimi riitä.Voithan sä kuvitella noin jos sä haluat. Totuus on toisenlainen...
- Perustelusi...
P kirjoitti:
Voithan sä kuvitella noin jos sä haluat. Totuus on toisenlainen...
...oli vaatimaton, etten sanoisi jopa olematon. :xDDDD
- P
Perustelusi... kirjoitti:
...oli vaatimaton, etten sanoisi jopa olematon. :xDDDD
No, vastaan nyt sitten perustelun kera, kun ei näköjään yksinkertaisetkaan asiat ole sulle kovinkaan selvillä....
Ohjelmamaksu on vain "lisärahastusta", ei maksu siitä, että dj soittaa sinun toiveittesi mukaista musaa, joka on vielä kaiken lisäksi selkeästi (?) ohi konseptin.
Mikäli taas baarissa järjestetään erikseen jotakin spesiaalia ohjelmaa, kuten esim. bändi tai ulkopuolisen tahon järjestämät bileet, yms., niin silloin se ohjelmamaksu on yleensä helpommin "järkeistettävissä" asiakkaan näkökulmasta. Siltikään se ei "anna lupaa" siihen, että sä voit "vaatia" jotain. Itseasiassa dj:n ei koskaan tartte toteuttaa kenenkään toiveita, mutta hyvä dj ottaa ne toiveet huomioon, samalla kun "rakentaa" sitä iltaa eteenpäin.
Mikäli se musa ei miellytä, sä olet väärässä paikassa, koska ylemmältä taholta tulee käskyt, että mitä soitetaan ja mitä ei soiteta. Ei Frankie siitä musasta itse päätä, vaikkakin hän siihen osittain vaikuttaa. - Onko Dj:tä siis...
P kirjoitti:
No, vastaan nyt sitten perustelun kera, kun ei näköjään yksinkertaisetkaan asiat ole sulle kovinkaan selvillä....
Ohjelmamaksu on vain "lisärahastusta", ei maksu siitä, että dj soittaa sinun toiveittesi mukaista musaa, joka on vielä kaiken lisäksi selkeästi (?) ohi konseptin.
Mikäli taas baarissa järjestetään erikseen jotakin spesiaalia ohjelmaa, kuten esim. bändi tai ulkopuolisen tahon järjestämät bileet, yms., niin silloin se ohjelmamaksu on yleensä helpommin "järkeistettävissä" asiakkaan näkökulmasta. Siltikään se ei "anna lupaa" siihen, että sä voit "vaatia" jotain. Itseasiassa dj:n ei koskaan tartte toteuttaa kenenkään toiveita, mutta hyvä dj ottaa ne toiveet huomioon, samalla kun "rakentaa" sitä iltaa eteenpäin.
Mikäli se musa ei miellytä, sä olet väärässä paikassa, koska ylemmältä taholta tulee käskyt, että mitä soitetaan ja mitä ei soiteta. Ei Frankie siitä musasta itse päätä, vaikkakin hän siihen osittain vaikuttaa....käsketty soittaa samat biisit uudestaan ja uudestaan talon taholta ilman, että omaa järkeä saa käyttää? Mä en tiennytkään, että jossain joku vielä soittaa jonkun soittolistan mukaan ilman, että itse on lupa vaikuttaa asiaan? Ok, Frankie ei siis soita itse vaan on soittorasia, joka veivaa samat 10 hottista tuntiin. Melko haastavaa illan rakentamista.:))
Ravintolan sisäänpääsymaksu ei ole vain lisärahastusta vaan toiselta nimeltään juuri OHJELMAMAKSU. Dj on paikan OHJELMA ja sen ohjelman vuoksi Börsillä on myös puoli 4:ään aukiololupa. Ja koska OHJELMA ei miellytä, olen jo tehnyt vapaaehtoisen valintani siirtyä paikkaan, missä DJ:llä on järki ja oma tahto.
Kiitos Frankie, että vaivauduit vastaamaan. Ei se kai sitten Sinun syysi ole.
Joillain on munat ja toisilla ei. - "Putinin toimiessa n
P kirjoitti:
Mikäli se musa ei miellytä, sä olet väärässä paikassa, koska ylemmältä taholta tulee käskyt, että mitä soitetaan ja mitä ei soiteta. Ei Frankie siitä musasta itse päätä, vaikkakin hän siihen osittain vaikuttaa."Putinin toimiessa nykyisessä tehtävässään Venäjän poliittinen järjestelmä kehittyi pääministerikeskeiseen suuntaan. Putinin siirtyessä presidentiksi tämän tehtävän merkitys kasvaisi", Väyrynen kirjoittaa blogissaan.
- P
Onko Dj:tä siis... kirjoitti:
...käsketty soittaa samat biisit uudestaan ja uudestaan talon taholta ilman, että omaa järkeä saa käyttää? Mä en tiennytkään, että jossain joku vielä soittaa jonkun soittolistan mukaan ilman, että itse on lupa vaikuttaa asiaan? Ok, Frankie ei siis soita itse vaan on soittorasia, joka veivaa samat 10 hottista tuntiin. Melko haastavaa illan rakentamista.:))
Ravintolan sisäänpääsymaksu ei ole vain lisärahastusta vaan toiselta nimeltään juuri OHJELMAMAKSU. Dj on paikan OHJELMA ja sen ohjelman vuoksi Börsillä on myös puoli 4:ään aukiololupa. Ja koska OHJELMA ei miellytä, olen jo tehnyt vapaaehtoisen valintani siirtyä paikkaan, missä DJ:llä on järki ja oma tahto.
Kiitos Frankie, että vaivauduit vastaamaan. Ei se kai sitten Sinun syysi ole.
Joillain on munat ja toisilla ei.Tuskin kukaan käskee dj:tä soittamaan samoja biisejä montaa kertaa illan aikana, eli se on täysin dj:n oma "moka".
Kyllä se Frankie (ja muut) siellä itse soittaa, ei kone.
Jep, Ohjelmamaksu on oikea termi ja ohjelman takia baarit ovat yleensä pidempään auki.
Siltikään sillä ei ole mitään tekemistä dj:n soittaman musan kanssa, eikä sillä, että sä voisit "vaatia" jotain musaa, vedoten ohjelmamaksuun.
Tuolla logiikalla jokainen joka maksaa baariin sisäänpääsymaksun (ohjelmamaksun), olisi luvallinen vaatimaan dj:ltä ihan mitä tahansa paskaa.
Kai sä nyt jumaliste tajuat, ettei sellainen peli vetele.
Ja minä en ole Frankie. Tunnen hänet kyllä. Eikä mulla ole mitään tekemistä Börssin kanssa.
- Kokeilepas uutta
....Auraa Priman kulmassa vastapäätä Börsiä. Ihan siistinnäköistä ryhmää ainakin avajaisissa eikä 18-vuotiaat pyöri jaloissa.
- Ihan jees
Aura oli suht ok, mutta aika hiljainen ja hakee vielä pysyvää asiakuntaa. Identitettii oli vähän sekava, mutta vastahan se avasi. Se on kiva ettei patiolla tarttee enää kattella lasten riehumista.
- Hänen mukaansa vähem
Hänen mukaansa vähemmistöjen erityiskohtelua kuitenkin tarvitaan useissa tilanteissa, esimerkiksi koulujen tukiopetuksessa tai sotaveteraanien erityistuissa.
- mikä on banni? Kun y
Ihan jees kirjoitti:
Aura oli suht ok, mutta aika hiljainen ja hakee vielä pysyvää asiakuntaa. Identitettii oli vähän sekava, mutta vastahan se avasi. Se on kiva ettei patiolla tarttee enää kattella lasten riehumista.
mikä on banni? Kun ylläpito ennen pitkää kypsyy sekavaan höpöttelyysi ja palstan järjestelmälliseen roskapostaamiseen, sinut bannataan. Silloin et pääse koneeltasi enää kirjoittamaan palstalle sanaakaan ja voit keskittyä tytöistä unelmoimiseen.
- Miksi esimerkkisi
...on juuri börs? Sehän on ollut lasten juottolana jo pitkään? Tuossa ei ole mitään uutta kun papereita on katsottu läpi sormien jo vuosikaudet, nyt vaan siitä 18-vuoden ikärajasta tulee virallista.
- Ihan sama!
Paska mesta koko Börs.
- Ihan kuollutta
...perjantaisin.
- Yksityinen olisi jo
Ihan kuollutta kirjoitti:
...perjantaisin.
...pistänyt pillit pussiin, mutta tappiot maksatetaan päivittäistavarakaupan katteella ja asiakasomistajilla.
- Perjantaisin...
...typötyhjääääääää!
- Kerttuli & Co
Itse käyn lähinnä syömässä toisinaan, mutta nuorison häiriökäyttäytyminen kulmilla tosiaan sapettaa. Kai se sitten siihen on mennyt ettei portsaritkaan uskalla puuttua jämäkämmin, kun muuten ei riitä asiakkaita. Surullista sinänsä.
- Baareilu on out
Juopottelu on pois muodista ja seuraa on helmpompi kalastella netissä.
- Börsin edustan
...ördyilijät:
http://www.youtube.com/watch?v=3KrqI26rHjI&NR=1 - Kaupunki on kesällä
...humalaisia täynnä, jokiranta varsinkin.
- Poliisi ratsas
...lasten bileitä ainaski Vartiovuorella viikonloppuna. Paljon kaatoivat viinaa maahan.
- Kaksintaistelussa Re
Kaksintaistelussa Rehn voittaisi sekä Heinäluoman (60-40) että Soinin (67-33). Heinäluoma puolestaan kukistaisi Soinin prosenttiluvuin 61-39.
- lissu vaa
Aura oli suht kiva paikka mut ei Olkkuu voita mikkä.
Börs ei ol aikuisil enä. Tyly meininki ja ylppiä dj. - kysyntä ja tarjonta
ainahan ne kohtaa. vanhukset ei käy tarpeeks ulkona.
- Yli 30-kymppisillä..
...on perhettä ja asuntolainaa. Edes kerran viikossa tapahtuva riekkuminen yökerhoissa ei siihen yhtälöön kuulu ja Turku on liian pieni kaupunki.
- Oliks Börs
...samassa veneessä Amarillon kans?
Samat poket. Meneeks molemmat ny kiinni? - Äänestä jaloilla
Onneksi ihmisillä on vapaus valita! Olemme jo pitkään äänestäneet jaloillamme ja kiertäneet TOK yhtymän lapsille suunnatut paikat. esimerkiksi börs ei ole enää se BÖRS!
- 5
Käykö oikeudessa tuomittu 64-vuotias näissä "lastenbileissä" On ainakin aikaisemmin
käynyt Börsissä,kuulemma. - Kotona vaan
Parempi hakea satsi Siwasta ja Pitsa Lidlin pakkasesta.
- göögöö
Mikä hintataso nykyään börssissä? olut, siideri, Drinkit?
- Pillimehu 2e
Salmari 1,5 euroa, pieni hanaolut ja hanasidu kans viikkorahaystävällistä.
- Rehva S. Telia
Aloittajalle tiedoks, et 18-vuotias ei ole lapsi, eikä edes nuori. Lapsuus on 0-12 v, nuoruus 13-17 ja siitä eteenpäi on AIKUINEN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862