Auto: -99 Opel Vectra 1.8 250tkm
Käyntihäiriöitä, yksi pytty tipahtaa pois pelistä tai sammuu kokonaan, mottorivalo syttyy, joskus myös ABS-valo syyttyy.
Haussa osaava korjaamo pk-seudulta.
Tattarisuolla (autonomistajan työpaikan lähellä) olisi huoltoja pilvin pimein - olisiko niistä joku ok paikka?
Tietysti voisi olla kohtuu järkevä hintainenkin..
Ja katsastaa pitäisi kesäkuun loppuun menneessä - tällaisena ei mene läpi.
Käyntihäiriön korjaus
7
352
Vastaukset
- vikaaaa
Mistä johtui käyntihäiriö?
Itsellä sama vika ja kukaan ei löydä syytä mistä johtuu.
On kerran vaihdettu sytytyspuola, tulpat mutta nykii ajossa ja käy vajailla pytyillä.- pp
tulppa, tulpanjohto, puola tai nokka-akselin tai kampiakselinasentotunnistin tai venttiilivika. Tulpista näkee mikä pytty tippuu pois. Käy melkein uudempaan ja vanhempaan opeliin tuo järjestys.
Voih,
ja mä kun ajattelin, että NYT joku osaa sanoa, mistä tämä juttu kiikastaa...- vikaaaa
vaihdoin sytytyspuolan, tulpat tulpanjohdot boschiin , niin loppu viat.
- woopiesa
Alipaine vuoto, musitaakseni noissa oli niitä paljonkin.
Tiedoksi vain, että nyt tiedetään ongelma:
Moottorin (ruiskun) ohjausyksikkö
ja
ABS:n ohjausyksikkö
ovat rikki / eivät toimi kunnolla.
Opel huollon korjausarvio 3-4 te. - Juu, ei tosiaan korajata!
Nyt on haussa purkaamoilta ko. osa, mutta taitaa olla aika yleinen vika Opeleissa, ei ihan hyllyltä löydy.- Auto Masentaja 2
Näinhän siinä nykyautoissa käy.
Sitä luulee ostaneensa auton, mutta saakin rikkinäisen elektroniikkapelin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027