Hei
Kenekään ei pitäisi joutua häpeämään ja peittelemään omaa luonnollista seksuaalisuuttaan.
Eläinten kanssa rakastelu on normaalia ja uskottua yleisempää, jopa 5% ihmisistä on kokeillut sitä.
Ruotsissa ollaan tässäkina asiassa Suomea edellä, siellä saadaan asiasta kohta ennakkopäätös ja kun eläinten kanssa rakastelu ei ole enään lailla kiellettyä, muuta kuin eläinsuojelullisessa tarkoituksessa. Eihän kukaan normaali järkinen rakastajaansa halua pahoinpidellä
Suomessa asia on menossa käsittelyyn tämän vuoden aikana.
Ehkä jo seuraavaan Pride kulkueeseen osallistuu jo eläinrakastajia ylpeinä seksuaalisuudestaan.
Oikeus rakastella eläintä
14
1004
Vastaukset
- Armas Isokyrpäinen
Eläimet eivät rakastele, eivät harjoita sukupuolista kanssakäymistä kuin kiima-aikaan rajoittuvaan lisääntymiskauteen.
Sinä sensijaan kuulut suljetuun laitokseen, terve menoa siitä. - monimuotoista
Kyllä sillä sentään vähän on merkitystä mitä eläintä sitä niinkuin meinaa rakastella. Kissankin kanssa se näet voipi olla hieman hankalaa.
Vaikka antoihan Huuhaa-Jalluvaari jo 70-luvulla siihenkin hyvät ohjeet, jotta kissa vaan naama edellä kumisaappaaseen ja sitä rataa.....
Mutta kyllä ehkä ruåtsalaiset jo kohta tuovat helpotusta siihenkin ongelmaan. He varmaan tuovat asiaankuuluvan asentokirjan markkinoille, jossa ehkä onkin jo vähän enemmän kuin ne legendaariset 69-asentoa. Joka elukalle varmaan omansa. - bestbest-koirankeksi
Kyllä sitä joskus mielenkiinnosta kävi bestiality sivulla, jossa pääasiassa koirat pani naista takaa.. mutta ei sen mun mielestä mitään mieltäylentävää katseltavaa ollu. Koirahan ei nai, se häsää, suhaa, nylkkää ja vouhottaa.. jossain vaiheessa se ehkä lopulta osuu sinne reikään ja roiskii pitkin reisiä, kun ei malta pysyä hetkeekään aloillaan.
Heppojen ja aasien kanssa taas touhu entistä säälittävämpää, kun se hepo ei tietenkään ihmisperseestä kiihotu ja neito siellä alla koettaa lerssiä jonnekin saadaa. Ei ymmärrä mutta ei tarviikkaan, onneksi :)- histrioitsija.
venajan keisarinna katariinahan kuoli kun astutti hevosella itseaaan.
-ei rasputinkaan riittanyt.
- Talli Poikana
Moi huomasin tämän keskustelun aiheen kun selasin seksi keskusteluja.
Minua on jo nuoresta miehestä asti kiihottanut hevosten penisten näkeminen. Perheemme asui hevostilan läheisyydessä, minä olin monena kesänä siellä kesätöissä. Puhdistelin usein hevostallia ja hevosten pilttuita. Huomasin että joillain hevosilla roikkui penis, toisilla se oli tosi pitkälti ulkona ja toisilla näkyi vain peniksenpää. Minua kiihotti erityisesti pitkät roikkuvat penikset, menin usein sen takia vessaan runkkaamaan. Ajattelin runkatessa tuota hevosen suurta ja mahtavaa penistä. En ole milloinkaan koskenut, hevosen penikseen, vaikka se on kyllä käynyt mielessäni. Minua kiihottaa vielä nykyäänkin jos näen hevosen jolla roikkuu penis ulkona. En ole kertonut asiasta edes vaimolleni, vaikka hänen kanssaan voi keskustella kaikista henkilökohtaisista asioistakin.Koeta ryhdistäytyä.. Tallipoika..
Nainen on miestä varten.. Sun täytyy oppia normaali seksuaalisuus.. muuten tulee vaikeuksia, ehkä koko loppuelämäksi!!
- Njammmm
Katselen tässä himoiten jo marsuani...
- sairasta touhua
Kunhan "rakastelet" itseäsi isompia eläimiä etkä tuota niillekään kipua niin anna palaa vain...
Miksi sie Saatanan Sika annat luvan eläinseksiin?? Jos emme voi luoda normaalia suhdetta NAISEEN niin ei meillä ole muuta mahdollisuutta kuin runkata!! Tyydy siihen..
- sairasta touhua
jalmari47 kirjoitti:
Miksi sie Saatanan Sika annat luvan eläinseksiin?? Jos emme voi luoda normaalia suhdetta NAISEEN niin ei meillä ole muuta mahdollisuutta kuin runkata!! Tyydy siihen..
Jos joku hepillään tökkii lehmän tai hevosen pillua niin tuskin sen kokoluokan eläin edes mitään huomaa reiässään olevan. On tuo ihmisen penis aikalailla pienempi kuin hevosen/lehmän...
- Maalla Syntynyt Mies
Minulla on myös saman kaltainen tapa kiihoittua kun nimi merkin Talli Poikana on. Olen syntynyt maalla ja siihen aikaan käytetiin, vielä oikeaa sonnia lehmän astutuksessa. Meillä oli sonni, joka luokse naapurit toivat, usein lehmiä astuttavaksi. Menin silloin navettaan ja piilouduin karisinoiden taakse. Kun sonni sitten astui lehää kurkistelin piilostani astunaa. Se kiihoitti minua kovasti,oli kivaa katoa kun sonnin, pitkä ja kapea kyrpä työtyi lehmän sisään. Myös hevosten kyrpien näkeminen on kiihoittavaa.
- Jestastelija
Uskovaisten navetassa eläimiä ei saa kytkeä siten, että niiden takapuoli on käytävään päin, jotta kunnon uskovaiselle ei tulisi syntisiä ajatuksia mieleen.
- P''pappi igor
Ei niin saakkaan, vaan lehmät kammetaan selälleen makuulle, ettei voi astuu takaa, vaa ainoastaan lähetyssaarnaaja on sallittua, t- lestan navetasta
- web fusser //
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=54084
-haluatko lisaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885