Oon elänyt monta vuotta aika yksinäistä elämää, kun oon lopettanu yksinolemisen oon vaan saanu kestää hyvin monien kohdalta kiusaamista.
Joskus masennuin ja jouduin psykiatriseen hoitoon, mitä tuskin oisin tarvinnut koska ennen sitä tunsin itteni terveeks ja myöskin ilman niitä psyykelääkkeitä.
Lääkityksen alaisena taas ihan tunsin itteni tosi sairaaks no sellanen olinkin.
Nyt kun mietin nii se niin sanottu sairaus on johtunut lääkkeistä. Mitä oisin tuskin tarvinnut.
Sitten pidän itteni vastenmielisemmän näkösenä kun toisia, no sehän on faktatietoa että oon aika karmean näköinen suoraansanottuna. Omasta mielestä en oo nätti ikinä ollutkaan, enkä oo sellanen nytkään. Mun ulkonäkö on ollut se ehkä pääsyy miks oon ollu kiusattu ja sekin koska en oo suomalainen vaan maahanmuuttaja. Jos saisin valita ja päättää painuisin saman tien sinne mistä oon tullu, omaan kotimaahan.
Oon viettäny suurimman osan ajasta yksin toisten ***** kiusattavana, ajasta jonka kuuluis olla ihmisen parasta aikaa. Sitten kun oon sanonu vähäänkään jotain vastaan ollaan syytetty mua, kuinka loukkaan tai vielä jotain muuta ****:
Pitäähän sitä itteään nyt puolustaa eikä kiltisti vastaanottaa kohtuuttomasti p**kaa niskaan.
Miten muuttaa kamala elämä paremmaks?
Nuoruus on mennyt hukkaan
3
262
Vastaukset
- ____________________
Hyvin.
- shiny ring
Voi ei. :/ Jos sul on vielä paha olla, nii alota vaik uudestaan joku psykiatri? Ja koita ettii harrastuksia ja silleen mistä sais jotain iloo elämään. =) Hyvää onnee sulle.
- Kyyninen-94
Monella tällä palstalla on samoja ongelmia. Itse olen ollut käytännössä 13-vuotiaasta asti yksin. Koulussa ei ollut oikeita kavereita, kotona haluaisivat auttaa, mutta eivät osaa, tällä hetkellä 17-kesäinen ja taakka senkun kasvaa. Aina välillä tulee sellaisia mania-kohtauksia, uskottelen itselleni että "Perkele, nyt pisän elämäni kerralla järjestykseen!", mutta sitten vajoan kohta entistä pahempaan epätoivoon.
Ei tällä palstallakaan osata auttaa.
Tietenkin helpottaa aina välillä purkaa vähän taakkaa, mutta eihän tästä palstasta oikeasti ole paskaakaan hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872