Oikeus rakastella eläintä

dfas fsda

Hei

Kenekään ei pitäisi joutua häpeämään ja peittelemään omaa luonnollista seksuaalisuuttaan.

Eläinten kanssa rakastelu on normaalia ja uskottua yleisempää, jopa 5% ihmisistä on kokeillut sitä.

Ruotsissa ollaan tässäkina asiassa Suomea edellä, siellä saadaan asiasta kohta ennakkopäätös ja kun eläinten kanssa rakastelu ei ole enään lailla kiellettyä, muuta kuin eläinsuojelullisessa tarkoituksessa. Eihän kukaan normaali järkinen rakastajaansa halua pahoinpidellä

Suomessa asia on menossa käsittelyyn tämän vuoden aikana.

Ehkä jo seuraavaan Pride kulkueeseen osallistuu jo eläinrakastajia ylpeinä seksuaalisuudestaan.

14

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpäinen

      Eläimet eivät rakastele, eivät harjoita sukupuolista kanssakäymistä kuin kiima-aikaan rajoittuvaan lisääntymiskauteen.
      Sinä sensijaan kuulut suljetuun laitokseen, terve menoa siitä.

    • monimuotoista

      Kyllä sillä sentään vähän on merkitystä mitä eläintä sitä niinkuin meinaa rakastella. Kissankin kanssa se näet voipi olla hieman hankalaa.
      Vaikka antoihan Huuhaa-Jalluvaari jo 70-luvulla siihenkin hyvät ohjeet, jotta kissa vaan naama edellä kumisaappaaseen ja sitä rataa.....

      Mutta kyllä ehkä ruåtsalaiset jo kohta tuovat helpotusta siihenkin ongelmaan. He varmaan tuovat asiaankuuluvan asentokirjan markkinoille, jossa ehkä onkin jo vähän enemmän kuin ne legendaariset 69-asentoa. Joka elukalle varmaan omansa.

    • bestbest-koirankeksi

      Kyllä sitä joskus mielenkiinnosta kävi bestiality sivulla, jossa pääasiassa koirat pani naista takaa.. mutta ei sen mun mielestä mitään mieltäylentävää katseltavaa ollu. Koirahan ei nai, se häsää, suhaa, nylkkää ja vouhottaa.. jossain vaiheessa se ehkä lopulta osuu sinne reikään ja roiskii pitkin reisiä, kun ei malta pysyä hetkeekään aloillaan.

      Heppojen ja aasien kanssa taas touhu entistä säälittävämpää, kun se hepo ei tietenkään ihmisperseestä kiihotu ja neito siellä alla koettaa lerssiä jonnekin saadaa. Ei ymmärrä mutta ei tarviikkaan, onneksi :)

      • histrioitsija.

        venajan keisarinna katariinahan kuoli kun astutti hevosella itseaaan.

        -ei rasputinkaan riittanyt.


    • Talli Poikana

      Moi huomasin tämän keskustelun aiheen kun selasin seksi keskusteluja.
      Minua on jo nuoresta miehestä asti kiihottanut hevosten penisten näkeminen. Perheemme asui hevostilan läheisyydessä, minä olin monena kesänä siellä kesätöissä. Puhdistelin usein hevostallia ja hevosten pilttuita. Huomasin että joillain hevosilla roikkui penis, toisilla se oli tosi pitkälti ulkona ja toisilla näkyi vain peniksenpää. Minua kiihotti erityisesti pitkät roikkuvat penikset, menin usein sen takia vessaan runkkaamaan. Ajattelin runkatessa tuota hevosen suurta ja mahtavaa penistä. En ole milloinkaan koskenut, hevosen penikseen, vaikka se on kyllä käynyt mielessäni. Minua kiihottaa vielä nykyäänkin jos näen hevosen jolla roikkuu penis ulkona. En ole kertonut asiasta edes vaimolleni, vaikka hänen kanssaan voi keskustella kaikista henkilökohtaisista asioistakin.

      • Koeta ryhdistäytyä.. Tallipoika..
        Nainen on miestä varten.. Sun täytyy oppia normaali seksuaalisuus.. muuten tulee vaikeuksia, ehkä koko loppuelämäksi!!


    • Njammmm

      Katselen tässä himoiten jo marsuani...

    • sairasta touhua

      Kunhan "rakastelet" itseäsi isompia eläimiä etkä tuota niillekään kipua niin anna palaa vain...

      • Miksi sie Saatanan Sika annat luvan eläinseksiin?? Jos emme voi luoda normaalia suhdetta NAISEEN niin ei meillä ole muuta mahdollisuutta kuin runkata!! Tyydy siihen..


      • sairasta touhua
        jalmari47 kirjoitti:

        Miksi sie Saatanan Sika annat luvan eläinseksiin?? Jos emme voi luoda normaalia suhdetta NAISEEN niin ei meillä ole muuta mahdollisuutta kuin runkata!! Tyydy siihen..

        Jos joku hepillään tökkii lehmän tai hevosen pillua niin tuskin sen kokoluokan eläin edes mitään huomaa reiässään olevan. On tuo ihmisen penis aikalailla pienempi kuin hevosen/lehmän...


    • Maalla Syntynyt Mies

      Minulla on myös saman kaltainen tapa kiihoittua kun nimi merkin Talli Poikana on. Olen syntynyt maalla ja siihen aikaan käytetiin, vielä oikeaa sonnia lehmän astutuksessa. Meillä oli sonni, joka luokse naapurit toivat, usein lehmiä astuttavaksi. Menin silloin navettaan ja piilouduin karisinoiden taakse. Kun sonni sitten astui lehää kurkistelin piilostani astunaa. Se kiihoitti minua kovasti,oli kivaa katoa kun sonnin, pitkä ja kapea kyrpä työtyi lehmän sisään. Myös hevosten kyrpien näkeminen on kiihoittavaa.

    • Jestastelija

      Uskovaisten navetassa eläimiä ei saa kytkeä siten, että niiden takapuoli on käytävään päin, jotta kunnon uskovaiselle ei tulisi syntisiä ajatuksia mieleen.

      • P''pappi igor

        Ei niin saakkaan, vaan lehmät kammetaan selälleen makuulle, ettei voi astuu takaa, vaa ainoastaan lähetyssaarnaaja on sallittua, t- lestan navetasta


    • web fusser //

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe