Onko teillä muilla raskauden aikana , kun esim nukutte kyljellä niin korvassa ja päässä jyskyttää pulssi erittäin häiritsevää kun yrittää nukkua?.. Verenpaine ei ole ollut korkealla
pulssi jyskyttää
5
579
Vastaukset
- ....................
Mulla on pulssi jyskyttäny vasemmassa kädessä alkuraskaudessa ja myöhemmin tuntuu jyskytystä välillä takaroivolla ja kainalossa jos makoilen vasemmalla kyljellä. Lepopulssikin on noussut johonkin 70-90 kun sen normaalisti on mulla n. 55-68 luokkaa. Olen huomannut, että jos syö paljon kerrallaan niin se lisää tuota jyskyttelyä. Ilmeisesti sydän joutuu tekemään enemmän töitä, että verenkiertoa riittäisi joka paikkaan.
- ---------
Minulla myös jyskyttää pulssi välillä ihan järjettömän häiritsevästi. Ja lepopulssi saattaa tosiaan olla jopa yli 90, vaikka normaali on 60 kieppeillä. Korkeimmillaan pulssi on silloin kun on pahoinvointia tai muuten hyvin heikko olo. Syömiseen en ole sitä yhdistänyt.
- Tuttua on
Tuttua on... kummassaki raskaudes (nyt toinen raskaus menossa siis) ollu tota... verenpaineet ei oo ollu kohol aamul eikä illal, jos en oo jotai lakua sisältävää syöny.. mut siis vaikka ei oo kohol nii syke kuuluu korvis nukkuun mennes, onneks ei kuitenkaa aina...
- kakkonentulosrv25+6
Kuulostaa ihan normaalille. Joutuu vaan sydän ja verisuonet niin kovalle rasitukselle kun joutuu puppää "extra"verta liikenteesee. Kyselin joskus neuvolasta juuri tuosta asiasta. Ja verenohentuminen sekä alhainen hemoglobiini voivat myös aiheuttaa jyskytystä. Ittee ainaki niin ärsyttää välillä ku ei saa nukuttuakaan kunnolla ku jytisee vaan päässä ja korvissa ja sormissa ja varpaissa jne..
- tykyttelijä
liiankin tuttua. Itselläni oli viime kesänä raskaana ollessa lähes jatkuvasti sydämen tykytystä. Jouduin makoilemaan ihan monitoriseurannassa sairaalassa kun pulssi paukutti levossa 120-130 luokkaa. Nyt olen taas raskaana.( edellinen meni kesken) ja sydän tykyttelee jälleen. Nyt tosin pysynyt siinä 90-100 luokassa ja välillä on ihan suht. rauhallinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857