Lapsilisien tuleva leikkaus on parempi vaihtoehto

kuin.....

pienituloisten työstä riistettävä raha.
En ymmärrä miksi köyhät ja perheet valittaa ja ovat kateellisia, kun suurituloiset saavat lapsilisät?!
Minkätakia ihmisillä on enemmän rahaa? he ovat luoneet omaa elämää ja uraa, tehneet töitä päästääkseen tavoitteeseen, ovat todella halunneet luoda hyvän taloudellisen tilanteen elämää varten ja omia lapsiaan varten.
Köyhien kateudestako suurituloisia pitäis rangaista?
Minkä takia köyhät vaatii vaatimalla muilta rahaa kokoajan? Esim. köyhät lapsiperheet; onko hiukan vastuuttomuutta hankkia lapsia, jos ajatusmalli on se, että yhteiskunta elättää. Eikö edes pikkusen ole selkärankaa miettiä, kannattisiko talous hoitaa ensin kuntoon, ku niitä kersoja alkaa pukkaamaan?

Todella noloa itkeä valtiolle sitä, että kun on niin köyhää ja leikataan tuista pois plaa plaa.
Työntekijöiden verorahoista ne teidänkin loisimiset maksetaan, joten mitäs itkette. Ei ne teidän leikkaamat lapsilisien sun muiden verorahat ole teidän tienaamia rahoja, ajatelkaapa pienituloisia kokopäivätyössä olevia ihmisiä, kuinka paljon heiltä viedään pois, ja joutuvat silti kitkuttelemaan pienellä palkalla.

Jos ajatusmaailma on se, että muiden työntekijöiden ja valtion pitäisi kyetä elättämään muiden ihmisten kakarat, niin hyvin osui omaan nilkkaan oletus. VIhdoinkin kansa alkaa heräämään, että ei tänne maailmaan synnytä valmiiseen pöytään. Jotain on tehtävä tulojensa eteen, ei se perse homeessa kotona loisimalla se palkka tule.
Niille verovähennykset, jotka muutenkin pienellä palkalla työssä ahertaa jaksamisen äärirajoissa. varsinkin hoitoalan työntekijät, joiden työturvallisuuskin on ihan jossain muualla ku itse työpaikalla.

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lisää veroja

Sulla ei varmaan oo lapsia.Kuka käskee toimia alalla jossa marisette palkoista kuten hoitoala vaihda ammattia..Jos on rahaa pistää ulkomaille taivaan tuuliin on taata kaikille ihmisarvoinen elämä.Nyt on paljon työttömyyttä joka ei oma vika.Katso ympärillesi ja perehdy asioihin paremmin.Lapsiperheitten tulonsiirrot eivät ole isoja ja kukaan ei niiden takia lapsia hommaa.Kannattaa muuten kouluttaa itsensä korkeammin niin saa paremman liksan.

• kohta koittaa eläke

joo,lapsilisät rikkailta pois.
      asuntolainojen korkojen verovähennyoikeus pois kokonaan.
      miksi meidän pitää tukea jonkun omissa taloissa asuvien elämistä?
      samalla lailla kuuluu vähentää vuokrarahat veroista jos kerran asuntolainatkin
      saa vähentää.
      työmatka vähennys pois jos työmatka on alle 30km yhteen suuntaan
      ainakin kesäkuukausina pois.
      pyörällä pääsee töihin ja tulee kuntoa.
      eläkkeet nostaa ja eläkeverotus alle 10%
      työttömyysavustukset pois jos ei kuulu ammattiliittoon,
      myös loimaan kassalaisilta
      perkeleen siivelläeläjät.
      kesälomat pois ja 6 päiväset viikot takas.

• eläkkeet pois

eläkkeistäkin vois viedä reilun veron ja laskea että tuntisit eläkkeelle jäämisesi riemun.Pysy töissä niin pysyt kunnon kansalaisena ettet jää makaamaan sillä eihän laiskalla eläkeläisellä ole mitään virkaa.Vois muuten nostaa eläkeikääkin ainaski 15vuodella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe